دکتر سعید آزادمنش
آخرین بهروزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
رتبه علمی: استادیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
آموزش و پرورش |
|
فعالیتها
-
بایسته های تربیت تخصصی معلمان کلاس های چند پایه مبتنی بر تجارب زیسته عاملان آموزشی استان فارس
-استاد راهنما
-
تحلیل گفتمان تعلیم و تربیت دوره ابتدایی در دوران مشروطه به منظور واکاوی انگاره ی انسان مطلوب
-استاد راهنما
-
بررسی چالش های تربیت کودکان دارای والدین دو مذهب در استان کرمانشاه
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب¬های هدیه¬های آسمانی دوره ابتدائی بر اساس نظریه رشد تفکر دینی رونالد گلدمن
-استاد راهنما
-
انتخاب و سازماندهی قصه های قرآنی برای دوره ی پیش دبستانی از منظر رویکرد اسلامی عمل
-استاد راهنما
-
واکاوی مبانی نظری تعلیم و تربیت نوین در ایران با نظر به تاریخ تطور مفهوم کودکی در فرانسه
-استاد راهنما
-
تحلیل تعامل معلم و دانش¬آموز در لحظات محوری تدریس در کلاس درس ریاضی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر تصورات قالبی جنسیتی در حوزه ریاضی، علوم، مهندسی و فناوری بر خودکارآمدی و آرزوهای شغلی کودکان ۷ تا ۹ سال
-استاد مشاور
-
تحلیل تجربه زیسته مربیان پیش دبستانی شهرری در خصوص چالش های آموزش مفاهیم پایه ریاضی به کودکان
-استاد مشاور
-
تحلیل رویکرد مونته سوری در شکل گیری مفاهیم و مهارت های ریاضی در دوران کودکی با نظر به اسناد فرادستی آموزش ریاضی در ایران
-استاد مشاور
-
تجربه زیسته معلمان مدارس چندپایه استان فارس در آموزش درس ریاضی
-استاد مشاور
-
بررسی نوع مواجهه معلمان زن با دانش آموزان دختر و پسر در کلاسهای مختلط دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی و مقایسه شایستگی های دانش آموختگان رشت? علوم تربیتی با الزامات شغل آموزگاری
-استاد مشاور
-
شناسایی و ارزیابی زمینه های رعایت مصالح عالیه کودکان در مدارس ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
بررسی موانع به کارگیری مدیریت اثر بخش کلاس درس از نظر معلمان مبتدی و با تجربه در مدارس ابتدایی شهرستان قزوین
-استاد مشاور
-
واکاوی معنای فهم در دیدگاه گادامر به منظور ارائه مدل مفهومی در راهبردهای یاددهی یادگیری
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای داستان های کتاب های هدیه های اسمانی دوره دبستان از نظر برخورداری از مولفه های تفکر خلاق
-استاد مشاور
-
تحلیل تصاویر کتاب درسی ریاضی پایه ششم
-استاد مشاور
-
مقایسه برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در رویکرد انسان گرایی مطالعه موردی: مرکز پیش دبستانی خانه یادگیری رها
-استاد داور
-
شناسایی و ارزیابی فرصت های تامین حق مشارکت دانش آموزان در مدرسه ابتدایی
-استاد داور
-
شناسایی شاخص های حقوق مربوط به بقا و رشد کودکان به منظور پایش این حقوق در مدارس شهر تهران
-استاد داور