برگزاری آیین استقبال از دانشجویان نو ورود سال 1398 به دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

برگزاری آیین استقبال از دانشجویان نو ورود سال 1398 به دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

۰۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۸۸۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۷۰
برگزاری آیین استقبال از دانشجویان نو ورود سال 1398 به دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

آیین استقبال از دانشجویان در روز دوشنبه مورخ ۸ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی در سالن آمفی تئاتر از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ با حضور ریاست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی جناب آقای دکتر برجعلی و صحبت های ارزشمند ایشان، جناب آقای دکتر خانجانی معاون محترم اداری و مالی، جناب آقای دکتر نیلی معاون محترم آموزشی و جناب آقای دکتر عسگری معاون محترم پژوهشی ، جناب آقای دکتر دلاور و اساتید گرامی دیگر دانشکده برگزار گردید.

گزیده ای از صحبت های ریاست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی:

باسلام و ادب خدمت اساتید عزیز و بزرگوار و مسئولین و بزرگواران درمعاونت فرهنگی و دانشجویان نو ورود که تشریف آورده اند ما هرسال این جلسات را به تناسب گروهها باهمت دوستان درمعاونت فرهنگی برگزار میکردیم اما در سال جاری با یک شکل جدیدی جلسه برگزار گردید . در آستانه اربعین سالار شهیدان هستیم، من این ایام را به شما تسلیت عرض می نمایم، انشاءالله ورود شما به دانشگاه علامه طباطبایی مبارک باشد و بتوانیم دست آوردهایی برای خود و جامعه داشته باشید. من از سالار شهیدان یک آموزه ای را خدمت شما که از ارادتمندان ایشان هستید مطرح میکنم، ایشان میفرمایند :  انسان به بهره مندی فراوان نمی رسد مگر اینکه پنج ویژگی را داشته باشد. یکی خرد است مسئله دیگر دین است و مسئله بعدی حیا می باشد دیگری ادب است و آخرین ویژگی خوش رفتاری است.

سالار شهیدان میفرمایند: این پنج ویژگی اساس کارآمدی زندگی آدمی است اگر میخواهد با برکت باشد. دانشگاه یک مسئولیت اجتماعی دارد که ما باید روی این مسئله حساس باشیم اگر جامعه امروزی ما با مشکل مواجه است باید دانشگاه این مشکلات را حل و فصل نماید و ما باید با جامعه تعامل داشته باشیم. انتظاری که ما از شما دانشجویان داریم این است که با نوآوری و خلاقیت و آمادگی ذهنی و باتفکر، به این مسائل و مشکلات جامعه فکر کنید و برای اینکار دانشگاه فضای مناسبی را برای شما عزیزان فراهم کرده به عنوان مثال کتابخانه ای که در کنار ما، با هزار صندلی در اختیار شما دانشجویان می باشد، از این فضا استفاده بهینه کنید.


نظر شما :