دکتر اسماعیل زارعی زوارکی معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شد.

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۲۵۹۰۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۸۹
دکتر اسماعیل زارعی زوارکی معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شد.

 

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی دانشکده، صبح روز چهارشنبه مورخ 16 خرداد ماه جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهشی دانشکده با حضور دکتر حسن ملکی رئیس محترم دانشکده و جمعی از استادان و کارکنان در محل اتاق شورا برگزار گردید.

در این جلسه، با ابلاغ حکم دکتر عبدالله معتمدی رئیس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر اسماعیل زارعی زوارکی به عنوان معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه منصوب و از تلاش‌ها و خدمات دکتر جلیل یونسی، معاون پژوهشی پیشین با اهدای هدیه تقدیر شد.

وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً

دکتر حسن ملکی بیان کردند:  از همه شما همکاران عزیز و ارجمند صمیمانه تشکر می کنم. که در این جلسه ای که به مناسبت تشکر و سپاس از معاون محترم پژوهشی قبلی برادر عزیز دکتر یونسی و معاون پژوهشی فعلی یعنی آقای دکتر زارعی تشکیل شده است شرکت فرموده اید. حقیقتاً آن عنوان مرسومی که در این نوع جلسات به کار می برند یعنی تودیع و معارفه، خیلی در ایتجا صدق نمی کند زیرا که نه وداع با معاوت قبلی می شود و نه معارفه در معنای مرسوم با معاون جدید صورت می پذیرد. چون شما دکتر زارعی را به خوبی می شناسید لذا معارفه معنا ندارد بلکه بیشتر تشکر و سپاس از قبول مسئولیت است و همینطور دکتر یونسی عزیز نیز در کنار ما هستند. و از نقش و توان ایشان در موقعیّت های مختلف بهره خواهیم برد. خوشبختانه اکنون دو معاون بنده دو همکار سال های پیشین اینجانب نیز بودند. لذا مؤانست که شرط مدیریت هماهنگ است خود به خود حاصل است. انشالله در کنار یکدیگر و با پشتیبانی گروه های محترم آموزشی و با برنامه های مناسب پیش خواهیم رفت و در کنار امور جاری به کیفیت ها نیز خواهیم پرداخت. اگر بنده دغدغه اصلی خود را در خصوص بخش پژوهش دانشکده عرض کنم. این است که ما برای تعالی پژوهش و فناوری باید برنامه جامع داشته باشیم، نقشه پژوهش باید طراحی کنیم و لازمه اش تدوین نیازهای پژوهشی است. من با توان علمی که در همکاران ارجمند سراغ دارم. امیدوار به آینده هستم. البته انجام این کار محدودیتهایی دارد ولی می توان برنامه ریزی ممکن و معقول انجام داد. اینجانب مفتخرم، معاون آموزشی دانشکده خواهر گرامی خانم دکتر کلانترهرمزی که نمونه بارز دلسوزی به کارها در دانشگاه هستند و معاون پژوهشی نیز مسلط به امور علمی است. به یاری خدا با تشریک مساعی کارها را پیش خواهخیم برد انشالله...

جناب آقای دکتر اسماعیل زارعی زوارکی، استاد گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های هیأت رئیسه محترم قبلی و فعلی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و به ویژه همکاران محترم معاون پژوهشی دانشکده، از اعتماد ریاست محترم دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی سپاسگزاری کرده و ابراز امیدواری کردند که بتوانند در راستای تحقق اهداف متعالی دانشگاه با همکاری و مشارکت کلیه استادان، همکاران اداری و دانشجویان محترم گام بردارند و تسهیل گر و کمک کننده باشند.

ایشان به عنوان معاون پژوهشی جدید دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به موارد زیر نیز اشاره داشتند:

نظام آموزشی به عنوان یک نظام پویا و یکپارچه، حرکت تیمی، مشارکتی و همدلانه، تلاش مداوم و جهادی، بهبود رویکردها و اتخاذ رویکرد ظرفیت آفرین، نقش فناو ی به ویژه فناوری های نوین و دیجیتال، نقش منحصر به فرد و مؤثر استادان، برنامه محوری بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی، تعامل با جامعه در راستای کمک به حل مسائل و مشکلات نو پدید جامعه، توجه به تحول در علوم انسانی با محوریت برنامه های درسی، توسعه و گسترش واحدهای فناوری و دانش بنیان با مشارکت استادان با تجربه و دانشجویان نخبه، تسهیل و کمک به تولیدات علمی، بین المللی سازی و توجه به تجارب بین المللی .


نظر شما :