فرایند دفاع آنلاین

۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۴ کد : ۱۵۲۶۸ اخبار دانشکده اطلاعیه آموزشی
تعداد بازدید:۵۴۸۴
فرایند دفاع آنلاین

دانشجویان گرامی جهت دفاع آنلاین به موارد زیر توجه نمایید:

- دانشجو باید تایید استاد راهنما،فرم دفاع آنلاین و ساعت و تاریخ دقیق نهایی و تایید شده از طرف استاد راهنما و تیم مربوطه را به آدرس ایمیل دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی ارسال کند (آدرس ایمیل psychologyedu.thesis@atu.ac.ir) تا پرونده دانشجو بررسی و لینک اتاق جلسه دفاع  به همراه نام کاربری و رمز ورود به اتاق دفاع یا سمینار، یک روز قبل از دفاع برای نامبرده پیامک شود که می بایست برای استاد راهنما و حاضران در جلسه ارسال کند. پس از توافق بر روز دفاع مشخصات خود و روز و ساعت را از طریق ایمیل  اطلاع رسانی نمائید.

- درخواست دفاع آنلاین و تایید راهنما  فقط و فقط به صورت یک فایل  pdf ارسال شود.

- به علت تعدد دانشکده ها و دفاع ها روزهای در نظر گرفته شده برای برگزاری جلسات دفاع تنها از شنبه تا چهارشنبه و در بازه زمانی 8 صبح الی 6 بعدازظهر می باشد.

-شب قبل از جلسه دفاع برای دانشجو، کد کاربری و گذرواژه ایمیل و پیامک خواهد شد ودانشجو می بایستی پیام را برای اساتید ارسال نماید. تنها کمی قبل از شروع جلسه دانشجو می تواند با فضای جلسه آشنا شود و فایل خود را بارگذاری نمائید. لذا خواهشمند است از ورود به سامانه در ساعات دیگر اکیدا خودداری فرمائید.

- امضا دانشجو باید در فرم آنلاین باشد

استاد راهنما در این جلسه علاوه بر نقش خود وظیفه نظارت بر جلسه را نیز دارا می باشند.

- فرم مربوطه را به صورت دستی و یا تایپ شده تکمیل نموده ( حتی بخش کمیه راهبری و استادر داور ) و به انضمام تأییدیه استاد راهنما ارسال فرمائید. برگه تأییدیه استاد راهنما شرح مختصری از سوی استاد راهنما می باشد که در آن به مشخصات دانشجو، عنوان رساله و درنهایت آمادگی شما برای دفاع اشاره و امضاء شده است .در نهایت استاد محترم تصویر آن را برای شما ارسال می نمایند و شما لازم است به همراه فرم درخواست دفاع آنلاین به همین آدرس به منظور بررسی بیشتر ارسال نمائید.

- دانشجویان گرامی تایید تحویل ایمیل را از کارشناس مربوط به دفاع آنلاین  در روزهای شیفت کاری 02148393124

و یا از طریق ایمیل psychologyedu.thesis@atu.ac.ir

-سوابق آموزشی دانشجو ( ذکر آخرین سنوات نیمسال تحصیلی، تسویه حساب مالی، مدرک زبان، تأییدیه مقطع ارشد، تاریخ تصویب پروپزال و پیش دفاع ) را هم می توانند از طریق اداره آموزش به شماره تماس های ذیل پیگیری نمایند.

- پیگیری مجوزهای پژوهشی و دفاع دکتری از کارشناس پژوهش سرکار خانم نظری 02148393237 در روزهای شیفت کاری

و یا از طریق ایمیل farzaneh.nazari1468@gmail.com

سوابق آموزشی دانشجو ( ذکر آخرین سنوات نیمسال تحصیلی، تسویه حساب مالی، مدرک زبان، تأییدیه مقطع ارشد، تاریخ تصویب پروپزال و پیش دفاع ) را هم می توانند از طریق اداره آموزش به شماره تماس های ذیل پیگیری نمایند.

برای دریافت فایل های زیر روی آن کلیک نمایید:

 شماره تماس کارشناسان آموزش

 آدرس ایمیل دانشکده

 دانلود فرم دفاع آنلاین

 راهنمای تصویری دفاع آنلاین

نکته مهم:

1. درج تاریخ و ساعت دفاع، پیش دفاع، سمینار پس از هماهنگی دانشجو با اعضای کمیته رهبری و هیات داوران در فرم دفاع آنلاین و ارسال  به ادرس ایمیل ضروری است.

2. امضا دانشجو و استاد و تایید راهنما ضروری است.

3. دانشجویان گرامی لطفا فرم ها را در قالب فایل pdf  ارسال فرمایید.


( ۳۴ )

نظر شما :