تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی رفتار اخلاقی بر اساس نظریه گلبرگ و تاثیر آن بر مسئولیت پذیری ، خودکارآمدی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | زهرا رسایی | حسن اسدزاده هرائی | اسماعیل سعدی پور, فریبرز درتاج | | ۰۴ تیر ۱۴۰۴ |
مقایسه شیوع و شدت افسردگی بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان همدان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | جاری | مرضیه ابراهیمی | محمد علی اسلامی | حسن اسدزاده هرائی | | ۲۶ خرداد ۱۴۰۴ |
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | هانیه یاوری | سعید رضایی, حسن اسدزاده هرائی | کامران شیوندی چلیچه, فریبرز درتاج | حسین زارع, صغرا ابراهیمی قوام, اسماعیل سعدی پور | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مجید فیروزکوهی برنج آبادی | نورعلی فرخی, اسماعیل سعدی پور | حسن اسدزاده هرائی, صغرا ابراهیمی قوام | کامران شیوندی چلیچه, فریبرز درتاج | ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | عباس صادق زاده | علی دلاور, اسماعیل سعدی پور | حسن اسدزاده هرائی, فریبرز درتاج | کامران شیوندی چلیچه, صغرا ابراهیمی قوام, احمد علیپور | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | فاطمه ذوالفقاریان | کامران شیوندی چلیچه, مهناز اخوان تفتی | صغرا ابراهیمی قوام, فریبرز درتاج | حسن اسدزاده هرائی, اسماعیل سعدی پور, حسین زارع | ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ |
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | فاطمه کریمی اصفهانی | حسن اسدزاده هرائی, علی دلاور | صغرا ابراهیمی قوام, فریبرز درتاج | نورعلی فرخی, جلیل فتح آبادی, اسماعیل سعدی پور | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مهدی امیراحمدی | کامران شیوندی چلیچه, علی دلاور | صغرا ابراهیمی قوام, فریبرز درتاج | حسن اسدزاده هرائی, حسین زارع, اسماعیل سعدی پور | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ |
اثربخشی بازی درمانی بر رشد اجتماعی و عزت نفس کودکان پیش دبستانی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | هانیه ایپکچی | حسن اسدزاده هرائی | فریبرز درتاج | کامران شیوندی چلیچه | ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ |
ارتباط خودتنظیمی یادگیری و بهزیستی روان شناختی با اضطراب امتحان با میانجیگری ذهنی سازی در دانشجویان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روان شناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | سیدمحمدرضا مومنی ماسوله | حسن اسدزاده هرائی | صغرا ابراهیمی قوام | فریبرز درتاج | ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ |