آئین استقبال از نوورودی های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار شد

۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۳ کد : ۱۹۵۸۲ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۶۰

     آئین استقبال از دانشجویان نو ورود سال تحصیلی 1402-1401 دانشکــده روان شـناسی و علوم تربیــتی در سه مقطع تحصیلی کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری ، روز دوشنبه 02/08/1401 ساعت 10 الی 12 در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار  شد.

به گزارش دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی  آئین استقبال از نو ورودی های  دانشکده با حضور دکتر علی آدمی معاون آموزشی  و دکتر مهدی واحدی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده، دکترآتوسا کلانتر هرمزی؛ معاون آموزشی و دکتر یونسی؛ معاون پژوهشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، مدیران گروه‌های آموزشی، جمعی از اساتید و دانشجویان نوورود برگزار شد .

در این  مراسم آئینی، دکتر آدمی ضمن تبریک و خوش آمد گویی به دانشجویان نو ورود و حاضران،  اظهار داشت:  دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه یکی از مهم ترین و پر افتخار ترین دانشکده ها به سبب ارزش افزوده ایجاد شده توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده در سطوح مختلف علمی ،پژوهشی و حتی حکمرانی در سطح کشور است. وی دانشگاه را حامی دانشجویان در جهت پرورش استعداد و رشد علمی معرفی کردند و به ضرورت داشتن برنامه علمی، پژوهشی از همین ابتدای ورود به دانشگاه برای کسب هویت علمی و دانشگاهی و نقش آن در مسیر اینده شغلی تأکید نمودند. معاون اموزشی دانشگاه علامه در ادامه سخنان‌شان افزودند : از مهم ترین راه های احیای تمدن اسلامی، تولید علم است، مادامی که ما صرفا مصرف‌کننده آورده های دیگران باشیم، نمی‌توانیم در مسیر پیشرفت و احیای تمدن اسلامی گام بر داریم.

در ادامه این جلسه نیز دکتر برجعلی رئیس دانشکده، دکتر کلانتر معاون اموزشی دانشکده، دکتر واحدی معاون دانشجویی دانشگاه و دکتر یونسی، معاون پژوهشی دانشکده نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.


( ۱ )

نظر شما :