رونمایی کتاب در هفته پژوهش، یکشنبه 1396/9/19، ساعت 13-15

۰۴ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۰۵۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۲۶۴
رونمایی کتاب در هفته پژوهش، یکشنبه 1396/9/19، ساعت 13-15

گزارش رونمایی کتاب در هفته پژوهش، یکشنبه 1396/9/19، ساعت 13-15
پویایی‌های هویت‎های اخلاقی در حرفۀ یاورانه / مترجم : دکتر آسیه شریعمتدار، با حضور  و نقد : آقای دکتر فرامرز سهرابی
نظریه‌ها و روش‌های آموزش / تألیف : دکتر حسن اسدزاده،  باحضور و نقد : خانم دکتر صغرا ابراهیم قوام
تئوری و کاربرد مشاوره / ترجمه : دکتر ایراندخت فیاض، با حضور و نقد : خانم دکتر آسیه شریعتمدار

جلسه رونمایی سه کتاب منتشر شده از سوی همکاران علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی در هفته پژوهش در  روز یکشنبه مورخ 1396/09/19 ساعت 13 در اتاق شورای دانشکده  با قرائت آیاتی از قرآن مجید و با حضور ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر احمد برجعلی و معاون محترم پژوهشی جناب آقای دکتر فرامرز سهرابی، مؤلفان و مترجمان کتاب، اساتید ناقد، اعضای محترم هیأت علمی و اعضای پژوهشی دانشکده  و جمعی از دانشجویان آغاز شد.

ابتدا معاون پژوهشی دانشکده ضمن خوش‌آمدگویی به حضار محترم، رونمایی و نقد کتاب همکاران علمی را گامی در جهت ارزش‌گذاری به همت والای پژوهشی اعضای محترم هیأت علمی دانشکده دانستند، و در ادامه سه کتاب مورد نظر را رونمایی کردند.

سپس، سرکارخانم دکتر آسیه شریعتمدار مترجم کتاب با عنوان " پویایی های هویت های اخلاقی در حرفه یاورانه " در خصوص علت علاقمندی و انتخاب کتاب مورد نظر و فرآیند ترجمه آن توضیحاتی را ارائه کردند. سپس آقای دکتر سهرابی به نقد کتاب پرداختند و ضمن برشمردن امتیازات کتاب در ادامه به نقد و ضرورت اعمال موارد اصلاحی در چاپ‌های بعدی کتاب را اشاره نمودند.
آقای دکتر حسن اسدزاده مولف کتاب با عنوان: " نظریه‌ها و روش‌های آموزش" گزارشی در خصوص علل و لزوم تألیف کتاب و نحوه داوری و فرآیند نگارش کتاب ارائه دادند. سپس خانم دکتر صغرا ابراهیمی قوام به نقد کتاب پرداختند و موارد اصلاحی مدنظرشان را اعلام نمودند و در آخر ‌آقای دکتر برجعلی و آقای دکتر سهرابی به خاطر تالیف این منبع ارزشمند از ایشان قدردانی کردند.
خانم دکتر ایراندخت فیاض مترجم کتاب: " تئوری و کاربرد مشاوره" در خصوص علت انتخاب کتاب جهت ترجمه، موارد استفاده آن و همچنین مشکلات چاپ و اشکالات موجود در چاپ اول صحبت کردند و بیان کردند که در چاپ دوم به اصلاحات مدنظر پرداخته خواهد شد. سپس خانم دکتر شریعتمدار به نقد ترجمه کتاب پرداخته و مواردی را که باید در چاپ‌های بعدی اصلاح شود، اعلام کردند. جلسه با تشویق و پذیرایی حاضرین در ساعت 15 به پایان رسید.

 


نظر شما :