تقدیر رئیس دانشگاه، دکتر حسین سلیمی، از دانشکده روانشناسی

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۳ کد : ۱۵۵۶۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۶۴
تقدیر رئیس دانشگاه، دکتر حسین سلیمی،  از دانشکده روانشناسی

طبق ارزیابی های انجام شده توسط دفتر نظارت و ارزشیابی دانشگاه، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی در سال 1399 با در نظر گرفتن شاخص های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دارای رتبه نخست در بین دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی شده است. این سومین باری است که آن دانشکده در دوران مسئولیت دکتر احمد برجعلی‌ به این مهم دست می یابد.

در طول هشت سال گذشته این دانشکده توانست با استقرار در ساختمان جدید بسیاری از محدودیت های خود را برطرف نماید، با تولیدات نوین پژوهشی جایگاه رفیع در آثار علمی در رشته های مرتبط بیاید، با جذب گروهی از استادان فرهیخته نسبت استاد به دانشجوی خود را ارتقاء دهد و با ارتقاء حدود نیمی از اعضای خود جهشی خیره کننده در هرم اعضای هیأت علمی داشته باشد. حضور تنها استاد ممتاز دانشگاه و نیز دانشجویان نمونه کشوری در آن دانشکده نیز گواه دیگری بر موفقیت های ماندگار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی است. موفقیتی که با همراهی انجمن های درخشان علمی دانشجویی دانشکده که در سطح دانشگاه نمونه اند، دو چندان شده است. 

ضمن تقدیر و سپاسگزاری از دکتر احمد برجعلی‌ که با مدیریت ارزش مدار، اخلاق محور و علمی و بر پایۀ عقل جمعی موجبات این موفقیت را فراهم کردند، از معاونان، استادان، مدیران و همکاران علمی و اداری آن دانشکده از صمیم قلب تشکر کرده و تعالی روزافزون در جایگاه علمی و اجرائی دانشکده را آرزو کنم. 


( ۱ )

نظر شما :