علی خورسندی طاسکوه
آخرین بهروزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری مطالعات سیاست آموزشی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
مدیریت و برنامهریزی آموزشی |
|
فعالیتها
-
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده توسعه یافتگی آموزش ترکیبی در دانشگاه های تخصصی سطح یک استان تهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ستاد دانشگاهی شایسته بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی
-استاد راهنما
-
آینده نگاری همکاری های علمی بین المللی در دانشگاههای دولتی کشور
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی توسعه قطبهای بین المللی آموزش در نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
آینده نگاری سیاستها و فرآیندهای پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاههای دولتی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای توسعه مربیگری و مرشدگری در بین اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاست انتقادی نظام ارتقای اعضای هیات علمی
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاست انتقادی انطباق سازمانی در دانشگاههای دولتی
-استاد راهنما
-
مقایسه و تحلیل انگاره های دانشجویان بین المللی دانشگاه علوم پزشکی از آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل وضعیت و نقش سواد رسانه ای و اطلاعاتی مدیران در ارتقای کیفیت مدیریت رهبری گروه های آموزشی
-استاد راهنما
-
امکان سنجی بین المللی شدن اموزش عالی در گروه اموزشی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی روسای دانشکده های دانشگاههای تخصصی ایران بر مبنای حکمرانی آکادمیک
-استاد راهنما
-
الگوی استقرار نواحی نواوری دانشگاهی با تمرکز بر حوزه علوم انسانی
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی آموزش کارآفرینی برای دانشگاههای علوم انسانی در چارچوب قابلیتهای تحول دیجیتال: مورد مطالعه دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
الگوی بین المللی شدن در خانه( آی آ اچ) دانشگاه های تخصصی ایران
-استاد راهنما
-
آینده #ژوهی حکمرانی آکادمیک در آموزش عالی ایران بر مبنای زیست بوم نوآوری با رویکرد سناریونگاری
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت خودرو در ایران
-استاد راهنما
-
طراحی سیاست های اخلاق دانشگاهی در آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه پژوهی در دانشگاههای وابسته به جهاد دانشگاهی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی توسعه آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
پدیدارشناسی تجربی اعضای هیئت علمی و روسای دانشکده ها از «ارزش های نهادی دانشگاه».
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با رویکرد دانشگاه حکمت بنیان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی توسعه رهبری مدیران گروههای آموزشی در دانشگاهها
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی چارچوب ارزیابی مسئولیت اجتماعی دانشگاه با استفاده از تجارب دانشگاههای منتخب جهان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزیابی هوشمند عملکرد مدیران مدارس
-استاد راهنما
-
الگوی کیفیت پژوهش های دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر رفتار سازمانی مثبت گرا
-استاد مشاور
-
ارزشیابی انگیزشی کیفیت در آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش شهروند نقاد در دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
تحلیل لایه ای علی وضع سیاست در مدارس ابتدایی ایران، طراحی سناریوهای بدیل با تاکید بر ارزشیابی کیفی-توصیفی
-استاد مشاور
-
تحلیل انتقادی سیاستهای گسترش گونه های مدارس در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد مشاور
-
طراحی و پیاده سازی الگوی دوره های برخط آزاد گسترده برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
واکاوی تجارب فرهنگ پذیری دانشجویان بین المللی در دانشگاههای ایران
-استاد مشاور
-
تعیین رابطه بین جو سازمانی و رضایت شغلی معلمان دوره متوسطه
-استاد مشاور
-
فراارزشیابی نظام رتبه بندی معلمان استان تهران
-استاد مشاور
-
: بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کیفیت کاری تیم ها و تعارض میان فردی کارکنان (مطالعه موردی : کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی )
-استاد مشاور
-
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل پیشبرنده و بازدارنده توسعه هویت ملی در برنامه ریزی آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی اثر اجرای رتبه بندی بر ادراک معلمان از عدالت سازمانی
-استاد مشاور
-
رابطه ی بین رهبری توزیع شده و نشاط سازمانی با میانجی سلامت سازمانی
-استاد مشاور
-
الگوی برنامه آموزش سواد مالی برای دانشجویان دوره های کارشناسی موسسات آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
شناسایی راهکارهای توانمندسازی تدریس معلمان دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان( دانشگاههای دولتی شهر کابل)
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی رهبری تحول آفرین برای بهبود کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاههای کابل( مطالعه موردی: دانشگاه کابل)
-استاد مشاور
-
ارائه چهارچوبی برای سیاست گذاری چند فرهنگی در نظام آموزش و پرورش عمومی ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر رهبری دیجیتال بر شایستگی های دیجیتال سرمایه های انسانی با میانجیگری فرهنگ دیجیتال در آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
توسعه مدل شایستگیهای دیجیتال معلمان ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی زمینه های اجتماعی و فرهنگی قلدری دانشگاهی در تعاملات بین استاد و دانشجو
-استاد مشاور
-
تأثیر نشاط سازمانی بر اثربخشی مدرسه با میانجیگری عملکرد شغلی
-استاد مشاور
-
واکاوی عوامل موثر در توانمندسازی مدیران مدارس
-استاد مشاور
-
واکاوی چالش های توانمندسازی معلمان مدارس دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
واکاوی حمایت سازمانی در نهادهای آموزشی
-استاد مشاور
-
واکاوی رهبری مخرب و پیامدهای آن در مدارس
-استاد مشاور
-
تفکر انتقادی و سواد اطلاعاتی در میان دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه تهران
-استاد مشاور
-
نوآوری در حل مسائل آموزشی مدرسه مبتنی تفکر طراحی: مطالعه موردی مدرسه مفید
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای اعضای هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگا علامه طباطبایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان کارشناسی
-استاد مشاور
-
طراحی واعتباریابی الگوی دانشگاه تراز جهانی پرادایم رتبه بندی نظام آموزش عالی ایران
-استاد داور
-
بررسی نقش تربیتی آموزشی برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام در شناسایی چالش های نوجوانان و توسعه مهارتهای زندگی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی مدل قیمت گذاری خدمات آموزشی با رویکرد مبتنی بر ارزش در دبیرستان های غیرانتفاعی تهران
-استاد داور
-
رهبری یادگیری محور مدیران و تمرکز معلمان بر بیشرفت یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی :نقش میانجی تاکید تحصیلی و رفتار تسهیم دانش
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبار بخشی برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
-استاد داور
-
ارائه مدل مدیریت استراتژیک برای دانشگاه تعلیم و تربیت کابل
-استاد داور
-
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد کارکنان با نقش تعدیل کننده رهبری تحول افرین
-استاد داور
-
مطالعه نقش فرصت مطالعاتی در شبکه سازی ارتباطات میان دانشگاهی برای ارتقای کیفیت دانشگاههای علوم پزشکی
-استاد داور
-
طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد جذب و توسعه استعدادهای دانشگاهی ، مطالعه موردی: شرکت مشانیز
-استاد داور
-
معنا سازی مدیران مدرسه در فرایند تغییرات، مقایسه رهبری تغییر دربحران و اصلاحات آموزشی
-استاد داور
-
ارزیابی وضعیت آموزش منابع انسانی بر مبنای استاندارد ۳۴۰۰۰در سازمان بورس و اوراق بهادار و ارائه برنامه عملیاتی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب
-استاد داور
-
مدل کنترل اجتماعی فراروی از درستکاری دانشگاهی در میان اعضای هیات علمی
-استاد داور
-
تاثیر عدالت سازمانی و حمایت سازمانی روی رفتار خلاقانه ی کارکنان ستادی وزارت نیرو
-استاد داور