فریبرز درتاج
فعالیتها
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری از طریق بازی و تعیین اثربخشی آن بر پرخاشگری، سازگاری اجتماعی و خودکنترلی کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی- فراشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر مداخله شناختی در مهارت حل مسائل کلامی و کارکردهای شناختی کودکان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی پیشگیری از اقدام به خودزنی و اثر بخشی آن بر تحریف شناختی، ترس از ارزیابی منفی، خطر پذیری و فراهیجانها در دوره متوسطه اول دختران رشت
-استاد راهنما
-
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان
-استاد راهنما
-
پیش بینی استعداد ریاضی با تنظیم شناختی هیجانی و خودکارآمدی ادراک شده در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم منطقه ۸ شهر تهران
-استاد راهنما
-
بی حوصله گی در اموزش غیر حضوری بررسی نقش اهداف پیشرفت و باورهای معرفت شناختی
-استاد راهنما
-
رابطه بین سرمایه های روانشناختی وباورهای غیر منطقی با بهزیستی اجتماعی و هیجان خواهی دانشجویان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی خوش موفق و تعیین اثربخشی آن بر افزایش توانایی های شناختی دانش آموزان متوسظه اول
-استاد راهنما
-
تدوین و آزمون مدل سازگاری تحصیلی بر اساس سبک های فرزند پروری ادراک شده با میانجی گری سرمایه روان شناختی، کیفیت زندگی و هیجان های تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکرد های اجرایی و اثربخشی آن بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان پیش دبستان
-استاد راهنما
-
تایید محرک های نشانه ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت ، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش، سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد برای دانش آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی، هیجان های تحصیلی و باورهای خود کارآمدی
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی چشم انداز زمان و تاثیر آن بر خودمحافظتی و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان غربت شهر تهران
-استاد راهنما
-
شناسایی ادراک دانشجویان از عشق ورزی و تبیین آن بر اساس جهت گیری مذهبی، سبک های دلبستگی و هیجان های اخلاقی با میانجی گری هویت مدرن
-استاد راهنما
-
تدوین و ازمون مدل بهزیستی تحصیلی بر اساس عوامل محیطی و فردی با میانجی گری نیازهای اساسی روان شناختی و هیجان های تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته مدیریت راهبرانه کلاس بر اساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر درگیری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامه اموزشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن اگاه بر کیفیت روابط والد - کودک و استرس فرزند پروری والدین کودکان
-استاد راهنما
-
اثر بخشی اموزش سرمایه روان شناختی بر بلوغ اجتاعی و خود مدیریتی در دانش اموزان دختر پایه دهم منطقه ۵ تهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش حل مساله مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر خودتنظیمی رفتار و تاب آوری دانش آموزان پسر پایه دهم
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه سرمایه های روان شناختی و تنظیم شناختی هیجان با سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر روش
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی مدل ساختاری اشتیاق ریاضی،براساس سبک های اسناد،با میانجی گری باورهای توانایی-انتظار ریاضی، ارزش تکلیف ریاضی،خود-طرحواره های ریاضی و حافظه عاطفی ریاضی
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
نقش مولفه ای شناختی در تحقق آرمانهای توسعه پایدار سازمان ملل متحد؛ مطالعه رفتار همکارانه در برابر پناهجویان
-استاد راهنما
-
پیشبینی عملکرد شغلی کارمندان براساس حافظه ی کاری، انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری شناختی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
رابطه کمال گرایی ناسازگارانه با احساسا خستگی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر عملکرد تحصیلی، توجه انتخابی و هیجان آگاهی دانش آموزان دختر متوسطه اول
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر مولفه های خرد در شاهنامه فردوسی و اثربخشی آن بر معناداری زندگی، هوش بین فردی و تنظیم هیجان در نوجوانان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خرد ورزی و تعیین اثر بخشی آن بر بهزیستی روانشناختی، هوش معنوی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی بر رشد اجتماعی و عزت نفس کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت بر خرد، همدلی و هوش هیجانی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم تهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد راهنما
-
تدوین واعتبار یابی بسته تکالیف درسی یکپارچه با اقتباس از داستان های متناسب با گروه ج(۱۰تا۱۲سال) واثر بخشی آن بر انگیزش موقعیتی، حضور شناختی وتوان حل مسئله
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی توانمند سازی روانی – اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر کاهش خشونت، رفتارهای پرخطر و افزایش امیدواری نوجوانان منطقه سه تهران
-استاد راهنما
-
ر خواب بعدازظهر بر عملکرد توجه، حافظه کاری و حافظه بازشناسی?
-استاد راهنما
-
رابطه سبک های فرزند پروری واضطراب اجتماعی با انگیزه پیشفت تحصیلی در دانش اموزان دوره اول متوسطه شهر تهران
-استاد راهنما
-
تجارب زیسته معلمان درباره موانع صحبت کردن توسط زبان آموزان ایرانی به زبان انگلیسی در کلاس
-استاد راهنما
-
تدوین بسته ی آموزشی ذهن آگاهی با استفاده از بازیوارسازی(گیمیفیکیشن) و تاثیر آن بر اشتیاق تحصیلی و سبک های تصمیم گیری دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد راهنما
-
مقایسه نقش ساختاریهای مغزی درگیر در کارکردهای اجرایی گرم در کودکان و نوجوانان با استفاده از روش تحریک فراجمجمه ای جریان مستقیم
-استاد راهنما
-
مقایسه بی موبایل هراسی و بهزیستی ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد
-استاد راهنما
-
تبیین رابطه یبین شادکانی و کیفیت زندگی
-استاد راهنما
-
تبیین تاب آوری تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی و رابطه والد فرزندی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه دو آموزش و پرورش شهر تهران در شرایط پاندمی کرونا
-استاد راهنما
-
اثرات عصب روانشناختی طراحی داخلی بیوفیلیک (طبیعت دوست) بر وضعیت هیجانی: یک مطالعه ERP
-استاد راهنما
-
رابطه بین مهارت های ارتباطی و خودکنترلی با توانمند سازی شناختی در دانش آموزان دختر پایه پنجو ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی اختالل در تداعی عمل –اثر به عنوان مولفه ای ادراکی از نقص پیش بینی در ADHD
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریه کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیت تحصیلی ، اهداف پیشرفت و هوش بین فردی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف¬پذیری شناختی و نظم¬جویی شناختی هیجان در دانش¬آموزان دختر مضطرب متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
پیش بینی رابطه خودکار آمدی وکیفیت زندگی با نقش میانجی ذهنی سازی در دانشجویان
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی رفتار اخلاقی بر اساس نظریه کلبرگ و تاثیر آن بر مسئولیت پذیری ، خودکارآمدی و سازگار اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
ررسی تأثیر میزان استرس بر کاشت حافظه های کاذب زندگی نامه ای عمیق و از بین رفتن آنها توسط استراتژیهای پساهشدار
-استاد راهنما
-
مقایسه ی توانایی حل مساله، سازگاری و تاب آوری کودکان کار و کودکان عادی
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل هدایت مسیر شغلی بر خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی و مشکلات تصمیم گیری شغلی دانش آموزان پایه نهم شهر تهران
-استاد راهنما
-
آموزش تنظیم هیجانی، خوشبینی، همدلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی مداخله شبیه سازی ذهنی آینده نگر و تعیین اثربخشی آن بر اهمال کاری ، تنزیل زمانی پاداش و تلاش شناختی
-استاد راهنما
-
تاثیر نورومدلیشن بر عملکرد حافظه فعال و توجه بیماران مبتال به سکته مغزی در کلینیک های شهر تهران
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش مبتنی بر شبیه سازی ذهنی بر توانایی حل مساله اجتماعی ، سرمایه روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوم متوسطه تهران
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزش شبیه سازی ذهنی و اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی و تنظیم هیجان و خلاقیت دانش آموزان
-استاد راهنما
-
مروری نظام مندبر کاربردهای EYE TRAKER در تصمیم گیری ادراکی
-استاد راهنما
-
اثربخشی روش تقویت تفکیکی رفتار جانشین برکاهش رفتارهای قالبی دراسارت (مطالعه موردی در یک راس توله خرس قهوه ای )
-استاد راهنما
-
مقایسه حافظه فعال، آگاهی واج شناختی و پردازش دیداری در دانش آموزان نارساخوان و عادی
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش اسناد بر اضطراب امتحان و تنظیم هیجانی در دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان بهارستان
-استاد راهنما
-
تحلیل سیگنال مغزی شاهدان عینی ،هنگام شناسایی مجرم بااستفاده ازثبت پتانسیل مغزی وابسته به رویداد
-استاد راهنما
-
مدل سازی تعامالت میان حافظه کاری و یادگیری تقویتی در انتخاب مبتنی بر ارزش"
-استاد راهنما
-
تشخیص بیماری آلزایمر و دمانس فرونتوتمپورال از طریق دادههای فیزیولوژیک با استفاده از روشهای یادگیری ماشین
-استاد راهنما
-
بررسی مولفه های نظریه ی بنیان های اخلاقی در زبان: تحلیل خوشه ای و شبکه ای
-استاد راهنما
-
: استفاده از بایومارکرهای رادیومیک تصاویر ساختاری MRIبرای پیش بینی گذار از شناخت عادی به اختلال شناختی خفیف: یک رویکرد تصویربرداری عصبی و یادگیری ماشینی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خود مراقبتی معنوی مبتنی بر مثنوی مولانا و اثربخشی آن بر هوش اخلاقی و هیجانی، عاملیت و خرد دانش آموزان
-استاد راهنما
-
مقایسه مولفه های کارکرد اجرایی مغز در افراد وابسته به زمینه و مستقل از زمینه
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب تفکروسوادرسانه ای مقطع دهم ویازدهم دبیرستان مبتنی برمولفه های مهارت اجتماعی وکسب هویت دوران نوجوانی
-استاد مشاور
-
پیش بینی بهزیستی روان شناختی ، سازگاری روان شناختی و انعطاف پذیری شناختی بر اساس هوش موفق دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر کوهدشت
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر اموزش تجربه زیبایی شناختی حاصل از مواجهه باهنر به کمک رویکرد
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبارسنجی بسته آموزشی عمل اخلاقی براساس نظریه بلازی و تعیین اثربخشی آن در خودتعیین گری (SDT)، مسولیت پذیری و رفتار مدنی- تحصیلی دانشجویان
-استاد مشاور
-
تبیین انعطاف پذیری روان شناختی بر اساس سبک شناختی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی تفکر انتقادی و تعیین اثر بخشی آن بر نگرش و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه آرایش ذهنی با تاب آوری تحصیلی و سبک های اسناد
-استاد مشاور
-
اثر بخشی تمریناتیوگا بر سلامت
-استاد مشاور
-
پیش بینی اظطراب دانش اموزان متوسطه بر اساس مهارت های مطالعه
-استاد مشاور
-
اثر بخشی یادگیری و مشارکتی الکترونیک بر پیشرفت تحصیلی
-استاد مشاور
-
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر سازگاری اجتماعی، تفکر انتقادی و مهارت های فراشناختی کودکی ثانویه در شهرستان تنکابن
-استاد مشاور
-
تدوین مدل پیش بینی توانایی تصمیم گیری بر اساس رابطه والد - فرزند با میانجیگری خودمختاری و تصویر از خوددر نوجوانان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تسهیل فرایند کسب هویت موفق و اثر بخشی آن بر رشد اخلاقی ، رشد اجتماعی و مدیریت هیجانی نوجوانان شهرستان یزد
-استاد مشاور
-
رفتاری ، عاطفی و شناختی )و تجربه غرقگی بر اساس کمال گرایی ( مثبت و منفی ) دانش اموزان دوره ابتدایی"
-استاد مشاور
-
طرح هدایت تحصیلی مبتنی بر تحلیل پروفایل روانشناختی دانش آموز پایه نهم با استفاده از هوش مصنوعی
-استاد مشاور
-
تدوین مدل سازگاری اجتماعی دختران نجوان شهر تهران بر اساس هوش اخلاقی وادراک از ساختار خانواده با اثر واسطه ای توانایی تصمیم گیری
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر خودکنترلی و عزت نفس بر همنوایی اجتماعی و لوث مسئولیت در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی ۲-۱۴۰۱
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تاب آوری مبتنی بر قرآن و اثربخشی آن بر هویت موفق و هوش اخلاقی و خرد ورزی نوجوانان متوسطه
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش مهارت¬های خودمدیریتی بر عشق به یادگیری، اهداف پیشرفت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی روش های اصلاح خواب، غذا دارو و ارتقاء سلامت روان بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتنی بر طب مکمل
-استاد مشاور
-
تدوین مدل علی حضور عاطفی - اجتماعی بر اساس حمایت خانوادگی با میانجی گری هوش اخلاقی و هویت اجتماعی در دانش اموزان پایه دهم شهر تهران در شرایط پاندمی کرونا ویروس
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی پروتکل درمانی اعتیاد به اینترنت بر اساس رفتاردرمانی دیالکتیکی و اثربخشی آن بر میزان استفاده از اینترنت، اضطراب اجتماعی و اهمالکاری تحصیلی نوجوانان شهر تهران
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش مکمل مبتنی بر چت بات هوش مصنوعی بر یادگیری خودراهبر، درگیری تحصیلی و گرایش به تفکر نقادانه
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد مشاور
-
مبانی معرفت شناختی خودآگاهی نزد ویتگشتاین به منظور ارائه الگوی آموزشی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدل طرحواره ای در حوزه خودگردانی و عملکرد مختل و بررسی اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول استان تهران سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه بین نیازهای بنیادی روان شناختی، سبک اسناد و جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان
-استاد مشاور
-
پیش بینی سرمایه اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری، رابطه معلم-شاگرد و انگیزش در دانش آموزان پسر متوسطه دوم تهران
-استاد مشاور
-
طراحی واعتبار یابی بسته توانبخشی شناختی مبتنی برنظریه غفلت از هدف دانکن وارزیابی اثر بخشی آن بر توجه پایدار، حل مسئله و خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان نوجوان با نقص توجه و بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر آموزش مبتنی بر بازی وار سازی بر اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری معنای تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم شهر تهران
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر بازی وارسازی برنگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان قزوین در درس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزش مهارت های یادگیری خود تنظیمی مبتنی بر نظریه پنتریج و تاثیر آن بر اهمال کاری تحصیلی ، خودناتوان سازی تحصیلی و دلزدگی تحصیلی در دانش آموزان پسر متوسطه اول
-استاد مشاور
-
تدوین بسته آموزشی ارتقای بهزیستی روانشناختی مبتنی بر رویکرد ذهن آگاهی و اثربخشی آن بر خودشناسی انسجامی، تنظیم هیجان، خود نظم دهی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
پیش بینی تجربه غرقگی براساس عاطفه اموزشگاهی و انگیزش تحصیلی حالتی در دانش اموزان دوره متوسطه
-استاد مشاور
-
مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان
-استاد مشاور
-
اثربخشی مداخله روانشناختی شناخت محور بر رضایت شغلی ، مسئولیت پذیری و خودکارآمدی حرفه ای زنان شاغل
-استاد مشاور
-
خوانش گفتمان و بررسی تجربه ی زیسته بومیان دیجیتال در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
طراحی بسته آموزشی معنا درمانی بر اساس رویکرد آیت الله علی صفایی حائری و تعیین اثر بخشی آن بر هویت دینی و خودکارآمدی تحصیلی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر مقایسه اجتماعی و خودتنظیمی هیجانی دانش آموزان معتاد به اینترنت شهرستان گرمه
-استاد مشاور
-
رابطه بین فقر با تاب آوری ، خودپنداره و چشم انداز زمان در دانش آموزان متوسطه اول خانواده های فقیر و خانواده های دارای رفاه اقتصادی ناحیه ۶ آموزش و پرورش شهر مشهد
-استاد مشاور
-
رابطه فعالیت های فوق برنامه با انگیزه پیشرفت ، مهارت های اجتماعی و سازگاری دانش آموزان دختر دبیرستان های منطقه ۲۱ شهر تهران
-استاد مشاور
-
تبیین بهزیستی تحصیلی بر اساس ادارک عدالت کلاسی ، توانایی های شناختی و سرزندگی تحصیلی در دانش اموزان مدارس متوسطه دوم پسرانه ناحیه ۳ کرمانشاع
-استاد مشاور
-
اثر بخشی اموزش راهبردهای تغییر الگوهای دیر پای زندگی جفرییانگ بر خودکارامودی و سبک های اسناد دانشجویان دختر دانشکده ی ادبیات دانشگاه تهران
-استاد مشاور
-
رابطه بین ارضای نیازهای اساسی گلسر با مسئولیت پذیری و عملکرد تحصیلی دانش اموزان دختر دوره دوم متوسطه منطقه ۵ شهر تهران
-استاد مشاور
-
پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان با توجه به رابطه والد-کودک، کمال گرایی و عملکرد تاملی مادران کودکان پیش دبستانی شهر مشهد
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد داور
-
شناخت رابطه بین میزان ونوع استفاده از شبکه های اجتماعی باادراک از جوئ عاطفی خانواده،سلامت روان و خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران
-استاد داور
-
طراحی و اعتبار سنجی بسته آموزش هوش موفق و اثر بخشی آن بر سر زندگی خود تنظیمی و تاب آوری دانش آموزان پایه یازدهم
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی آموزشی مسئولیت پذیری مبتنی بر نظریه انتخاب و بررسی اثر بخشی آن بر احساس تعلق به مدرسه ، پایستگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد داور
-
مقایسه اثر بخشی بسته اموزشی فلسفه برای کودکان (P۴c)و اموزش مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر خود مهارگری و خلاقیت اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد داور
-
مقایسه ی تاثیر آموزش حل مسئله به روش خردآموزی (میکرولرنینگ) با روش سخنرانی بر اشتیاق تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان
-استاد داور
-
پیش بینی جهت گیری اهداف پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی اپلیکیشن چند رسانه ای هانا و اثربخشی آن در تقویت مهارت های ارتباطی کودکان پیش دبستان
-استاد داور
-
ارتباط خودتنظیمی یادگیری و بهزیستی روان شناختی با اضطراب امتحان با میانجیگری ذهنی سازی در دانشجویان
-استاد داور
-
بررسی رابطه قالب های ذهنی ورفتارهای پرورش دهنده خلاقیت با تاکید بر نقش واسطه ای باور معلمین نسبت به خلاقیت ( مورد مطالعه : معلمین مقطع پنجم و ششم ابتدایی استان یزد
-استاد داور
-
تحلیل محتوای فرایندهای شناختی پیچیده و کارکردهای اجرایی در کتب درسی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم
-استاد داور
-
تاثیر آموزش مدیریت خشم بر سازگاری اجتماعی، تاب آوری و جرئت ورزی دانش آموزان دبیرستانی پسر شهر ساری
-استاد داور