کامران شیوندی چلیچه
فعالیتها
-
اثر بخشی آموزش ذھن آگاھی بر کیفیت زندگی و اضطراب امتحان دانش آموزان نارساخوان پسر ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب تفکروسوادرسانه ای مقطع دهم ویازدهم دبیرستان مبتنی برمولفه های مهارت اجتماعی وکسب هویت دوران نوجوانی
-استاد راهنما
-
رابطه بین تاییدپذیری و سازگاری باانگیزش تحصیلی وکیفیت زندگی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
پیش بینی بهزیستی روان شناختی ، سازگاری روان شناختی و انعطاف پذیری شناختی بر اساس هوش موفق دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر کوهدشت
-استاد راهنما
-
"رابطه بین خواب و کیفیت زندگی باخردمندی و تحریف شناختی بین فردی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر اموزش تجربه زیبایی شناختی حاصل از مواجهه باهنر به کمک رویکرد
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر جهت گیری زندگی و شاد زیستی معلمان دارای ۴ سال سابقه
-استاد راهنما
-
پیش بینی اعتیاد به فضای مجاری مبتنی بر اضطراب و احساس تنهایی حاصل از قرنطینگی خانگی و سبک های فرزند پروری
-استاد راهنما
-
اثر بخشی یادگیری و مشارکتی الکترونیک بر پیشرفت تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین مدل پیش بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی براساس ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری با میانجیگیری
-استاد راهنما
-
رابطه بین کیفیت خواب وعاطفه منفی باحجم ماده خاکستری مغز وناحیه امیگدال در دانشجویان پسرودختر
-استاد راهنما
-
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر سازگاری اجتماعی، تفکر انتقادی و مهارت های فراشناختی کودکی ثانویه در شهرستان تنکابن
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر مولفه های خرد در شاهنامه فردوسی و اثربخشی آن بر معناداری زندگی، هوش بین فردی و تنظیم هیجان در نوجوانان
-استاد راهنما
-
تدوین مدل پیش بینی توانایی تصمیم گیری بر اساس رابطه والد - فرزند با میانجیگری خودمختاری و تصویر از خوددر نوجوانان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تسهیل فرایند کسب هویت موفق و اثر بخشی آن بر رشد اخلاقی ، رشد اجتماعی و مدیریت هیجانی نوجوانان شهرستان یزد
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خرد ورزی و تعیین اثر بخشی آن بر بهزیستی روانشناختی، هوش معنوی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان
-استاد راهنما
-
تدوین مدل سازگاری اجتماعی دختران نجوان شهر تهران بر اساس هوش اخلاقی وادراک از ساختار خانواده با اثر واسطه ای توانایی تصمیم گیری
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر خودکنترلی و عزت نفس بر همنوایی اجتماعی و لوث مسئولیت در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۲-۱۴۰۱
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تاب آوری مبتنی بر قرآن و اثربخشی آن بر هویت موفق و هوش اخلاقی و خرد ورزی نوجوانان متوسطه
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش مهارت¬های خودمدیریتی بر عشق به یادگیری، اهداف پیشرفت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر شفقت ورزی به خود بر حس عاملیت،معناداری زندگی و خوداثربخشی عمومی ادراک شده در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان دامغان
-استاد راهنما
-
تدوین واعتبار یابی بسته تکالیف درسی یکپارچه با اقتباس از داستان های متناسب با گروه ج(۱۰تا۱۲سال) واثر بخشی آن بر انگیزش موقعیتی، حضور شناختی وتوان حل مسئله
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مساله محور برای آموزش ریاضی در کلاس های چند پایه دوره ابتدایی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانش آموزان نسبت به درس
-استاد راهنما
-
تدوین مدل علی حضور عاطفی - اجتماعی بر اساس حمایت خانوادگی با میانجی گری هوش اخلاقی و هویت اجتماعی در دانش اموزان پایه دهم شهر تهران در شرایط پاندمی کرونا ویروس
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی پروتکل درمانی اعتیاد به اینترنت بر اساس رفتاردرمانی دیالکتیکی و اثربخشی آن بر میزان استفاده از اینترنت، اضطراب اجتماعی و اهمالکاری تحصیلی نوجوانان شهر تهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خود مراقبتی معنوی مبتنی بر مثنوی مولانا و اثربخشی آن بر هوش اخلاقی و هیجانی، عاملیت و خرد دانش آموزان
-استاد راهنما
-
ادراک دانش اموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی- فراشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر مداخله شناختی در مهارت حل مسائل کلامی و کارکردهای شناختی کودکان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی طارحی اموزشی مبتنی بر اطمینان بخشی بر اشتیاق تحصیلی دانش اموزان
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی پیشگیری از اقدام به خودزنی و اثر بخشی آن بر تحریف شناختی، ترس از ارزیابی منفی، خطر پذیری و فراهیجانها در دوره متوسطه اول دختران رشت
-استاد مشاور
-
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان
-استاد مشاور
-
پیش بینی استعداد ریاضی با تنظیم شناختی هیجانی و خودکارآمدی ادراک شده در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم منطقه ۸ شهر تهران
-استاد مشاور
-
بی حوصله گی در اموزش غیر حضوری بررسی نقش اهداف پیشرفت و باورهای معرفت شناختی
-استاد مشاور
-
رابطه بین سرمایه های روانشناختی وباورهای غیر منطقی با بهزیستی اجتماعی و هیجان خواهی دانشجویان
-استاد مشاور
-
رابطه کمال گرایی ناسازگارانه با احساسا خستگی
-استاد مشاور
-
مطالعه چگونگی تاب آوری فرزندان و انعطاف پذیری در والدین
-استاد مشاور
-
مطالعه الگوهای ارتباطی و جو عاطفی در خانواده های کم درآمد و پردر آمد
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر عملکرد تحصیلی، توجه انتخابی و هیجان آگاهی دانش آموزان دختر متوسطه اول
-استاد مشاور
-
تاثیراموزش برخطای شناختی لنگر
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد مشاور
-
شناخت رابطه بین میزان ونوع استفاده از شبکه های اجتماعی باادراک از جوئ عاطفی خانواده،سلامت روان و خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران
-استاد مشاور
-
رابطه سبک زندگی اسلامی و معنای زندگی با تاب آوری ومسئولیت پذیری اجتماعی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت بر خرد، همدلی و هوش هیجانی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش سرمایه روانشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی، شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی در کودکان با اختلال اضطراب
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی توانمند سازی روانی – اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر کاهش خشونت، رفتارهای پرخطر و افزایش امیدواری نوجوانان منطقه سه تهران
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی اراء تربیتی سعدی بانظرات روانشناسان معاصر (مطالعه موردی البرت بندورا)
-استاد مشاور
-
پیشرفت، خودتعیین گری مذهبی و صمیمیت اجتماعی بر اساس سبک های هویت
-استاد مشاور
-
رابطه سبک های فرزند پروری واضطراب اجتماعی با انگیزه پیشفت تحصیلی در دانش اموزان دوره اول متوسطه شهر تهران
-استاد مشاور
-
پیش بینی تاب اوری تحصیلی با میانجی گیری جهت گیری انگیزش بر اساس خودکارامدی تحصیلی و تحصیلی و حمایت اجتماعی خانواده
-استاد مشاور
-
مقایسه اثر بخشی بسته اموزشی فلسفه برای کودکان (P۴c)و اموزش مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر خود مهارگری و خلاقیت اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
تحلیل تجربه زیسته مربیان پیش دبستانی شهرری در خصوص چالش های آموزش مفاهیم پایه ریاضی به کودکان
-استاد داور
-
تحلیل مسائل کلامی جمع و تفریق اعداد طبیعی در کتاب های درسی ریاضی دوره ابتدایی
-استاد داور
-
بینش شناختی ، راهبرد های تنظیم شناختی هیجان ، حافظه کاری و سبک تصمیم گیری در رانندگان متخلف و غیرمتخلف
-استاد داور
-
اثربخشی بازی موبایلی چلچلی برحافظه سالمندان شهرتهران
-استاد داور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد داور
-
رابطه بین ویژگی های شخصیتی مثبت ذهن اگاه و سپایگزار با کیفیت زندگی و سلامت روان معلمان زن مقطع متوسطه
-استاد داور
-
اثربخشی بازی درمانی بر رشد اجتماعی و عزت نفس کودکان پیش دبستانی
-استاد داور
-
رفتاری ، عاطفی و شناختی )و تجربه غرقگی بر اساس کمال گرایی ( مثبت و منفی ) دانش اموزان دوره ابتدایی"
-استاد داور
-
طرح هدایت تحصیلی مبتنی بر تحلیل پروفایل روانشناختی دانش آموز پایه نهم با استفاده از هوش مصنوعی
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد داور
-
پیش بینی انگیزش تحصیلی بر اساس فراشناخت ، ذهن آگاهی و اهداف پیشرفت در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان فسا
-استاد داور
-
تعیین میزان اثر بخشی بازی اتاق فرار بربهبود شاخص های تعاملات بی فردی دانشجویان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد داور
-
رابطه ویژگی های شخصیتی و ارایش ذهنی با انگیزش تحصیلی در دانش اموزان دختر رشته علوم تجربی شهر قم
-استاد داور
-
بررسی نقش خود تنظیمی و تفکر انتقادی در عملکرد تحصیلی
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی روش های اصلاح خواب، غذا دارو و ارتقاء سلامت روان بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتنی بر طب مکمل
-استاد داور
-
طراحی و اعتبار سنجی بسته آموزش هوش موفق و اثر بخشی آن بر سر زندگی خود تنظیمی و تاب آوری دانش آموزان پایه یازدهم
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی آموزشی مسئولیت پذیری مبتنی بر نظریه انتخاب و بررسی اثر بخشی آن بر احساس تعلق به مدرسه ، پایستگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری
-استاد داور
-
ر خواب بعدازظهر بر عملکرد توجه، حافظه کاری و حافظه بازشناسی?
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی شخصیت شناسی دو مولفه ای و تاثیر آن بر سلامت عمومی، سازگاری تحصیلی و خود تنظیمی در دانش آموزان پایه نهم
-استاد داور
-
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر همدلی و خودشفقت ورزی و هوش هیجانی دانشجویان
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش مکمل مبتنی بر چت بات هوش مصنوعی بر یادگیری خودراهبر، درگیری تحصیلی و گرایش به تفکر نقادانه
-استاد داور
-
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی، حل مسئله اجتماعی و همدلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر کرج
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریه کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیت تحصیلی ، اهداف پیشرفت و هوش بین فردی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی
-استاد داور