اصغر مینائی
فعالیتها
-
کاربرد مدل راش و مقایسه آن با نظریه کلاسیک اندازه گیری در افزایش دقت و روائی پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا (MMPI) در فرایند استخدام شغلی
-استاد راهنما
-
کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی آزمون ساختار دانش ریاضی ششم ابتدایی با استفاده از رویکرد سنجش شناختی - تشخیصی و مطالعه بد ساختاری دانش ریاضی در دانش آموزان ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
کاربرد مقایسه روش امیخته راش درخت های سوال محور و لاسو در شناسایی کارکرد افتراقی سوال های پایه هشتم ریاضی تیمز ۲۰۱۵
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتب دوره پیش دبستان براساس هویت ملی
-استاد راهنما
-
ویژگی های روان سنجی مقیاس های درجه بندی خصوصیات رفتاری دانش آموزان تیزهوش (SRBCSS) در مدارس ابتدایی تهران
-استاد راهنما
-
کاربرد مدل های طبقه بندی تشخیصی در تشخیص اختلالات عاطفی - رفتاری : مطالعه موردی چک لیست رفتاری کودک آخنباخ ( سی بی سی ال )
-استاد راهنما
-
مطالعه و مقایسه تاثیر روش های مختلف مقابله با داده های گم شده بر ساختار و بارهای عاملی و شاخص های برازش در تحلیل عاملی ابزارهای اندازه گیری های روان شناختی
-استاد راهنما
-
مطالع تاثیر زمینه ای مرتبط با مدرسه و دانش اموزان بر واد خواندن (پرلز ۲۰۱۶) با استفاده از مدل پردازی خظی سلسله مراتبی
-استاد راهنما
-
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه یادگیری اجتماعی-عاطفی پانوراما (PSELS) در دانش¬آموزان مقطع متوسطه اول شهر کرج: کاربرد تحلیل عاملی و رویکرد اندازه گیری راش
-استاد راهنما
-
ویژگی های روان سنجی و ساختار عاملی پرسشنامه پاسخ رفتاری خشم (BARQ) در نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال شهر اصفهان : کاربرد ترکیبی تحلیل عاملی و مدل راش
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی های شناختی (CAT) برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول: کاربرد مدل چند بعدی نظریه سوال-پاسخ (MIRT)
-استاد راهنما
-
ویژگی های روانسنجی ، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری اندازه گیری پرسشنامه های باور های شخصیت در جوانان دختر و پسر شهر اصفهان
-استاد راهنما
-
اعتباریابی آزمون اندریافت موضوع ( تی ای تی ) در جمعیت ایرانی
-استاد راهنما
-
مطالعه طولی روند عملکرد دانش آموزان پایه هشتم ایران در آزمون ریاضی تیمز با استفاده از مدل های سنجش تشخیصی-شناختی
-استاد راهنما
-
شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت )
-استاد راهنما
-
ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودارزیابی تصمیم گیری اخلاقی روانشناس و مشاور
-استاد راهنما
-
تدوین مدل مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش آگاهی معلمان از ارزشیابی تکوینی: یک مطالعه آمیخته
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتب درسی پایه ششم دوره ابتدایی از منظر پرداختن به تعلیم و تربیت اقتصادی
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی مقیاس استعداد برای دانش آموزان پایه نهم : کاربرد مدل چند بعدی راش
-استاد راهنما
-
کاربرد روش عمومی ناپارامتری گزینش سوال در سنجش انطباقی کامپیوتری آزمون های چند بعدی تشخیصی - شناختی
-استاد راهنما
-
کاربرد روانسنجی شبکه درتعیین ماهیت و همبودی نشانگان اختلال کم توجهی -بیش فعالی و افسردگی
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون چرخش ذهنی برای دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی در تهران
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون کارکردهای اجرایی در دانشجویان : کاربرد مدل های چندبعدی راش
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی آزمون غربالگری مشکلات یادگیری ریاضی در دانش آموزان پایه ششم: کاربرد ترکیبی سنجش انطباقی کامپیوتری و تشخیصی شناختی
-استاد راهنما
-
بررسی وضعیت استفاده از الگوهای تدریس در مدارس ابتدایی شهرنوبران: یک مطالعه کیفی.
-استاد راهنما
-
تغییر ناپذیری ساختار عاملی مقیاس هوش
-استاد راهنما
-
کاربرد رگرسیون لوجستیک و چند نمایی در شناسایی کارکرد افتراقی ( dif ) و گزینه های انحرافی ( dof ) آزمون ریاضی پایه هشتم تیمز ۲۰۱۹ در بین دختران و پسران
-استاد راهنما
-
تعیین عوامل زمینه ای موثر بر عملکرد در آزمون ریاضی پایه هشتم تیمز ۲۰۱۹ با استفاده از تکنیک های داده کاوی
-استاد راهنما
-
کاربرد مدل های تحلیل شبکه در بررسی ویژگی های روانسنجی خرده مقیاس های حیطه کارکرد اجرایی در آزمون CANTAB
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی آزمون هوش برای نوجوانان آسیب دیده بینایی
-استاد راهنما
-
بررسی انطباق مباحث آمار و احتمال در کتاب های درسی ابتدایی با برنامه درسی حوزه یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
چالش های همتراز سازی در آزمون های چند بعدی و شناسایی رویکرد بهینه مقابله با آنها
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش صلاحیت معلمان فنی بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش شایستگی عمومی مدیران حرفه ای آموزش عالی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه فشارهای روانی ناشی از تعارض و ابهام نقش با عملکرد شغلی کارکنان شهرداری مرکزی کرج
-استاد مشاور
-
امکان سنجی اجرای برنامه های جانشین پروری مدیران در شرکت کرمان خودرو
-استاد مشاور
-
هنجاریابی پرسشنامه استرس معلمان پالیس برای معلمان استان خراسان جنوبی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی مدل ساختاری اشتیاق ریاضی،براساس سبک های اسناد،با میانجی گری باورهای توانایی-انتظار ریاضی، ارزش تکلیف ریاضی،خود-طرحواره های ریاضی و حافظه عاطفی ریاضی
-استاد مشاور
-
پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دوره متوسطه و کارکردهای اموزشی شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینستاگرام یک پژوهش امیخته
-استاد مشاور
-
واکاوی چالش های تعامل معلمان و اولیای دانش آموزان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تحلیل تجارب زیسته مادران دارای فرزند با افت تحصیلی در دو سال اخیر
-استاد مشاور
-
تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخله مبتنی بر حل تعارض ادراک شده مادر- کودک بر هیجان بیش ابراز شده و کیفیت زندگی مادران کودکان طیف اوتیسم
-استاد مشاور
-
مطالعه منابع چندگانه کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد داور
-
طراحی، توسعه و ارزیابی اثربخشی نرم افزار کاربردی جدول مشخصات آزمون علوم :ارائه بسته آموزشی
-استاد داور
-
ارزیابی کنش افتراقی سوال در مدل های تشخیصی شناختی : کاربرد آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال در مدل دینا
-استاد داور
-
در IRT مقایسه مدل های جبرانی و غیر جبرانی برآورد پارامترهای سوال و فرد در آزمون های فراگیر استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی
-استاد داور
-
مقایسه عملکرد مدیران آموزشی دانش آموخته رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با دانش آموخته های سایر رشته ها مطالعه موردی شهرستان نوشهر
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی طرح واره های ناسازگار اولیه
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی آزمون انسجام مرکزی: مورد مطالعه، کودکان با اختلالات عصبی تحولی
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد داور
-
طراحی مدل سنجش استعداد و علایق در هدایت تحصیلی دانشجویان ترم ۷ دانشگاه علوم پزشکی مشهد
-استاد داور
-
شناسایی و ارزیابی شاخص های مشارکت پایدار دانش اموزان در بادگیری الکترونیکی
-استاد داور