اسماعیل سعدی پور
فعالیتها
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری از طریق بازی و تعیین اثربخشی آن بر پرخاشگری، سازگاری اجتماعی و خودکنترلی کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی- فراشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر مداخله شناختی در مهارت حل مسائل کلامی و کارکردهای شناختی کودکان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی طارحی اموزشی مبتنی بر اطمینان بخشی بر اشتیاق تحصیلی دانش اموزان
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی پیشگیری از اقدام به خودزنی و اثر بخشی آن بر تحریف شناختی، ترس از ارزیابی منفی، خطر پذیری و فراهیجانها در دوره متوسطه اول دختران رشت
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی خوش موفق و تعیین اثربخشی آن بر افزایش توانایی های شناختی دانش آموزان متوسظه اول
-استاد راهنما
-
پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی ، اهمالکاری و هویت تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
رابطه ذهن آگاهی با تاب آوری و تنظیم هیجانی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش، سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد برای دانش آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی، هیجان های تحصیلی و باورهای خود کارآمدی
-استاد راهنما
-
شناسایی ادراک دانشجویان از عشق ورزی و تبیین آن بر اساس جهت گیری مذهبی، سبک های دلبستگی و هیجان های اخلاقی با میانجی گری هویت مدرن
-استاد راهنما
-
تدوین و ازمون مدل بهزیستی تحصیلی بر اساس عوامل محیطی و فردی با میانجی گری نیازهای اساسی روان شناختی و هیجان های تحصیلی
-استاد راهنما
-
تاثیر اموزش سبک های اسناد بر خوش بین و خودکار امدی تحصیلی دانش اموزان
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
"تحلیل محتوای نحوه نمایش ویژگی های جنسیتی (روانی،جسمانی، ذهنی،اخلاقی ) دختران وپسران درکتب درسی ابتدایی
-استاد راهنما
-
مقایسه اثر بخشی دو روش تدریس بارش مغزی با روش سنتی بر کاهش بار شناختی و مجذوبیت تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه آرایش ذهنی با تاب آوری تحصیلی و سبک های اسناد
-استاد راهنما
-
اثر بخشی تمریناتیوگا بر سلامت
-استاد راهنما
-
پیش بینی اظطراب دانش اموزان متوسطه بر اساس مهارت های مطالعه
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی مدل ساختاری اشتیاق ریاضی،براساس سبک های اسناد،با میانجی گری باورهای توانایی-انتظار ریاضی، ارزش تکلیف ریاضی،خود-طرحواره های ریاضی و حافظه عاطفی ریاضی
-استاد راهنما
-
تاثیراموزش برخطای شناختی لنگر
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد راهنما
-
شناخت رابطه بین میزان ونوع استفاده از شبکه های اجتماعی باادراک از جوئ عاطفی خانواده،سلامت روان و خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تسهیل فرایند کسب هویت موفق و اثر بخشی آن بر رشد اخلاقی ، رشد اجتماعی و مدیریت هیجانی نوجوانان شهرستان یزد
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد راهنما
-
رابطه بین ویژگی های شخصیتی مثبت ذهن اگاه و سپایگزار با کیفیت زندگی و سلامت روان معلمان زن مقطع متوسطه
-استاد راهنما
-
طرح هدایت تحصیلی مبتنی بر تحلیل پروفایل روانشناختی دانش آموز پایه نهم با استفاده از هوش مصنوعی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تاب آوری مبتنی بر قرآن و اثربخشی آن بر هویت موفق و هوش اخلاقی و خرد ورزی نوجوانان متوسطه
-استاد راهنما
-
پیش بینی انگیزش تحصیلی بر اساس فراشناخت ، ذهن آگاهی و اهداف پیشرفت در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان فسا
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد راهنما
-
رابطه ویژگی های شخصیتی و ارایش ذهنی با انگیزش تحصیلی در دانش اموزان دختر رشته علوم تجربی شهر قم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش سرمایه روانشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی، شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی در کودکان با اختلال اضطراب
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی توانمند سازی روانی – اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر کاهش خشونت، رفتارهای پرخطر و افزایش امیدواری نوجوانان منطقه سه تهران
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی روش های اصلاح خواب، غذا دارو و ارتقاء سلامت روان بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتنی بر طب مکمل
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی اراء تربیتی سعدی بانظرات روانشناسان معاصر (مطالعه موردی البرت بندورا)
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار سنجی بسته آموزش هوش موفق و اثر بخشی آن بر سر زندگی خود تنظیمی و تاب آوری دانش آموزان پایه یازدهم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی آموزشی مسئولیت پذیری مبتنی بر نظریه انتخاب و بررسی اثر بخشی آن بر احساس تعلق به مدرسه ، پایستگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی شخصیت شناسی دو مولفه ای و تاثیر آن بر سلامت عمومی، سازگاری تحصیلی و خود تنظیمی در دانش آموزان پایه نهم
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر همدلی و خودشفقت ورزی و هوش هیجانی دانشجویان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی پروتکل درمانی اعتیاد به اینترنت بر اساس رفتاردرمانی دیالکتیکی و اثربخشی آن بر میزان استفاده از اینترنت، اضطراب اجتماعی و اهمالکاری تحصیلی نوجوانان شهر تهران
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مکمل مبتنی بر چت بات هوش مصنوعی بر یادگیری خودراهبر، درگیری تحصیلی و گرایش به تفکر نقادانه
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی، حل مسئله اجتماعی و همدلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر کرج
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار سنجی برنامه فرزند پروری مبتنی بر سیالیت نقش در تعامل والد-فرزند و ارزیابی اثربخشی آن بر توانایی درک از ذهن کودکان ۳-۶ سال
-استاد راهنما
-
مقایسه ی تاثیر آموزش حل مسئله به روش خردآموزی (میکرولرنینگ) با روش سخنرانی بر اشتیاق تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
نقش نوسانات آلفا در تلفیق ویژگی های رنگ و حرکت ادراک دیداری
-استاد راهنما
-
مقایسه نقش ساختاریهای مغزی درگیر در کارکردهای اجرایی گرم در کودکان و نوجوانان با استفاده از روش تحریک فراجمجمه ای جریان مستقیم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدل طرحواره ای در حوزه خودگردانی و عملکرد مختل و بررسی اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول استان تهران سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
-استاد راهنما
-
مقایسه سلامت روان، خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و معلمان جذب شده توسط ماده ۲۸ (آزمون استخدامی)
-استاد راهنما
-
رابطه بین انگیزه پیشرفت و سواد رسانه با میزان استفاده
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه بین نیازهای بنیادی روان شناختی، سبک اسناد و جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه کیفیت زندکی مادران با سبک اسناد و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر ابتدایی
-استاد راهنما
-
پیش بینی سرمایه اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری، رابطه معلم-شاگرد و انگیزش در دانش آموزان پسر متوسطه دوم تهران
-استاد راهنما
-
رابطه بین ادراک نوجوانان از سبک فرزندپروری والدین با سبک هویت، نگرش نسبت به زندگی و ابرازگری هیجانی
-استاد راهنما
-
طراحی واعتبار یابی بسته توانبخشی شناختی مبتنی برنظریه غفلت از هدف دانکن وارزیابی اثر بخشی آن بر توجه پایدار، حل مسئله و خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان نوجوان با نقص توجه و بیش فعالی
-استاد راهنما
-
پیش بینی جهت گیری اهداف پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
مقایسه مهارت حل مساله، تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری در زوج های مطلقه و عادی شهر آمل
-استاد راهنما
-
بررسی روابط علی بین ادراک از محیط خانواده ، ادراک از محیط کلاس ، والد - تنظیمی و معلم تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی و میانجی گری اشتیاق تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی در دانش آموزان ششم ابتدایی شهر میاندوآب
-استاد راهنما
-
واکاوی علل و انگیزه گرایش نوجوانان دختر شهر تهران به موسیقی های گروه BTS، یک پژوهش داده بنیاد
-استاد راهنما
-
رابطه سبک فرزندپروری و جو عاطفی خانواده با پیشرفت تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریه کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیت تحصیلی ، اهداف پیشرفت و هوش بین فردی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی
-استاد راهنما
-
ندوین بسته انگیزش تحصیلی مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر جهت گیری هدف، مسیولیت پذیری و خود کارآمدی دانش آموزان متوسطه دوم با عملکرد تحصیلی پایین
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزش مهارت های یادگیری خود تنظیمی مبتنی بر نظریه پنتریج و تاثیر آن بر اهمال کاری تحصیلی ، خودناتوان سازی تحصیلی و دلزدگی تحصیلی در دانش آموزان پسر متوسطه اول
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه قالب های ذهنی ورفتارهای پرورش دهنده خلاقیت با تاکید بر نقش واسطه ای باور معلمین نسبت به خلاقیت ( مورد مطالعه : معلمین مقطع پنجم و ششم ابتدایی استان یزد
-استاد راهنما
-
تاثیر اموزش تنظیم هیجانی برعملکرداجرایی
-استاد راهنما
-
مطالعه تطبیقی آراء تربیتی خواجه نصیرالدین طوسی و ویلیام گلسر
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی با رویکرد آموزش مثبت و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی رفتار اخلاقی بر اساس نظریه کلبرگ و تاثیر آن بر مسئولیت پذیری ، خودکارآمدی و سازگار اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
خوانش گفتمان و بررسی تجربه ی زیسته بومیان دیجیتال در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی باتوجه به ترس از موفقیت ،ترس از شکست ، و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان زرند"
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه خلاقیت و تفکر نقادانه با خود آگاهی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر پیشوا
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه ذهن آگاهی با فرزند پروری اثر بخش در پاندمی کرونا با بررسی نقش میانجیگری خودکارامدی والد گری در مادران دارای فرزند دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و حمایت
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای فرایندهای شناختی پیچیده و کارکردهای اجرایی در کتب درسی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم
-استاد راهنما
-
مقایسه تاب آوری حمایت اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان تک فرزندی و چند فرزندی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی مداخله شبیه سازی ذهنی آینده نگر و تعیین اثربخشی آن بر اهمال کاری ، تنزیل زمانی پاداش و تلاش شناختی
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش مدیریت خشم بر سازگاری اجتماعی، تاب آوری و جرئت ورزی دانش آموزان دبیرستانی پسر شهر ساری
-استاد راهنما
-
مقایسه اثر بخشی دو روش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی بر سبک اسناد دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
رابطه بین فقر با تاب آوری ، خودپنداره و چشم انداز زمان در دانش آموزان متوسطه اول خانواده های فقیر و خانواده های دارای رفاه اقتصادی ناحیه ۶ آموزش و پرورش شهر مشهد
-استاد راهنما
-
رابطه فعالیت های فوق برنامه با انگیزه پیشرفت ، مهارت های اجتماعی و سازگاری دانش آموزان دختر دبیرستان های منطقه ۲۱ شهر تهران
-استاد راهنما
-
تبیین بهزیستی تحصیلی بر اساس ادارک عدالت کلاسی ، توانایی های شناختی و سرزندگی تحصیلی در دانش اموزان مدارس متوسطه دوم پسرانه ناحیه ۳ کرمانشاع
-استاد راهنما
-
اثر بخشی اموزش راهبردهای تغییر الگوهای دیر پای زندگی جفرییانگ بر خودکارامودی و سبک های اسناد دانشجویان دختر دانشکده ی ادبیات دانشگاه تهران
-استاد راهنما
-
رابطه بین ارضای نیازهای اساسی گلسر با مسئولیت پذیری و عملکرد تحصیلی دانش اموزان دختر دوره دوم متوسطه منطقه ۵ شهر تهران
-استاد راهنما
-
پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان با توجه به رابطه والد-کودک، کمال گرایی و عملکرد تاملی مادران کودکان پیش دبستانی شهر مشهد
-استاد راهنما
-
مدل سازی حافظه فضایی با استفاده از شبکه های عصبی اسپایکینگ و یادگیری تقویتی
-استاد راهنما
-
رابطه بین تاییدپذیری و سازگاری باانگیزش تحصیلی وکیفیت زندگی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
پیش بینی خود بازداری، مثبت اندیشی و سازگاری روان شناختی بر اساس مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه منطقه دو شهر تهران
-استاد مشاور
-
تبیین شادکامی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی منطقه ۱۱ شهر تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبارسنجی بسته آموزشی عمل اخلاقی براساس نظریه بلازی و تعیین اثربخشی آن در خودتعیین گری (SDT)، مسولیت پذیری و رفتار مدنی- تحصیلی دانشجویان
-استاد مشاور
-
نقش تحول مثبت نوجوانی در خود ازنده ساز انضباطی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش اموزان متویطه دورم شهر کرج
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی طبق رویکرد یکپارچه توحیدی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش ذهن آگاهی برخود تنظیمی یادگیری، عملکرد تحصیلی و هیجان های پیشرفت دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
خودکارآمدی ادراک شده مدیران مدارس از شایستگی های مدیریتی و ارتباط آن با میزان رضایت از وضعیت آموزش و یادگیری در مدارس
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی تفکر انتقادی و تعیین اثر بخشی آن بر نگرش و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
-استاد مشاور
-
الگوی ارتباط بین سطوح مختلف رشد شناختی، عاطفی و معنوی با بهزیستی روانشناختی بزرگسالان نقش واسطه ای تنظیم هیجان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش حل مساله مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر خودتنظیمی رفتار و تاب آوری دانش آموزان پسر پایه دهم
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتب دوره پیش دبستان براساس هویت ملی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه سرمایه های روان شناختی و تنظیم شناختی هیجان با سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر روش
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی طراحی و تولید فیلم مستند آموزشی مبتنی بر هویت فرهنگی و بررسی تاثیر آن بر آگاهی و علاقه به میراث فرهنگی در دانش آموزان دختر پایه دهم رشته تجربی منطقه ۱۵ شهر تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل تجربه زیسته معلمان ابتدایی از سنجش و ارزیابی درس ریاضی در آموزش مجازی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر مولفه های خرد در شاهنامه فردوسی و اثربخشی آن بر معناداری زندگی، هوش بین فردی و تنظیم هیجان در نوجوانان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر شفقت ورزی به خود بر حس عاملیت،معناداری زندگی و خوداثربخشی عمومی ادراک شده در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان دامغان
-استاد مشاور
-
تدوین واعتبار یابی بسته تکالیف درسی یکپارچه با اقتباس از داستان های متناسب با گروه ج(۱۰تا۱۲سال) واثر بخشی آن بر انگیزش موقعیتی، حضور شناختی وتوان حل مسئله
-استاد مشاور
-
بررسی نقش خود تنظیمی و تفکر انتقادی در عملکرد تحصیلی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد مشاور
-
مطالعه تجارب نوجوانان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی در شبکه های اجتماعی آنلاین
-استاد مشاور
-
تاثیر توانبخشی حافظه بربهبود علایم عصب شناختی ورفتاری دربیماران مبتلا به MDD
-استاد مشاور
-
مقایسه الگوی اسکن متن روی خط داروبدون خط بااستفاده ازردیاب چشم
-استاد مشاور
-
تبیین خود نظم دهی تحصیلی بر اساس هدف گزنینی
-استاد مشاور
-
پیش بینی تاب اوری تحصیلی دانش اموزان با میانجی گری جهت گیری انگیزشی بر اساس خود ادراکی و حمایت اجتماعی ادراک شده
-استاد مشاور
-
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی¬سازی بر بهزیستی تحصیلی و اهمال¬کاری تجصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر قم
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی اپلیکیشن چند رسانه ای هانا و اثربخشی آن در تقویت مهارت های ارتباطی کودکان پیش دبستان
-استاد مشاور
-
اثرات عصب روانشناختی طراحی داخلی بیوفیلیک (طبیعت دوست) بر وضعیت هیجانی: یک مطالعه ERP
-استاد مشاور
-
آموزش تفکرانتقادی به روش بازی وار سازی و تأثیر آن بر مهارت های تفکر انتقادی، مسئولیت پذیری و باور های اسنادی انگیزش دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی شهر قزوین
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف¬پذیری شناختی و نظم¬جویی شناختی هیجان در دانش¬آموزان دختر مضطرب متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان
-استاد مشاور
-
پیش بینی تصمیم گیری مخاطره امیز دانشجویان براساس اگاهی فراشناختی، حافظه کاری وکنترل مهاری
-استاد مشاور
-
پیش بینی هیجانهای تحصیلی ریاضی بر اساس ادارک از انتظارات معلم اشتیاق تحصیلی و تعامل معلم شاگرد در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد مشاور
-
مقایسه ی توانایی حل مساله، سازگاری و تاب آوری کودکان کار و کودکان عادی
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر درگیری تحصیلی، سبک های اسنادی و کم رویی دانش آموزان با خانواده های دارای سرمای? فرهنگی پایین
-استاد مشاور
-
بررسی موانع مشکلات پرورش خلاقیت در دانش اموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان
-استاد مشاور
-
بررسی تأثیر زاویه دید روایت و ناگویی هیجانی بر نظریه ذهن در حین خواندن داستان
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزش شبیه سازی ذهنی و اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی و تنظیم هیجان و خلاقیت دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی مبتنی بر تعامل و تاثیر آن بر درگیری تحصیلی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با آسیب بینایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی روش تقویت تفکیکی رفتار جانشین برکاهش رفتارهای قالبی دراسارت (مطالعه موردی در یک راس توله خرس قهوه ای )
-استاد مشاور
-
مقایسه حافظه فعال، آگاهی واج شناختی و پردازش دیداری در دانش آموزان نارساخوان و عادی
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش اسناد بر اضطراب امتحان و تنظیم هیجانی در دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان بهارستان
-استاد مشاور
-
مقایسه فضای چهره در انسان و مدل های محاسباتی با استفاده از قضاوت میزان شباهت چهره ها
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خود مراقبتی معنوی مبتنی بر مثنوی مولانا و اثربخشی آن بر هوش اخلاقی و هیجانی، عاملیت و خرد دانش آموزان
-استاد مشاور
-
مقایسه مولفه های کارکرد اجرایی مغز در افراد وابسته به زمینه و مستقل از زمینه
-استاد مشاور
-
مدل سازی حافظه فضایی با استفاده از شبکه های عصبی اسپایکینگ و یادگیری تقویتی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکرد های اجرایی و اثربخشی آن بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان پیش دبستان
-استاد داور
-
نقش مولفه ای شناختی در تحقق آرمانهای توسعه پایدار سازمان ملل متحد؛ مطالعه رفتار همکارانه در برابر پناهجویان
-استاد داور
-
پیش بینی شدت لکنت زبان براساس همجوشی شناختی ، انعطاف پذیری شناختی ،تنظیم هیجان شناختی وسرمایه روانشناختی
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد داور
-
رابطه بین کیفیت خواب وعاطفه منفی باحجم ماده خاکستری مغز وناحیه امیگدال در دانشجویان پسرودختر
-استاد داور
-
بررسی تاثیر خودکنترلی و عزت نفس بر همنوایی اجتماعی و لوث مسئولیت در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۲-۱۴۰۱
-استاد داور
-
اثر بخشی آموزش مهارت¬های خودمدیریتی بر عشق به یادگیری، اهداف پیشرفت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد داور
-
تدوین بسته ی آموزشی ذهن آگاهی با استفاده از بازیوارسازی(گیمیفیکیشن) و تاثیر آن بر اشتیاق تحصیلی و سبک های تصمیم گیری دانش آموزان
-استاد داور
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
-استاد داور
-
بررسی فرایند تصمیم گیری ادراکی مبنی بر شواهد دیداری بامختصات زمانی ومکانی متفاوت درمغز
-استاد داور
-
تاثیرافزایش سن در فراشناخت و تغییر استراژی در تکلیف تصمیم گیری ادراکی سلسله مراتبی
-استاد داور
-
طراحی بسته آموزشی معنا درمانی بر اساس رویکرد آیت الله علی صفایی حائری و تعیین اثر بخشی آن بر هویت دینی و خودکارآمدی تحصیلی
-استاد داور
-
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل هدایت مسیر شغلی بر خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی و مشکلات تصمیم گیری شغلی دانش آموزان پایه نهم شهر تهران
-استاد داور
-
آموزش تنظیم هیجانی، خوشبینی، همدلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر مقایسه اجتماعی و خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان معتاد به اینترنت شهرستان گرمه
-استاد داور
-
مروری نظام مندبر کاربردهای EYE TRAKER در تصمیم گیری ادراکی
-استاد داور
-
تحلیل سیگنال مغزی شاهدان عینی ،هنگام شناسایی مجرم بااستفاده ازثبت پتانسیل مغزی وابسته به رویداد
-استاد داور