فرایند درخواست ارسال پستی گواهینامه موقت پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی"
" فرایند درخواست ارسال پستی گواهینامه موقت پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی" در سامانه آموزشی گلستان راهاندازی و اجرایی شده است.
دانشجویان هفت روز کاری پس از دریافت فیزیک پرونده تحصیلی توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی و مدیریت خدمات آموزشی، نسبت به ارائه این درخواست در سامانه آموزشی گلستان اقدام نمایند.
شایان ذکر است دانشجویان زمانی می توانند نسبت به ارائه این درخواست اقدام کنند که وضعیت تحصیلی ایشان در سامانه گلستان توسط روسای ادارات آموزش در ستاد، فارغ التحصیل ثبت و فیزیک پرونده تحصیلی به اداره فارغ التحصیلان ارسال شده باشد؛ رعایت زمان اعلام شده فوق جهت ارائه درخواست، ضروری میباشد.
نظر شما :