محمد علی اسلامی
آخرین بهروزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری روانشناسی تربیتی
رتبه علمی: استادیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
روانشناسی تربیتی |
|
فعالیتها
-
رابطه سبک زندگی اسلامی و معنای زندگی با تاب آوری ومسئولیت پذیری اجتماعی
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی موبایلی چلچلی برحافظه سالمندان شهرتهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر شخصیت شناسی دو مولفه ای و اثربخشی آن بر سلامت عمومی، سازگاری تحصیلی و خودتنظیمی در نوجوانان
-استاد راهنما
-
طراحی بسته آموزشی معنا درمانی بر اساس رویکرد آیت الله علی صفایی حائری و تعیین اثر بخشی آن بر هویت دینی و خودکارآمدی تحصیلی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر مقایسه اجتماعی و خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان معتاد به اینترنت شهرستان گرمه
-استاد راهنما
-
رابطه بین ادراک نوجوانان از سبک فرزندپروری والدین با سبک هویت، نگرش نسبت به زندگی و ابرازگری هیجانی
-استاد مشاور
-
مقایسه شیوع و شدت افسردگی بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان همدان
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل هدایت مسیر شغلی بر خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی و مشکلات تصمیم گیری شغلی دانش آموزان پایه نهم شهر تهران
-استاد مشاور
-
آموزش تنظیم هیجانی، خوشبینی، همدلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد داور
-
بررسی اختالل در تداعی عمل –اثر به عنوان مولفه ای ادراکی از نقص پیش بینی در ADHD
-استاد داور
-
تدوین بسته آموزشی ارتقای بهزیستی روانشناختی مبتنی بر رویکرد ذهن آگاهی و اثربخشی آن بر خودشناسی انسجامی، تنظیم هیجان، خود نظم دهی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
-استاد داور
-
مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان
-استاد داور
-
مقایسه ی توانایی حل مساله، سازگاری و تاب آوری کودکان کار و کودکان عادی
-استاد داور
-
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر درگیری تحصیلی، سبک های اسنادی و کم رویی دانش آموزان با خانواده های دارای سرمای? فرهنگی پایین
-استاد داور