تشخیصی
|
ردیف |
نام آزمون |
کد آزمون |
|
1 |
پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت |
35 |
|
2 |
آزمون منبع کنترل راتر |
48 |
|
3 |
آزمون خودسنجی التزام عملی به اعتقادات اسلامی |
50 |
|
4 |
مقیاس بررسی ارزش ها آلپورت |
53 |
|
5 |
آزمون انگیزه پیشرفت ACMT بر مبنای روش تکمیل جملات |
58 |
|
6 |
آزمون سنجش ادراک خویشتن SMSP |
59 |
|
7 |
آزمون بلوغ عاطفی EMS |
60 |
|
8 |
آزمون تحمل ناکامی |
62 |
|
9 |
آزمون قضاوت اخلاقی MJT |
63 |
|
10 |
آزمون خودپنداره |
64 |
|
11 |
آزمون خلق و خوی مالهوترا MTS |
65 |
|
12 |
آزمون انگیزه پیشرفت هرمنس |
67 |
|
13 |
آزمون اندازه گیری نگرش های صمیمانه |
68 |
|
14 |
آزمون عزت نفس آلیس پوپ |
69 |
|
15 |
آزمون کفایت اجتماعی |
70 |
|
16 |
آزمون جامعه سنجی |
71 |
|
17 |
پرسشنامه رغبت |
72 |
|
18 |
آزمون ادراک تعامل اجتماعی گلاس |
73 |
|
19 |
آزمون اضطراب کتل |
74 |
|
20 |
آزمون مفهوم خویشتن بک |
76 |
|
21 |
آزمون ویژگی های روابط خانوادگی |
77 |
|
22 |
آزمون خودپنداره راجرز |
78 |
|
23 |
آزمون استفاده بهینه از وقت |
79 |
|
24 |
پرسشنامه کیفیت زندگی |
87 |
|
25 |
پرسشنامه کسب هویت ISI-6G |
88 |
|
26 |
آزمون خودپنداره کودکان CSCS |
89 |
|
27 |
آزمون خصوصیات اخلاقی وودورث |
90 |
|
28 |
پرسشنامه سازگاری برای دانش آموزان دبیرستانی AISS |
91 |
|
29 |
آزمون عزت نفس آیزنک |
92 |
|
30 |
آزمون انگیزه پیشرفت |
93 |
|
31 |
پرسشنامه مسئولیت پذیری نوجوانان |
94 |
|
32 |
آزمون حالت فراشناختی |
97 |
|
33 |
پرسشنامه رفتار شایستگی اجتماعی-تعارض(مقیاس والد فرزندی) |
100 |
|
34 |
پرسشنامه خویشتن داری وین برگر و شوارتز |
101 |
|
35 |
پرسشنامه سبک های اسنادی |
102 |
|
36 |
پرسشنامه مقابله با استرس |
105 |
|
37 |
آزمون فرافکن دئو و موهان برای انگیزش پیشرفت |
107 |
|
38 |
آزمون رشد اجتماعی واینلند |
108 |
|
39 |
آزمون تایید جویی کودکان CAST |
110 |
|
40 |
مقیاس بلوغ اجتماعی رائو RSMS |
111 |
|
41 |
آزمون انگیزه تایید AMS |
112 |
|
42 |
آزمون پذیرش اجتماعی |
113 |
|
43 |
آزمون نیازهای دانش آموزان دبیرستانی |
114 |
|
44 |
مقیاس کنار آمدن با خود |
115 |
|
45 |
آزمون رفتارمنطقی شرکی و وایتن |
117 |
|
46 |
آزمون تایید خویشتن راتوس |
118 |
|
47 |
مقیاس روحیه رقابت – همکاری |
119 |
|
48 |
آزمون عشق مثلثی استرنبرگ |
120 |
|
49 |
مقیاس رمانتیک بودن |
121 |
|
50 |
مقیاس اشتیاق برای برقراری ارتباط |
122 |
|
51 |
مقیاس رضایت زناشویی |
123 |
|
52 |
پرسشنامه سازگاری |
124 |
|
53 |
پرسشنامه شکیبایی |
125 |
|
54 |
آزمون شناخت و داوری نسبت به مردم |
126 |
|
55 |
پرسشنامه محبوبیت |
127 |
|
56 |
مقیاس عشق |
128 |
|
57 |
پرسشنامه سازگاری ازدواج فرم الف و ب |
129 |
|
58 |
سنجش سازگاری بل |
130 |
|
59 |
مقیاس مقبولیت اجتماعی کودکان دبستانی |
133 |
|
60 |
مقیاس هیجان خواهی زاکرمن |
134 |
|
61 |
مقیاس شیوه های فرزند پروری دیانا بامریند |
135 |
|
62 |
چک لیست بهداشت روانی |
136 |
|
63 |
راهنمای نیازهاGNI |
140 |
|
64 |
مقیاس سبک های دلبستگی همسران |
141 |
|
65 |
راهبرهای مقابله با درد (میگرن) |
142 |
|
66 |
مقیاس مردانگی - زنانگی |
143 |
|
67 |
مقیاس اندازه گیری نوع اختلال های رفتاری |
144 |
|
68 |
پرسشنامه سلامت عمومی GHQ |
145 |
|
69 |
مقیاس اضطراب زانکSAS |
146 |
|
70 |
آزمون افسردگی کودکان کواکس |
147 |
|
71 |
SCL 90 تجدید نظر شده |
148 |
|
72 |
پرسشنامه ترنس FCL |
149 |
|
73 |
پرسشنامه وسواس فیلیپ کارتر |
150 |
|
74 |
مقیاس احساس ناراحتی از موفقیت(مقیاس پدیده غلط انداز) |
152 |
|
75 |
پرسشنامه استرس کودرون |
153 |
|
76 |
پرسشنامه جرات ورزی |
154 |
|
77 |
مقیاس درجه بندی اورال و گرهام |
155 |
|
78 |
پرسشنامه وابستگی به دیگران |
156 |
|
79 |
مقیاس ارزیابی توانایی جرو بحث بیهوده |
157 |
|
80 |
مقیاس ترس از موفقیت گود |
158 |
|
81 |
آزمون عزت نفس روزنبرگ |
159 |
|
82 |
مقیاس عشق هاتفیلد و اسپرچر |
160 |
|
83 |
مقیاس استرس هولمز |
161 |
|
84 |
آزمون افسردگی بک |
162 |
|
85 |
آزمون افسردگی بک Q21 |
163 |
|
86 |
ارزشیابی سازگاری مجدد اجتماعی |
165 |
|
87 |
مصاحبه PTSD |
166 |
|
88 |
مقیاس قصه عشق |
169 |
|
89 |
پرسشنامه برتری جانبی مغز |
170 |
|
90 |
اتیسم بهر کودکان |
171 |
|
91 |
اتیسم بهر نوجوانان |
172 |
|
92 |
اتیسم بهر بزرگسالان |
173 |
|
93 |
پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ |
174 |
|
94 |
پرسشنامه استرس |
175 |
|
95 |
پرسشنامه اعتقاد به خرافات |
176 |
|
96 |
پرسشنامه تشخیص هیجان و احساسات |
177 |
|
97 |
پرسشنامه خود بیمارانگاری |
178 |
|
98 |
پرسشنامه خودشناسی |
179 |
|
99 |
پرسشنامه شجاعت |
180 |
|
100 |
پرسشنامه کنترل خشم |
181 |
|
101 |
مقیاس اضطراب وجودی گود |
182 |
|
102 |
پرسشنامه هویت قومی چندگروهی |
183 |
|
103 |
پرسشنامه تصور از خدا RSI |
184 |
|
104 |
پرسشنامه اضطراب |
185 |
|
105 |
آزمون کمرویی |
186 |
|
106 |
پرسشنامه اضطراب هامیلتون |
188 |
|
107 |
پرسشنامه اضطراب امتحان |
189 |
|
108 |
سنجش افکار خودکشی بک |
190 |
|
109 |
آزمون افسردگی کودکان و نوجوانان |
191 |
|
110 |
مقیاس ناامیدی برای کودکان |
192 |
|
111 |
پرسشنامه خشم اسپیلبرگرSTAXI-2 |
193 |
|
112 |
آزمون اضطراب حالت صفت اسپیلبرگر |
194 |
|
113 |
پرسشنامه پرخاشگریAGO |
195 |
|
114 |
پرسشنامه وسواس مذهبیPIOS |
196 |
|
115 |
سنجش سردرد های تنشی |
197 |
|
116 |
آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا |
199 |
|
117 |
مصاحبه ساختاریافته تشخیصی بر اساس DSM IV |
200 |
|
118 |
مقیاس تجدیدنظر شده اضطراب آشکار کودکان |
205 |
|
119 |
(APPQ) پرسشنامه وحشتزدگی و هراس آلبانی |
206 |
|
120 |
ترس از ارزیابی منفی دیگران |
207 |
|
121 |
(MMSE) آزمون سریع وضعیت ذهنی و هوشی |
208 |
|
122 |
فهرست علائم وسواس فکری عملی یلبراون |
209 |
|
123 |
جهت یابی |
210 |
|
124 |
مقیاس اجتناب ، فشار و ناراحتی اجتماعی |
211 |
|
125 |
پرسشنامه خلق و احساس(MFQ) |
212 |
|
126 |
فرم ارزیابی اختلالهای تفکر |
213 |
|
127 |
مقیاس عاطفه مثبت و عاطفه منفی (PANAS) |
214 |
|
128 |
آزمون عبارتهای خود بیانی |
215 |
|
129 |
مقیاس امیدواری |
216 |
|
130 |
سبک شخصی رابینز (PSI-II) |
217 |
|
131 |
مقیاس ادراک کنترل کودکان |
218 |
|
132 |
پرسشنامه رفتارهای حمایتگرانه اجتماعی (ISSB) |
219 |
|
133 |
حمایت اجتماعی |
220 |
|
134 |
مقیاس نگرشهای زیانبار (ناکارآمد) |
221 |
|
135 |
دست مسلط آنت |
222 |
|
136 |
رویدادهای مهم زندگی (CIEI) |
223 |
|
137 |
سیاهه تجارب زندگی (LES) |
224 |
|
138 |
شاخص تنیدگی والدین (P.S.I) |
225 |
|
139 |
چک لیست مهارتهای مقابلهای (CS-R) |
226 |
|
140 |
رضامند زناشویی |
227 |
|
141 |
مقیاس نگرش مسئولیت (RAS) |
228 |
|
142 |
سازگاری با دیابت (D.A.S) |
229 |
|
143 |
ابزار سنجش خانواده |
230 |
|
144 |
مقیاس فرزندپروری |
231 |
|
145 |
ارزیابی اطلاعات خانوادهها در مورد بیماری اسکیزوفرنیای پارانوئید مزمن |
232 |
|
146 |
نردبان امیدواری |
233 |
|
147 |
احساس خصومت ردفورد ویلیامز |
234 |
|
148 |
فرآیند هویت ایگو |
235 |
|
149 |
پرسشنامه سبک اسنادی |
236 |
|
150 |
مقیاس پیشبینی تشخیص DPS فرم کودک |
237 |
|
151 |
مقیاس پیشبینی تشخیص DPS فرم والدین |
238 |
|
152 |
مقیاس ناامیدی کودکان |
239 |
|
153 |
افسردگی کودکان CDS(فرم گزارش دیگران) |
240 |
|
154 |
پرسشنامه افکار خودآیند (ATQ) |
241 |
|
156 |
حوادث زندگی |
242 |
|
157 |
رضایت زناشویی (IMS) |
243 |
|
158 |
ادراک کفایت |
244 |
|
159 |
پرسشنامه کنترل فکر |
245 |
|
160 |
پرسشنامه فراشناخت |
246 |
|
161 |
پرسشنامه فرزندپروری یانگ(YPI ) |
247 |
|
162 |
اجتناب یانگ – ریگ (YRAI) |
248 |
|
163 |
ارزیابی طرحواره های یانگ |
249 |
|
164 |
سبک زندگی کارآمدی وزن |
250 |
|
165 |
پرسشنامه هویت من |
251 |
|
166 |
خودکارآمدی عمومی |
252 |
|
167 |
مقیاس سازگاری زناشویی (DAS) |
253 |
|
168 |
پرسشنامه نگرش فرزند به والدین |
254 |
|
169 |
ارزیابی اختلال استرس پس از آسیب (PTSD) |
255 |
|
170 |
مقیاس اندازه گیری عددی درد |
256 |
|
171 |
سیاهه بی قراری کوهن – منسفیلد (CMAI) |
257 |
|
172 |
مقیاس معنای زندگی (MLQ) |
258 |
|
173 |
مقیاس کمرویی استنفورد |
259 |
|
174 |
پرسشنامه سبک دلبستگی |
260 |
|
175 |
پرسشنامه افسردگی بک نسخه2 |
261 |
|
176 |
مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی |
262 |
|
177 |
شاخص عملکرد جنسی زنان (روزن) |
263 |
|
178 |
پرسشنامه سبک های دفاعی(DSQ-40) |
264 |
|
179 |
آزمون آسایش روانی(CS) |
267 |
|
180 |
مقیاس پذیرش اجتماعی(SDS) |
268 |
|
181 |
آزمون خودکنترلی |
269 |
|
182 |
آگاهی و نگرش بهورزان |
270 |
|
183 |
بررسی برنامه بهداشت روان در خانه بهداشت |
271 |
|
184 |
بررسی نیازهای نوجوانان مقیم در شبانه روزیها |
272 |
|
185 |
بررسی وضعیت بیماران شدید روانی تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی |
273 |
|
186 |
بررسی وضعیت بیماران صرعی تحت پوشش مراکز بهداشت روانی |
274 |
|
187 |
پرسشنامه سنجش پایگاه های هویت |
275 |
|
189 |
پرسشنامه کیفیت ارتباط زوجین |
276 |
|
190 |
جهتگیری مذهبی |
277 |
|
191 |
دعا |
278 |
|
192 |
سنجش آگاهی مادران از عقب ماندگی ذهنی کودک خود |
279 |
|
193 |
سیاهه رویدادهای زندگی جوانان |
280 |
|
194 |
علایم جسمی |
281 |
|
195 |
فشارهای روانی اجتماعی |
282 |
|
196 |
فهرست ارتباط اجتماعی بیماران اسکیزوفرنی مزمن |
283 |
|
197 |
فهرست مهارتهای اجتماعی مخصوص بیماران اسکیزوفرنی ایران |
284 |
|
198 |
کمالگرایی والدین |
285 |
|
199 |
کیفیت ازدواج |
286 |
|
200 |
مقیاس دلزدگی زناشویی (CBM) |
287 |
|
201 |
میزان درد مزمن |
288 |
|
202 |
نگرش بهداشت روانی اجتماع |
289 |
|
203 |
نگرش بهورزان |
290 |
|
204 |
نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به بیماری روانی |
291 |
|
205 |
نگرش در مورد تاثیر وجود فرد معتاد در اعتیاد سایر افراد خانواده |
292 |
|
206 |
نگرش مذهبی |
293 |
|
207 |
نگرش نسبت به حاملگی ، زایمان و مراقبت از کودکان |
294 |
|
208 |
نگرش نسبت به خودکشی |
295 |
|
209 |
نگرش نسبت به روانپزشکی |
296 |
|
210 |
نگرش والدین و دختران نوجوانشان در مورد نقش گروه همسال نوجوان در تصمیم گیری آنها |
297 |
|
211 |
نقش جنسیت بم |
298 |
|
212 |
اعتیاد به اینترنت کاپلان(GPIUS) یا مقیاس کاربری مشکل زا از اینترنت |
299 |
|
213 |
راهنمای مقیاس کنترل عواطف (ACS) |
300 |
|
214 |
راهنمای آزمون نگرش به تغذیه |
301 |
|
215 |
چک لیست ارزیابی شدت علائم اختلال مانیا |
302 |
|
216 |
پرسشنامه حل مسئله(PSI) |
303 |
|
217 |
سلامت معنوی بهزیستی معنوی |
304 |
|
218 |
بهزیستی معنوی (فرم بلند) |
305 |
|
219 |
پرسشنامه اجتناب شناختی (CAQ) |
306 |
|
220 |
امیدواری نوجوانان (HAS) |
307 |
|
221 |
انتظار از ازدواج |
308 |
|
222 |
بخشودگی بین فردی (IFI) |
309 |
|
223 |
تأثیر اینترنت بر ارزشهای تربیتی خانواده |
310 |
|
224 |
پرسشنامه حل تعارض |
311 |
|
225 |
حمایت اجتماعی خانواده در بیماران مزمن |
312 |
|
226 |
فهرست اختلال تنیدگی پس از ضربه (PCL) |
313 |
|
227 |
خودسنجی افسردگی (DSRS) |
314 |
|
228 |
مقیاس سنجش صبر |
315 |
|
229 |
کیفیت زندگی مرتبط با سلامت دیابت |
316 |
|
230 |
فهرست اختلال تنیدگی پس از ضربه می سی سی پی |
317 |
|
231 |
تجارب معنوی روزانه(DSES) |
318 |
|
232 |
تحریف واقعیت اهواز (ARDI) |
319 |
|
233 |
مقیاس جهت گیری مذهبی (IRS) |
320 |
|
234 |
مقیاس هویت ورزشی |
321 |
|
235 |
مقیاس تجدید نظر شده استرس پرستاری |
322 |
|
236 |
راهنمای مقیاس افسردگی نوجوانان کوتچر |
323 |
|
237 |
راهنمای پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان |
324 |
|
238 |
پرسشنامه رغبت سنج ازدواج (نسخه دانشجویی) پرساد |
325 |
|
239 |
سنجش حسادت با تکیه بر منابع اسلامی |
326 |
|
240 |
پرسشنامه رضایت از زندگی در سالمندان (LSI-Z) |
327 |
|
241 |
نگرش و التزام عملی به نماز |
328 |
|
242 |
جدول زمینه یابی ترس (FSS-III) |
329 |
|
243 |
خود توصیفی بدنی دختران |
330 |
|
244 |
راهبردهای مقابله با استرس یا مقابله با موقعیت های فشارزا (CISS) |
331 |
|
245 |
پرسشنامه خلق و احساس (MFQ) |
332 |
|
246 |
مقیاس سنجش دنیاگرایی (مسد) |
333 |
|
247 |
شاخصهای اختلال نقص توجه جردن |
334 |
|
248 |
تجربه سوگ (GEQ) |
335 |
|
249 |
الگوهای ارتباطات خانواده (RFCP) |
336 |
|
250 |
اضطراب مرگ (DAS) |
337 |
|
251 |
انتظارات زناشویی |
338 |
|
252 |
مذهبی بودن والدین |
339 |
|
253 |
گرایش به مصرف مواد |
340 |
|
254 |
مقیاس برانگیختگی پیش از خواب (PSAS) |
341 |
|
255 |
شاخص شدت بی خوابی (ISI) |
342 |
|
256 |
پرسشنامه ضربه عشق (LTI) |
343 |
|
257 |
پرسشنامه افتراقی مردانگی اوربون (ADMS) |
344 |
|
258 |
مقیاس خودتاب آوری |
345 |
|
259 |
مقیاس سازگاری اجتماعی (SAS) |
346 |
|
260 |
مقیاس صمیمیت |
347 |
|
261 |
مقیاس خودپنداره کودکان پیرز هریس(PHCSCS) |
348 |
|
262 |
پرسشنامه افسردگی پس از زایمان ادینبرگ(EPDS) |
349 |
|
263 |
پرسشنامه اضطراب و افسردگی بیمارستانی (HADS) |
350 |
