حمید علیزاده
فعالیتها
-
تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و ارزیابی اثربخشی آم بر مهارتهای حس عدد و حل مساله در دانش آموزان با تشخیص اختلال یادگیری ویژه با نشخص کننده ریاضی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه ارتقاء معنویت مادران دارای فرزند کم توان ذهنی و ارزیابی اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی و رضایت زناشویی آنها
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه های درمانی شناختی اجتماعی اختلال های اضطرابی و ارزیابی اثربخشی آن برنشانه های اضطراب اجتماعی ، تعاملات مادر فرزند و مهارتهای شناختی
-استاد راهنما
-
اثربخشی تکالیف شناختی مبتنی بر کارکردھای اجرایی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان با اختلال یادگیری خواندن
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی آموزش روش انضباط مثبت بھ مادران و تاثیر آن بر اھمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد راهنما
-
تاثیر برنامه توانبخشی توجه حافظه ارام بر درک خواندن کودکان دیراموز
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامھ شناختی - رفتاری گربھ مقابلھ گر بر اضطراب نوجوانان : مطالعھ تک آزمودنی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی یادیارها بر حافظه کاری و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با مشکل یادگیری
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه آموزشی انضباط مثبت و بررسی آن بر تعامل والد- فرزند، علاقه اجتماعی و کارکرد های اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و ارزیابی اثربخشی آن بر علاقه اجتماعی و نشانه های روانشناختی کودکان مبتلا به سرطان
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه آموزشی مدیریت کاهیدگی من و ارزیابی میزان اثربخشی آن بر خود تنظیمی، رفتارهای خانه و رفتارهای مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی رایانه یار اختلال پردازش شنیداری مرکزی برای دانش آموزان با اختلال خواندن و ارزیابی اثربخشی آن بر آگاهی واج شناختی، حافظه کاری ، شنیداری ، ادراک شنیداری و املا
-استاد راهنما
-
طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف
-استاد راهنما
-
طراحی برنامه تلفیقی- روانی آموزشی والد و کودک مبتنی بر مولفه های نظریه های بین فردی و اثربخشی آن بر علاقه اجتماعی و تنظیم هیجان کودکان با مشکلات سلوک
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی فعالیتهای بدنی حرکتی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی ، مهارتهای حرکتی ظریف و مشکلات دستخط در کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و بررسی اثربخشی آن بر تعاملات اجتماعی و رفتارهای چالشی کودکان درخودمانده با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش خود نظارتی بر بازداری رفتاری کودکان با اختلال نارسایی توجه – بیش فعالی
-استاد راهنما
-
مقایسه سبک دلبستگی و علاقه اجتماعی در نوجوانان قلدروعادی
-استاد راهنما
-
مقایسه مهارت های حکتی درشت و ظریف در کودکان با اختلال در خود مانده کم توان ذهنی خفیف و عادی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی حافظه کاری و بررسی اثربخشی آن بر مهارت بازشناسی واژه، روان خوانی و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد راهنما
-
مقایسه دلبستگی کودکان همراه با مادر زندانی و جانشین مادر در مراکز بهزیستی در دوسال اول زندگی
-استاد راهنما
-
طراحی و بررسی اثر بخشی برنامه مداخله ای مهارت های پیش ارتباطی بر بهره همدلی - نظامندی و نیمرخ اجتماعی کودکان اتیسم عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه بن کد بر نشانه های اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی در کودکان
-استاد مشاور
-
اثربخشی اموزش فرزند پروری
-استاد مشاور