مراحل درخواست تغییر شیوه دانشجویان کارشناسی ارشد

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۸۶۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۴۳
مراحل درخواست تغییر شیوه دانشجویان کارشناسی ارشد

با استناد به تبصره ۶ ماده ۱۷ شیوه نامه اجرایی آیین نامه دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته برای ورودیهای سال ۹۷ به بعد، در صورت تقاضای دانشجو برای تغییر شیوه از آموزشی-پژوهشی به آموزش محور و یا تشخیص گروه آموزشی مبنی بر عدم توانایی دانشجو برای اخذ پایان نامه، موضوع حداکثر تا پایان هفته هشتم در نیمسال سوم تحصیلی و با ذکر دلایل توجیهی، در گروه آموزشی مربوطه و سپس شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده طرح میشود. در صورت موافقت، به شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت بررسی و تصمیم نهایی تا قبل از شروع نیمسال چهارم تحصیلی ارجاع می یابد. چنانچه گروه آموزشی و یا دانشجو پس از پایان هفته هشتم در نیمسال سوم تحصیلی و بعد از آن، درخواست تغییر شیوه داشته باشد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
بنابراین، مراحل درخواست تغییر شیوه، به ترتیب عبارتند از:
۱‌. درخواست کتبی دانشجو به گروه آموزشی مربوطه
۲. بررسی درخواست توسط گروه آموزشی مربوطه و تعیین دروس معادل پایان نامه از رشته های دیگر‌. لازم به ذکر است این دروس باید از بین دروس ارائه شده نیمسال دوم سال تحصیلی (ترم بهمن) انتخاب شوند.
۳. در صورت موافقت گروه، بررسی درخواست دانشجو در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
۴. ارسال به شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
چنانچه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با درخواست تغییر شیوه موافقت کند، دانشجو در نیمسال چهارم بایستی دروسی را که گروه  آموزشی به جای واحد پایان نامه در نظر گرفته، اخذ کند. البته به شرطی که تمامی دروس خود را با موفقیت گذرانده و هیچ درس دیگری از سرفصل مصوب برای وی باقی نمانده باشد.

 تذکر مجدد:
 زمان ارسال درخواست حداکثر تا هفته هشتم  ترم ۳ می باشد و پس از آن به درخواستها ترتیب اثر داده نخواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :