زهرا رحیمی
فعالیتها
-
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتاب های درسی دوره ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق مباحث آمار و احتمال در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق مبحث هندسی فضا در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی مفهومی صلاحیتهای حرفه ای مربیان پیش دبستانی بر اساس رویکرد والدورف
-استاد راهنما
-
تحلیل تجربه زیسته معلمان ابتدایی از سنجش و ارزیابی درس ریاضی در آموزش مجازی
-استاد راهنما
-
تحلیل تجربه زیسته مربیان پیش دبستانی شهرری در خصوص چالش های آموزش مفاهیم پایه ریاضی به کودکان
-استاد راهنما
-
مقایسه برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در رویکرد انسان گرایی مطالعه موردی: مرکز پیش دبستانی خانه یادگیری رها
-استاد راهنما
-
نقش آموزش مجازی در دلزدگی تحصیلی دانش آموزان از منظر معلمان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل رویکرد مونته سوری در شکل گیری مفاهیم و مهارت های ریاضی در دوران کودکی با نظر به اسناد فرادستی آموزش ریاضی در ایران
-استاد راهنما
-
نقش آموزش مجازی در بهزیستی اجتماعی و روانشناختی دانش آموزان پیش دبستانی منطقه یک شهر تهران
-استاد راهنما
-
شناسایی چالش های گذر از آموزش مجازی به آموزش حضوری و نحوه مواجهه با آن مبتنی بر تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تجربه زیسته معلمان مدارس چندپایه استان فارس در آموزش درس ریاضی
-استاد راهنما
-
تحلیل مسائل کلامی جمع و تفریق اعداد طبیعی در کتاب های درسی ریاضی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه اول ابتدایی بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره پیش دبستان شهر کرمان از نظر میزان توجه به مفاهیم پایه ریاضی
-استاد راهنما
-
مطالعه الگوی تامین حق مشارکت دانش آموزان در فرایند انضباط مدرسه ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK و بررسی اثربخشی آن بر یادگیری مفهوم در مبحث اندازه گیری و عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی کاربردهای تدریس فعال و مدیریت اثر بخش کلاس در آموزش الکترونیکی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
بایسته های تربیت تخصصی معلمان کلاس های چند پایه مبتنی بر تجارب زیسته عاملان آموزشی استان فارس
-استاد مشاور
-
تحلیل گفتمان تعلیم و تربیت دوره ابتدایی در دوران مشروطه به منظور واکاوی انگاره ی انسان مطلوب
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی
-استاد مشاور
-
طراحی روش تدریس مبتنی برفرهنگ در مبحث آمار و احتمال کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران
-استاد مشاور
-
ارزیابی طولی بهزیستی اجتماعی کودکان از پیش دبستان تا پایان دوره ابتدایی در شهر شیراز
-استاد مشاور
-
توسعه مدل مفهومی مدیریت کلاس رشد گرا برای مدارس ابتدایی
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان دوره ابتدایی
-استاد داور