بخشنامه وزارت علوم در خصوص ارزشیابی مستمر در طول ترم و نحوه برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۴۶۲۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۳۰
بخشنامه وزارت علوم در خصوص ارزشیابی مستمر در طول ترم و نحوه برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

در خصوص بخشنامه فوق، نکات ذیل ضروری است:

۱. در خصوص ثبت نمره ارزشیابی نهایی با احتساب نمره ارزشیابی دانشجویان در طول نیمسال به استحضار می‌رساند به استناد مفاد آیین نامه آموزشی مصوب وزارت عتف (تبصره ماده ۷ آیین نامه آموزشی و شیوه‌نامه آموزشی مصوب سال ۱۳۹۷ و تبصره ۱ ماده ۱۶ آیین نامه آموزشی مصوب سال ۱۳۹۳ مبنی بر الزامی بودن برگزاری امتحان کتبی پایان نیمسال)، ثبت نمره کلاسی آن دسته از دانشجویانی که در طول نیمسال، در کلاس حضور فعال داشته و تمام نمرات کلاسی خود را کسب نموده‌اند، منوط به حضور دانشجو در جلسه امتحان پایان نیمسال می‌باشد و در صورت عدم شرکت در امتحان پایان ترم، نمره دانشجو صفر در نظر گرفته می‌شود.

۲. برگزاری امتحانات به صورت حضوری منوط به اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر کم خطر بودن شرایط بوده و ضروری است به دانشجویان اعلام گردد در صورت صدور مجوزهای قانونی از استانداری، ستاد ملی مقابله با کرونا و... ، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

۳. مکاتبات لازم به منظور برنامه ریزی و تهیه مقدمات لازم جهت اسکان دانشجویان غیربومی در زمان برگزاری احتمالی امتحانات به صورت حضوری با معاونت محترم دانشجویی انجام خواهد شد.

برای دانلود فایل اصلی بخشنامه کلیک نمایید:

بخشنامه


( ۱ )

نظر شما :