اطلاعیه ارسال درخواستهای مرخصی و تمدید سنوات از طریق سیستم گلستان

قابل توجه دانشجویان گرامی
1-حداکثر زمان ارسال درخواستهای مرخصی و تمدید سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه، 12 خرداد ماه اعلام میگردد.
2- ارسال درخواستها از طریق سیستم گلستان باشد.
3-قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی: درخواستهای مرخصی در بازه زمانی همان نیمسال در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
4- بدیهی است به درخواستهایی که پس از 12خرداد ماه ارسال گردد حسب اولویت تاریخ وصول، جهت طرح در کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه برنامهریزی خواهد شد و از طرح موارد درخواستی فوری به دلیل دفاع دانشجو معذور خواهد بود و عواقب ناشی از آن بر عهده دانشجو و دانشکده است.