برگزاری نشست‌ تخصصی "بهره گیری از ظرفیت­ های آموزش مجازی با رویکرد یادگیری تلفیفی در آموزش و پرورش" در راستای کمک به حل مشکلات کشور و ارائه توصیه‌های سیاستی

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳ کد : ۱۹۷۲۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۰۲
برگزاری نشست‌ تخصصی "بهره گیری از ظرفیت­ های آموزش مجازی با رویکرد یادگیری تلفیفی در آموزش و پرورش" در راستای کمک به حل مشکلات کشور و ارائه توصیه‌های سیاستی

 نشست‌ تخصصی "بهره گیری از ظرفیت­ های آموزش مجازی با رویکرد یادگیری تلفیفی در آموزش و پرورش" در راستای کمک به حل مشکلات کشور و ارائه توصیه‌های سیاستی  یکشنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۱، در سالن  شورا انشکده روانشناسی و علوم تربیتی  ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار شد.

اهداف و ضرورت برگزاری نشست:

یکی از چالش های نظام آموزش و پرورش در دوره پسا کرونا، چگونگی بهره گیری از ظرفیت های فناوری ها ی نوین به ویژه امکانات آموزش مجازی در دوره های مختلف تحصیلی است . لذا ضرورت دارد تا ضمن بررسی امکانات و ظرفیت های نظام آموزش و پرورش کشور در دوره کرونا، رویکرد ها و مدل های چگونگی بهره گیری از این ظرفیت ها در دوره پسا کرونا تحلیل و تبیین شده و راه کارهای علمی بومی لازم ارائه گردد . هدف اساسی برگزاری این نشست، معرفی ، تحلیل و تبیین رویکرد یادگیری تلفیقی و چگونگی کاربرد آن در نظام آموزش و پرورش ایران در دوره پسا کرونا است . همچنین در نشست مذکور راه کارهای علمی و عملی بومی برای بهره گیری از فناوری های نوین نیز ارائه شد .

در این نشست تخصصی محورهای مهم زیر مطرح و پیشنهادهایی برای توسعه رویکرد یادگیری تلفیقی در آموزش و پرورش ایران در قالب توصیه‌های سیاستی ارائه گردید .

۱. معرفی ، تحلیل و تبیین رویکرد یادگیری تلفیقی

۲.نظریه های پشتیبان رویکرد یادگیری تلفیقی

۳. طراحی یادگیری وتدریس تلفیقی

۴. فناوری های رویکرد یادگیری تلفیقی

۵. مدل های یادگیری وتدریس تلفیقی

۶. فعالیت های هم زمان و غیر هم زمان یادگیری وتدریس تلفیقی

۷. ارزشیابی یادگیری وتدریس تلفیقی

 

 

 


نظر شما :