گزارش فرایند طراحی و تصویب برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه توسط دکتر اسماعیل زارعی زوارکی

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۷۰۵۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۷۲
گزارش فرایند طراحی و تصویب برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه توسط دکتر اسماعیل زارعی زوارکی

                                                                                 باسمه تعالی

باعث افتخار و مباهات است به استحضار همکاران محترم و دانشجویان گرامی برسانم که برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۲۰۸ مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ تصویب شد. برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد . طراحی این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام گردید . سپس در قالب برنامه درسی بر اساس چارچوب های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین شورای تحول و ارتقای علوم انسانی تدوین و مراحل تصویب آن در گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی ، شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی،شورای دانشگاه علامه طباطبائی، دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، کارگروه تخصصی علوم تربیتی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ، همایش ملی دبیرخانه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی با مشارکت دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با موفقیت و به اتفاق آراء انجام شد. البته در این فرایند پیشنهادهای لازم و سازنده به اصلاح و تکمیل و توسعه برنامه پیشنهادی اولیه کمک شایانی نمود . .........ادامه مطلب


( ۱ )

نظر شما :