مراسم رونمایی از کتاب «نوسازی زندگی»

مراسم رونمایی از کتاب «نوسازی زندگی»

۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۷۷۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۷۲۴
مراسم رونمایی از کتاب «نوسازی زندگی»

مراسم رونمایی از کتاب «نوسازی زندگی » اثر آقای دکتر حسین عبداللهی، توسط معاونت پژوهشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی با همکاری انجمن علمی دانشجویی گروه مدیریت آموزشی در سالن کنفرانس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی در روز دوشنبه 17/ 8/ 95 برگزار شد.
 
مراسم رونمایی از کتاب نوسازی زندگی با حضور جناب آقای دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون محترم دانشجویی دانشگاه، آقای دکتر سهرابی معاون محترم پژوهشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی و جناب آقای دکتر حمیدرضا رحمانی دهکردی و دانشجویان گرامی در اتاق شورای دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
در ابتدای مراسم جناب آقای حجت کیانی، عضو اصلی انجمن علمی مدیریت آموزشی اهداف و چشم اندازهای آتی انجمن علمی مدیریت آموزشی را برای اطلاع بیشتر دانشجویان بازگو کردند.
جناب آقای دکتر سهرابی در خصوص رونمایی کتاب بیان داشتند که اجرای این مراسم از فعالیت های پژوهشی است که با برگزاری مراسم رونمایی کتاب نوسازی زندگی آغاز گردیده است و در آینده نیز برای ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی و تشویق و ترغیب همکاران محترم علمی، این روند مبارک ادامه خواهد یافت.
در ادامه دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن ابراز خوشحالی از چاپ این اثر گفت: تألیف کتاب‌های این‌گونه دشوار است و زحمت بسیاری لازم است. ایشان در ادامه افزودند نوسازی زندگی، یافتنی نیست بلکه ساختنی است. یکی از مباحث قابل‌توجه در این کتاب سازوکارهای نوسازی است که اشاره به انتخاب الگو و استاد دارد و در آخر صحبت‌ها تأکید کردند که اگر این کتاب بتواند انسان‌ها را متوجه خود کند، نویسنده این کتاب به اهداف خود رسیده است.
در ادامه دکتر حسین عبدالهی مؤلف کتاب درباره اثر خود گفت: کم پنداشتن توانایی انسان‌ها کفران نعمت خداوندی است، هیچ‌وقت نباید به وضع موجود راضی بود، اگر آسوده باشیم عدم خود را آماده کرده‌ایم و ما همواره باید برای بهبود تلاش کنیم. ایشان همواره تأکید داشتند که باید فرصت لحظه‌ها را دانست و در لحظه زندگی کرد، به توانمندی‌هایمان پی ببریم و توانمندی‌هایمان را به حداکثر برسانیم.

در پایان دکتر حمیدرضا رحمانی دهکردی استاد برجسته دانشکده علوم ارتباطات بیان داشتند که یکی از نکات این کتاب این است که خوانندگان به این تفکر برسند که در هر دوره از زندگی نگاهی از حال و گذشته خود داشته باشیم. ایشان در ادامه افزودند که ما نباید مرگ‌اندیشی کنیم و باید سعی کنیم به بهترین نحو زندگی کنیم. مطالب این کتاب اساسی و مهم است به‌شرط عمل چون آگاهی هیچ‌وقت کافی نیست مگر اینکه با عمل و آگاهی همراه باشد.


نظر شما :