جلیل یونسی
فعالیتها
-
کارایی مدل های زمان پاسخ در سنجش توانایی های شناختی ( استدلال کمی، توجه، برنامه ریزی و سازماندهی) کودکان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی مدل بهینه سنجش مقطعی ارزش افزوده موسسات آموزش عالی مبتنی بر دستاوردهای یادگیری دانشجویان
-استاد راهنما
-
طراحی، توسعه و ارزیابی اثربخشی نرم افزار کاربردی جدول مشخصات آزمون علوم :ارائه بسته آموزشی
-استاد راهنما
-
تدوین مدل تصمیم گیری و قضاوت در دوراهی های اخلاقی بر مبنای داده های عصب شناختی
-استاد راهنما
-
مقایسه روش های مختلف بررسی کارکرد افتراقی سوال در سنجش عملکردی
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی سواد سنجش اعضای ھیات علمی دانشگاه
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی مقیاس توانمند سازی روان شناختی کارکنان جمعیت ھلال احمر
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه فضایل اخلاقی
-استاد راهنما
-
طراحی و رواسازی مدل و ساخت ابزارهای سنجش شایستگی های اختصاصی، مورد مطالعه مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی مدل ساخت و رواسازی ابزار سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران دانشگاه ها
-استاد راهنما
-
کارآمدی مدل سوال پاسخ ترستونی و مدل ترجیح زوجی چند - تک بعدی در تحلیل داده های مقیاس های گزینه بایست
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی آزمون های قضاوت موقعیتی به منظور سنجش شایستگی های کارشناسان ستادی شرکت های غیردولتی
-استاد راهنما
-
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی کارآفرینی ویژه دانشجویان
-استاد راهنما
-
تجارب زیسته وادراکات اعضای هیات علمی دانشگاه درباره تورم نمره
-استاد راهنما
-
روشها و رویکردهای بهینه سنجش در محیط یادگیری مجازی
-استاد راهنما
-
نگرش اعضای هیات علمی دانشگاه نسبت به ارزشیابی از عملکرد تدریس
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی سنجش صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی براساس سند بنیادین آموزش و پرورش
-استاد راهنما
-
شناسایی مولفه های صلاحیت حرفه ای مراقبین سالمند به منظور تدوین یک دوره آموزشی کوتاه مدت
-استاد راهنما
-
تدوین مدل شایستگی های معاونین مدارس دولتی ایران
-استاد راهنما
-
مقایسه روش های مدل چندبعدی IRT و داده کاوی آموزشی ( EDM) در تعیین ابعاد شناختی سوال های ریاضی کنکور سراسری
-استاد راهنما
-
ساخت و استاندارد سازی مقیاس استعداد برای دانش آموزان پایه نهم : کاربرد مدل چند بعدی راش
-استاد راهنما
-
شیوه بهینه نمره گذاری آزمون های با قالب ترکیبی در امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش سواد اقتصادی معلمان
-استاد راهنما
-
تدوین و رواسازی مدل سنجش استعداد ورزش های فوتبال و فوتسال کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال
-استاد راهنما
-
کاربرد روش عمومی ناپارامتری گزینش سوال در سنجش انطباقی کامپیوتری آزمون های چند بعدی تشخیصی - شناختی
-استاد راهنما
-
ساخت و رواسازی ابزار سنجش ابعاد روانشناختی موثر بر جذب دانش آموزان به بازی های رایانه ای
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار سنجی مدل تاب آوری خانواده ایرانی
-استاد مشاور
-
کاربرد سنجش انطباق کامپیوتر در بهبود برآورد نمرات سطوح آزمون شخصیتی مطالعه موردی پرسشنامه
-استاد مشاور
-
کاربرد روش های همتراسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه
-استاد مشاور
-
تاثیر داده های مفقود بر خطای نوع اول و توان آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال دی آی اف
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزایابی عملکرد مدیران سازمان بازرسی کل کشور
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته تلفیقی درمان گشتالتی و شناختی رفتاری و مقایسه اثربخشی آن بر برنامه های شناختی- رفتاری و گشتالت درمانی بر میزان خودکارآمدی، امید به زندگی و شدت کنترل درد در زنان مبتلا به سرطان سینه
-استاد مشاور
-
کارایی مدل های عاملی و شبکه در تعیین زیربنای ساختاری هوش کودکان : مورد مطالعه آزمون هوش وکسلر
-استاد مشاور
-
مطالعه و مقایسه تاثیر روش های مختلف مقابله با داده های گم شده بر ساختار و بارهای عاملی و شاخص های برازش در تحلیل عاملی ابزارهای اندازه گیری های روان شناختی
-استاد مشاور
-
در IRT مقایسه مدل های جبرانی و غیر جبرانی برآورد پارامترهای سوال و فرد در آزمون های فراگیر استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی آزمون قضاوت موقعیتی ماندگاری کارکنان:مورد مطالعه کارکنان صنعت خودرو سازی
-استاد مشاور
-
مقایسه عملکرد رفتار سازمانی دانش اموختگان دانشکده فرهنگیان و مهارت اموزان استخدان پیمانی شهرستان ری
-استاد مشاور
-
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی آزمون یکپارچه عملکرد پیوسته دیداری شنیداری (IVA-۲ CPT) در کوکان مقطع دبستان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته درمانی یکپارچه هیجان مدار- شناختی رفتاری و اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و نشخوار فکری در زنان قربانی خشونت مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه پیچیده
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری محصیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر یادگیری سازگار با مغز و تعیین اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان
-استاد مشاور
-
بررسی ساختارعاملی ، روایی و پایایی نسخه پیش دبستانی پرسشنامه سازگاری هیجانی
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتب درسی پایه ششم دوره ابتدایی از منظر پرداختن به تعلیم و تربیت اقتصادی
-استاد مشاور
-
مخاطره الگوریتم مترو پلیس - هستینگز رویینز- مونرو ام اچ آر ام در مدل های چند بعدی چند سطحی نظریه سوال پاسخ
-استاد مشاور
-
اثر فرهنگ سازمانی، یادگیری غیر رسمی و رفتار کنشگرانه بر مشارکت کاری کارکنان
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب با استفاده از بازی وارسازی و تعیین اثربخشی آن بر توانمندسازی روانشناختی مدیران میانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
-استاد مشاور
-
کاربرد مدل راش و مقایسه آن با نظریه کلاسیک اندازه گیری در افزایش دقت و روائی پرسشنامه شخصیت چندوجهی مینه سوتا (MMPI) در فرایند استخدام شغلی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش صلاحیت معلمان فنی بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
-استاد داور
-
مطالعه منابع چندگانه کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد داور
-
کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد داور
-
ویژگی های روانسنجی ، ساختار عاملی و تغییر ناپذیری اندازه گیری پرسشنامه های باور های شخصیت در جوانان دختر و پسر شهر اصفهان
-استاد داور
-
شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت )
-استاد داور
-
تدوین مدل شایستگی برای انتصاب فرماندهان و مدیران ارشد فراجا: اعتباریابی و اجرای ابزارهای شبیه سازی شده کانون ارزیابی
-استاد داور
-
ساخت و استانداردسازی پرسشنامه شایستگی عاطفی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
-استاد داور
-
پیش بینی وابستگی به فضای مجازی براساس باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر بجنورد
-استاد داور
-
نقش حمایت خانواده و مدرسه در پیش بینی خلاقیت با رویکرد کارآفرینی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه شهر دلیجان
-استاد داور
-
بررسی عوامل موثر در یادگیری زائد براساس تجربه زیسته مدیران و معلمان مقطع متوسطه شهرستان ساوه
-استاد داور
-
تدوین بسته آموزشی آگاه سازی مجرمان مرد و ارزیابی اثربخشی آن برپیامدهای عدم حضور ایشان در خانواده برانگیزه بازگشت به جرم
-استاد داور
-
ارزشیابی کیفیت آموزشی در مدارس دولتی و غیر دولتی ابتدایی(دوره اول) بر اساس الگوی سیپ در شهرستان بروجرد
-استاد داور