سودابه شکراله زاده

آخرین بهروزرسانی
۱۸ دی ۱۴۰۳
فعالیتها
-
ارائه چارچوبی کل نگر برای کاربرد ادبیات کودک در برنامه درسی فارسی دوره دبستان
-استاد راهنما
-
بررسی تفکر مراقبتی در کتاب درسی تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان
-استاد راهنما
-
چگونگی معناسازی کودکان اول دبستان با کتاب های تصویری
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای داستان های کتاب های هدیه های اسمانی دوره دبستان از نظر برخورداری از مولفه های تفکر خلاق
-استاد راهنما
-
بازنمایی مفهوم خانواده در ادبیات کودک ایران
-استاد راهنما
-
بازنمایی و ارزیابی مفهوم صلح درمجموعه کتاب های تصویری¬داستانی «صلح و دوستی» برای آموزش صلح
-استاد راهنما
-
نگاه دانش آموزان پایه هفتم شهرستان شاهین شهر نسبت به کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان
-استاد راهنما
-
چگونگی پاسخ دهی کودکان به کتاب های تصویری بدون واژه
-استاد راهنما
-
توسعه مدل مفهومی مدیریت کلاس رشد گرا برای مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسایی و ارزیابی فرصت های تامین حق مشارکت دانش آموزان در مدرسه ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسایی شاخص های حقوق مربوط به بقا و رشد کودکان به منظور پایش این حقوق در مدارس شهر تهران
-استاد مشاور
-
ارزیابی آگاهی و نگرش مربیان نسبت به حقوق کودکان در مراکز پیش دبستانی شهر خرم آباد
-استاد مشاور
-
ارزیابی مهارتهای مدیریت کلاس معلمان مبتدی و با تجربه در مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت به خود بر خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دوم ابتدایی
-استاد داور
-
ارزیابی مقایسه ای آگاهی و نگرش معلمان و والدین نسبت به حقوق کودکان در مدارس ابتدایی
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته زبان آموزی مبتنی بر بازی برای دوره پیش از دبستان
-استاد داور
-
تاثیر آموزش بازی محور بر بهبود نگرش و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر ابتدایی
-استاد داور
-
تحلیل تصاویر کتاب درسی ریاضی پایه ششم
-استاد داور