علی دلاور
فعالیتها
-
چالش های همتراز سازی در آزمون های چند بعدی و شناسایی رویکرد بهینه مقابله با آنها
-استاد راهنما
-
شناسایی رویکرد مطلوب تعیین منابع درونی کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد راهنما
-
شناسایی رویکرد بهینه تشخیص کنش افتراقی سوال با احتساب امکان حدس در آزمون های توانایی شناختی
-استاد راهنما
-
کاربرد مدل سازی شبکه های بیزی در سنجش سازه های روانشناختی با تاکید بر اختلال افسردگی اساسی
-استاد راهنما
-
مطالعه منابع چندگانه کنش افتراقی سوال در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد راهنما
-
تدوین مدل تصمیم گیری و قضاوت در دوراهی های اخلاقی بر مبنای داده های عصب شناختی
-استاد راهنما
-
کاربرد سنجش انطباق کامپیوتر در بهبود برآورد نمرات سطوح آزمون شخصیتی مطالعه موردی پرسشنامه
-استاد راهنما
-
کاربرد روش های همتراسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه
-استاد راهنما
-
تاثیر داده های مفقود بر خطای نوع اول و توان آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال دی آی اف
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه کارکرد اجرایی برای دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه های دولتی شهر تهران
-استاد راهنما
-
ارزیابی جامع معیارهای پذیرش دانشجوی دوره دکتری بر مبنای تئوری تعمیم پذیری
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه درمندگی اموخته شده در دانش اموزان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش شایستگی عمومی مدیران حرفه ای آموزش عالی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی مدل ارزشیابی ارتقاء اعضای هیات علمی علوم انسانی
-استاد راهنما
-
مقایسه همتراز سازی ناپارامتریک بیز و سوال پاسخ با شیوه های پارامتریک کلاسیک و نمره واقعی نظریه سوال - پاسخ به منظور همتراز سازی در آزمون های سرنوشت ساز
-استاد راهنما
-
ارزیابی کنش افتراقی سوال در مدل های تشخیصی شناختی : کاربرد آزمون نسبت درستنمایی برای تشخیص کنش افتراقی سوال در مدل دینا
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی توانمند سازی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای استان کرمان
-استاد راهنما
-
مقایسه روش
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه شعور شهروندی ساکنان شهر
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی تفکر انتقادی و تعیین اثر بخشی آن بر نگرش و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
-استاد راهنما
-
کارایی مدل های عاملی و شبکه در تعیین زیربنای ساختاری هوش کودکان : مورد مطالعه آزمون هوش وکسلر
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل برنامه توسعه فردی برای نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
کارآمدی مدل سوال پاسخ ترستونی و مدل ترجیح زوجی چند - تک بعدی در تحلیل داده های مقیاس های گزینه بایست
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه خستگی تصمیم در میان کادر درمان
-استاد راهنما
-
تعیین ویژگی های روان سنجی، روایی و پایایی شاخص روابط خانوادگی( IFR )
-استاد راهنما
-
واکاوی آسیب شناسی سنجش الکترونیکی مورد استفاده معلمان دوره ابتدایی در دوران کرونا و ارائه مدل
-استاد راهنما
-
بررسی ساختارعاملی ، روایی و پایایی نسخه پیش دبستانی پرسشنامه سازگاری هیجانی
-استاد راهنما
-
مقایسه روش های مدل چندبعدی IRT و داده کاوی آموزشی ( EDM) در تعیین ابعاد شناختی سوال های ریاضی کنکور سراسری
-استاد راهنما
-
مخاطره الگوریتم مترو پلیس - هستینگز رویینز- مونرو ام اچ آر ام در مدل های چند بعدی چند سطحی نظریه سوال پاسخ
-استاد راهنما
-
نقش حمایت خانواده و مدرسه در پیش بینی خلاقیت با رویکرد کارآفرینی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه شهر دلیجان
-استاد راهنما
-
ارزشیابی شیوه های استعدادیابی و پرورش آن در آموزش و پرورش
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس زنانگی - مردانگی
-استاد راهنما
-
ارزیابی عملکرد روش های مدیریت داده های گمشده در برآورد پارامترهای توانایی آزمودنی های دارای داده های از دست رفته با استفاده از شبیه سازی
-استاد راهنما
-
تدوین یک مدل آموزشی به منظور آموزش مبانی اقتصادی سند بنیادی آموزش و رورش
-استاد راهنما
-
تدوین مدل ساختاری امادگی جسمانی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان فیروزکوه بر اساس ویژگی های تغذیه ای و تیپ شخصیتی"
-استاد راهنما
-
شناسایی و ارزیابی شاخص های مشارکت پایدار دانش اموزان در بادگیری الکترونیکی
-استاد راهنما
-
تدوین مدل اموزشی برای مشکلات خانوادگی والدین دارای کودک با اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
سنجش و اندازه گیری
-استاد راهنما
-
تدوین یک الگوی آموزشی کاهش اختلال خواندن در مقطع ابتدایی
-استاد راهنما
-
میزان توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین اموزش و پرورش در کتاب های ریاضی دوره دوم مقطع ابتدایی
-استاد راهنما
-
ساخت و هنجاریابی آزمون امید دانشجویان علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
کارایی مدل های زمان پاسخ در سنجش توانایی های شناختی ( استدلال کمی، توجه، برنامه ریزی و سازماندهی) کودکان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی مدل بهینه سنجش مقطعی ارزش افزوده موسسات آموزش عالی مبتنی بر دستاوردهای یادگیری دانشجویان
-استاد مشاور
-
"رابطه بین خواب و کیفیت زندگی باخردمندی و تحریف شناختی بین فردی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی- فراشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر مداخله شناختی در مهارت حل مسائل کلامی و کارکردهای شناختی کودکان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی خوش موفق و تعیین اثربخشی آن بر افزایش توانایی های شناختی دانش آموزان متوسظه اول
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباربی برنامه درمانی مبتنی بر رویکرد سیستم های خانواده درونی ( IFS) و اثربخشی آن بر کاهش نشانه های اعتیاد به اینترنت
-استاد مشاور
-
تدوین بسته مداخله روانی حرکتی و ارزیابی اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و علائم اضطرابی دانش آموزان دبستان شهر تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی شادکامی نوجوانان ایرانی و تعیین اثربخشی آن بر کیفیت زندگی و امیدواری نوجوانان شهر تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی داربست سازی پویا در آموزش ضمن خدمت مبتنی بر وب معلمان
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی محیط یادگیری غنی شده و بررسی تاثیر آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان متوسطه مدارس استعداد درخشان
-استاد مشاور
-
الگوی کیفیت پژوهش های دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه های آیت الله جوادی آملی
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی مطلوب جهت تربیت دینی کودک براساس اندیشه تربیتی ابن سینا
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر جامعه پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش خرم آباد
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش، سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی چشم انداز زمان و تاثیر آن بر خودمحافظتی و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان غربت شهر تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی طراحی بازی آموزشی بر مبنای عناصر نظریه یادگیری زایشی و بررسی اثربخشی بازی ساخته شده در درس علوم کودکان پایه ششم دبستان بر مهارت های شناختی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری تحول گرا در دانشگاههای دولتی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تصمیم گیری مدیران آموزشی مدارس
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد ارتباط گرایی جهت افزایش سواد مالی دانشجو- معلمان
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزش شغلی با تاکید بر مهارتهای کارآفرینانه برای دانش آموختگان متوسطه نظری
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتتباریابی الگوی آموزشی نظام ارتباطی مبادله تصویر مبتنی برفناوری و بررسی تاثیرآن بر مهارت های اجتماعی، ارتباطی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال درخودماندگی با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
شناسایی ادراک دانشجویان از عشق ورزی و تبیین آن بر اساس جهت گیری مذهبی، سبک های دلبستگی و هیجان های اخلاقی با میانجی گری هویت مدرن
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل محیط یادگیری چند رسانه ای سیا روتاثیر آن بر یادگیری و انتقال یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و ازمون مدل بهزیستی تحصیلی بر اساس عوامل محیطی و فردی با میانجی گری نیازهای اساسی روان شناختی و هیجان های تحصیلی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای به کارگیری فناوری در برنامه فلسفی برای کودکان و تاثیر آن بر تفکر انتقادی در دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته مدیریت راهبرانه کلاس بر اساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر درگیری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری معکوس و تعیین تاثیر آن بر تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی در حیط بازی رایانه ای و تاثیر آن بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان در خودمانده با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
شناسایی و اعتبار سنجی مدل بهینه نمره گذاری آزمون ( مورد مطالعه : آزمون وکالت )
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر مولفه های خرد در شاهنامه فردوسی و اثربخشی آن بر معناداری زندگی، هوش بین فردی و تنظیم هیجان در نوجوانان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خرد ورزی و تعیین اثر بخشی آن بر بهزیستی روانشناختی، هوش معنوی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش سرمایه روانشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی، شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی در کودکان با اختلال اضطراب
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی توانمند سازی روانی – اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر کاهش خشونت، رفتارهای پرخطر و افزایش امیدواری نوجوانان منطقه سه تهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی رشد پس از ضربه ( PTG) و اثربخشی آن بر تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان خون
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی منتورینگ الکترونیکی به منظور بهبود عملکرد کارکنان آموزش شرکت ملی نفت ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه کاپور و اثربخشی آن بر حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی درک خوانداری برای دانش آموزان پایه های دوم تا ششم دبستان
-استاد مشاور
-
روشها و رویکردهای بهینه سنجش در محیط یادگیری مجازی
-استاد مشاور
-
طراحی برنامه آموزشی مبتنی بر فناوری ربات اجتماعی و تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دچار اختلال اوتسیم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر رایانشی مبتنی بر ایجاد بازی در محیط نرم افزار اسکرچ و تاثیر آن بر بهبود مهارت حل مسئله ریاضی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه ششم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای حل مسئله و بررسی اثر بخشی آن بر مهارتهای تنظیم هیجان و اضطراب اجتماعی در نوجوانان دچار اختلال اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اشتیاق هم افزایی شغلی- خانوادگی در میان شاغلین متاهل
-استاد مشاور
-
ندوین بسته انگیزش تحصیلی مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر جهت گیری هدف، مسیولیت پذیری و خود کارآمدی دانش آموزان متوسطه دوم با عملکرد تحصیلی پایین
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بومی اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی در نظام آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
مدل کنترل اجتماعی فراروی از درستکاری دانشگاهی در میان اعضای هیات علمی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر تربیت فناورانه و تاثیر آن بر سواد رسانه ای و اطلاعاتی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مسئله محور مبتنی بر استیم و تاثیر آن بر یادگیری و حس حضضور اجتماعی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر میزان یادگیری دانش آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی و تاثیر آن بر درگیرسازی و یاگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسیم با عملکرد بالا در دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی محیط یادگیری به منظور بهبود عملکرد کار آموزان با توجه به چالش های آموزش بالینی رشته مامایی
-استاد مشاور
-
تغییر ناپذیری ساختار عاملی مقیاس هوش
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوا در محیط واقعیت افزوده و تاثیر آن بر بارشناختی و پیشرفت تحصیلی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای و تاثیر آن بر مهارت های تفکر نقادانه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تأثیر آن بر میزان یادگیری مهارت آموزان با آسیب بینایی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش موسیقی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر دانش موسیقایی و مهارت نوازندگی دانش آموزان با هوش دوره اول متوسطه
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و بررسی تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزش تفکر طراحی و ارزشیابی آن بر عملکرد دانش جویان تکنولوژی آموزشی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنی بر فناوری برای مربیان
-استاد مشاور
-
بررسی رفتار رهبری اصیل مدیران مدارس ابتدایی در شهر اصفهان با روش های پژوهش چندگانه
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس با رویکرد تدریس محور و اثربخشی آن بر سبک های حل مسئله و یادگیری خودراهبر متقاضیان آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی
-استاد مشاور