تنظیمات ویجت

  • صفحه اصلی دانشگاه
  • |
  • ارتباط با دانشگاه
  • |
  • مرکز مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد
  • |
  • دفترچه تلفن دانشگاه
  • EN
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
    • درباره دانشکده
      • تاریخچه
      • روسای پیشین دانشکده
      • گروه های آموزشی
        • گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
        • گروه علم و اطلاعات دانش شناسی
        • گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
        • گروه روانشناسی تربیتی
        • گروه تکنولوژی آموزشی
        • گروه سنجش و اندازه گیری
        • گروه مطالعات برنامه درسی
        • گروه آموزش و پرورش
        • گروه روانشناسی بالینی و عمومی
        • گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
        • گروه مشاوره
    • اعضای دانشکده
      • ریاست دانشکده
      • معاونین
      • مدیر گروه‌ها
      • اعضای هیات علمی
        • گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
        • گروه علم اطلاعات و دانش شناسی
        • گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی
        • گروه روانشناسی تربیتی
        • گروه سنجش و اندازه‌گیری
        • گروه مطالعات برنامه درسی
        • گروه تکنولوژی آموزشی
        • گروه روانشناسی بالینی و عمومی
        • گروه آموزش و پرورش
        • گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی
        • گروه مشاوره
      • کارکنان
    • معاونت آموزشی
      • معاون آموزشی
      • رئیس اداره آموزش
      • کارشناسان
        • مقطع دکتری
        • مقطع کارشناسی ارشد
        • مقطع کارشناسی
        • پیشخوان خدمت
        • امتحانات و ثبت‌نام
        • منشی گروه‌ها
        • مسئول امور کلاس‌ها
      • منابع آزمون جامع
      • فرم ها
      • آیین نامه ها و بخشنامه ها
      • سرفصل و چارت بندی دروس
      • اساتید راهنمای آموزشی
      • تقویم آموزشی
    • معاونت پژوهشی
      • سایت معاونت پژوهشی
      • قوانین و مقررات پژوهشی
      • تازه های نشر
    • امور دانشجویی
      • دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی
      • فرم ها
    • پیشکسوت‌های دانشکده
      • اعضای علمی
      • اعضای اداری
    • تماس با ما
  • صفحه‌اصلی
  • فهرست پایان‌نامه‌ها
  • طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی انطباق پذیر بازی محور در محیط یادگیری سیار و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه دوم با اختلال یادگیریر ریای
مریم سماواتی

مریم سماواتی

عنوان پایان‌نامه

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی انطباق پذیر بازی محور در محیط یادگیری سیار و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه دوم با اختلال یادگیریر ریای



    دانشجو مریم سماواتی در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ، به راهنمایی سعید پورروستایی اردکانی ، پایان نامه با عنوان "طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی انطباق پذیر بازی محور در محیط یادگیری سیار و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه دوم با اختلال یادگیریر ریای " را دفاع نموده است.


    دانشجو
    مریم سماواتی
    استاد راهنما
    سعید پورروستایی اردکانی
    استاد مشاور
    زهرا جامه بزرگ, اسمعیل زارعی زوارکی
    استاد داور
    سیدرسول عمادی, فاطمه جعفرخانی, محمدرضا نیلی احمدآبادی
    رشته تحصیلی
    تكنولوژي آموزشي
    مقطع تحصیلی
    دکتری تخصصی PhD
    تاریخ دفاع
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
    ساعت دفاع

دسترسی سریع

  • سامانه آموزشی گلستان
  • منابع آزمون جامع
  • کتابخانه دیجیتال
  • اتوماسیون اداری
  • سامانه نشریات
  • نظرسنجی و رسیدگی به شکایات
  • عطنا (پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی)
  • دفترچه تلفن دانشکده

پیوندهای مفید

  • درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
  • جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی
  • سامانه جایابی کارآموزان
  • معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
  • وزارت علوم (سامانه پاسخگویی به شکایات)
  • ارتباط مستقیم با قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
atu
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه علامه طباطبائی می‌باشد.
توسعه و طراحی: معماران عصر‌ارتباط