تنظیمات ویجت

  • صفحه اصلی دانشگاه
  • |
  • ارتباط با دانشگاه
  • |
  • مرکز مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد
  • |
  • دفترچه تلفن دانشگاه
  • EN
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
    • معرفی دانشکده
      • تاریخچه
      • روسای پیشین دانشکده
      • گروه های آموزشی
        • گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
        • گروه علم و اطلاعات دانش شناسی
        • گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
        • گروه روانشناسی تربیتی
        • گروه تکنولوژی آموزشی
        • گروه سنجش و اندازه گیری
        • گروه مطالعات برنامه درسی
        • گروه آموزش و پرورش
        • گروه روانشناسی بالینی و عمومی
        • گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
        • گروه مشاوره
    • اعضای دانشکده
      • ریاست دانشکده
      • معاونین دانشکده
      • مدیر گروه‌ها
      • اعضای هیات علمی
        • گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
        • گروه علم اطلاعات و دانش شناسی
        • گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی
        • گروه روانشناسی تربیتی
        • گروه سنجش و اندازه‌گیری
        • گروه مطالعات برنامه درسی
        • گروه تکنولوژی آموزشی
        • گروه روانشناسی بالینی و عمومی
        • گروه آموزش و پرورش
        • گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی
        • گروه مشاوره
    • معاونت آموزشی دانشکده
      • معاون آموزشی
      • رئیس اداره آموزش
      • کارشناسان
        • مقطع دکتری
        • مقطع کارشناسی ارشد
        • مقطع کارشناسی
        • پیشخوان خدمت
        • امتحانات و ثبت‌نام
        • منشی گروه‌ها
        • مسئول امور کلاس‌ها
      • منابع آزمون جامع
      • فرم ها
      • آیین نامه ها و بخشنامه ها
      • سرفصل و چارت بندی دروس
      • اساتید راهنمای آموزشی
      • تقویم آموزشی
    • معاونت پژوهشی دانشکده
      • سایت معاونت پژوهشی
      • قوانین و مقررات پژوهشی
      • تازه های نشر
    • امور دانشجویی
      • فرم ها
    • امور عمومی
    • پیشکسوت‌های دانشکده
      • اعضای علمی
      • اعضای اداری
    • ارتباط با دانشکده
  • صفحه‌اصلی
  • فهرست پایان‌نامه‌ها
  • واکاوی معنای فهم در دیدگاه گادامر به منظور ارائه مدل مفهومی در راهبردهای یاددهی یادگیری
فاطمه منصوری

فاطمه منصوری

عنوان پایان‌نامه

واکاوی معنای فهم در دیدگاه گادامر به منظور ارائه مدل مفهومی در راهبردهای یاددهی یادگیری



    دانشجو
    فاطمه منصوری
    استاد راهنما
    ایراندخت فیاض, احمد سلحشوری
    استاد مشاور
    دکتر سعید آزادمنش, سعید بهشتی
    رشته تحصیلی
    فلسفه تعليم و تربيت
    مقطع تحصیلی
    دکتری تخصصی PhD
    ساعت دفاع

دسترسی سریع

  • سامانه آموزشی گلستان
  • منابع آزمون جامع
  • کتابخانه دیجیتال
  • اتوماسیون اداری
  • سامانه نشریات
  • نظرسنجی و رسیدگی به شکایات
  • عطنا (پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی)
  • دفترچه تلفن دانشکده

پیوندهای مفید

  • درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
  • جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی
  • سامانه جایابی کارآموزان
  • معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
  • وزارت علوم (سامانه پاسخگویی به شکایات)
  • ارتباط مستقیم با قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
atu
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه علامه طباطبائی می‌باشد.