آمنه عالی
فعالیتها
-
مطالعه الگوی تامین حق مشارکت دانش آموزان در فرایند انضباط مدرسه ابتدایی
-استاد راهنما
-
مطالعه نقش فرایند انضباط مدرسه در تامین شادکامی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
بررسی نگرش مربیان و مدیران نسبت بھ روش ھای رایج تشویق و تنبیھ در فرایند انضباط مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی زبان آموزی مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی به منظور بهبود مهارت کل خوانی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
نقش فرایند انضباط بر بهزیستی روان شناختی کودکان در مراکز پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
تاثیر فنون تئاتر شورایی بر خلاقیت و خود مختاری کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
توسعه مدل مفهومی مدیریت کلاس رشد گرا برای مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی و ارزیابی زمینه های رعایت مصالح عالیه کودکان در مدارس ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش برنامه مهارتهای زندگی (۴H) بر کیفیت زندگی در مدرسه و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی راهبردها و فنون اثربخش در مدیریت کلاس درس مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
ارزیابی مقایسه ای آگاهی و نگرش معلمان و والدین نسبت به حقوق کودکان در مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته زبان آموزی مبتنی بر بازی برای دوره پیش از دبستان
-استاد راهنما
-
بررسی موانع به کارگیری مدیریت اثر بخش کلاس درس از نظر معلمان مبتدی و با تجربه در مدارس ابتدایی شهرستان قزوین
-استاد راهنما
-
شناسایی و ارزیابی فرصت های تامین حق مشارکت دانش آموزان در مدرسه ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی شاخص های حقوق مربوط به بقا و رشد کودکان به منظور پایش این حقوق در مدارس شهر تهران
-استاد راهنما
-
ارزیابی آگاهی و نگرش مربیان نسبت به حقوق کودکان در مراکز پیش دبستانی شهر خرم آباد
-استاد راهنما
-
ارزیابی مهارتهای مدیریت کلاس معلمان مبتدی و با تجربه در مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
کارورزی
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق مبحث هندسی فضا در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اموزشی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بھ منظور بھبود مشکلات ارتباطی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست
-استاد مشاور
-
مقایسه برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در رویکرد انسان گرایی مطالعه موردی: مرکز پیش دبستانی خانه یادگیری رها
-استاد مشاور
-
نقش آموزش مجازی در دلزدگی تحصیلی دانش آموزان از منظر معلمان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
نقش آموزش مجازی در بهزیستی اجتماعی و روانشناختی دانش آموزان پیش دبستانی منطقه یک شهر تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره پیش دبستان شهر کرمان از نظر میزان توجه به مفاهیم پایه ریاضی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر رویکرد هنری دیسیپلین محور بر بهبود شایستگی هیجانی-اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تحلیل رویکرد مونته سوری در شکل گیری مفاهیم و مهارت های ریاضی در دوران کودکی با نظر به اسناد فرادستی آموزش ریاضی در ایران
-استاد داور
-
ارزیابی طولی بهزیستی اجتماعی کودکان از پیش دبستان تا پایان دوره ابتدایی در شهر شیراز
-استاد داور
-
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه اول ابتدایی بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مساله محور برای آموزش ریاضی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش آموزان نسبت به درس
-استاد داور