ایراندخت فیاض
فعالیتها
-
بررسی خوانش پست مدرن از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و لیوتار و الزامات آن بر عناصر برنامه درسی
-استاد راهنما
-
بازخوانی انتقادی فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران و بازشناسی تربیت رسمی به مثابه ی هستی اجتماعی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی تربیت انسان شادکام بر اساس قرآن و روایات
-استاد راهنما
-
تببین و نقد رویکرد پارادایمی اندیشه های تربیتی غرب در دوره مدرن و پسا مدرن
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی تربیت حماسی بر اساس شاهنامه فردوسی برای دوره کودکی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه های آیت الله جوادی آملی
-استاد راهنما
-
تبار شناسی مواجهه مدارس اسلامی با مدرنیته به مثابه تحولی آموزشی و الهام بخشی های آن برای نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی تربیت اجتماعی بر اساس اندیشه و عمل امام موسی صدر
-استاد راهنما
-
تحلیل گفتمان انتقادی یدن در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
بررسی سیر تحول خود درد اندیشه کیرکگور و استنتاج دلالت های آن در مشاوره فلسفی
-استاد راهنما
-
واکاوی معنای فهم در دیدگاه گادامر به منظور ارائه مدل مفهومی در راهبردهای یاددهی یادگیری
-استاد راهنما
-
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر تحولات هویت تمدنی مبتنی بر حکمت متعالیه و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
روش مواجهه سازی فرد با خود در تربیت اخلاقی کودکان بر اساس آیات و روایات و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
واکاوی تنهایی اگزیستانسیال با تکیه بر آرای اروین د. یالوم در دوران نوجوانی مبتنی بر حلقه کندوکاو فلسفی
-استاد راهنما
-
مبانی فلسفی تربیت معنوی در تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی در آثار امامین انقلاب اسلامی
-استاد راهنما
-
بررسی مفهوم و جایگاه لذت در قرآن کریم و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
مبانی فلسفی تربیت زبانی در قرآن کریم به منظور ارائه الگویی در تعلیم و تربیت رسمی
-استاد راهنما
-
تبیین مبانی ولایت در قرآن و سنت به منظور ارائه الگوی تربیت ولایی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی مفهومی آموزش پیشگیری از هرزه نگاری بر اساس تفسیر آیات قرآن کریم
-استاد راهنما
-
تبیین و تحلیل معیارمندی در آموزه های اسلامی و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی امور پرورشی در وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسناد بالا دستی
-استاد راهنما
-
تبیین مصرف و مبانی فلسفی مصرف از دیدگاه آیت الله جوادی آملی و دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
تبیین مفهوم مرگ آگاهی از منظر هگل و دلالت های تربیتی آن در مقایسه با مفهوم شهادت در گفتمان انقلاب اسلامی
-استاد راهنما
-
ارایه الگوی خودآگاهی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه مبتنی بر اندیشه های مرتضی مطهری
-استاد راهنما
-
تبیین مبانی فلسفی رویکرد تکلیف محور مبتنی بر آموزه های قرآنی به منظور ارائه الگوی تربیت تکلیف محور در دوره نوجوانی
-استاد مشاور
-
تبیین فلسفه انتظار در آیات و روایات به منظور استخراج اهداف تربیتی انسان منتظر
-استاد مشاور
-
تبیین فلسفه انتظار در ایات روایات به منظور استخراج اهداف تربیتی انسان منتظز
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی آموزش تفکر در دوره ابتدایی و کتاب راهنمایی معلم آن بر مبنای منطق صدرایی
-استاد مشاور
-
واکاوی استعاره مفهومی معنویت در قرآن کریم به منظور استخراج دلالت ها برای تربیت معنوی بر اساس آن
-استاد مشاور
-
تبیین فلسفه انتظار در ایات و روایات به منظور استخراج اهداف تربیتی
-استاد مشاور
-
تبیین رویکرد مسجد محوردر آیات و روایات به منظور راهکارهایی برای تربیت اجتماعی نوجوانان
-استاد مشاور
-
تبیین اصول و روش های نظارت خانواده در فضای مجازی بر اساس سبک تربیتی خانواده متکی بر روایات
-استاد مشاور
-
تبین مبانی فلسفی عدالت تربتی ازمنظر علام طباطبائی
-استاد مشاور
-
مبانی معرفت شناختی خودآگاهی نزد ویتگشتاین به منظور ارائه الگوی آموزشی
-استاد مشاور
-
ملزومات و آثار تربیتی انتخاب از منظر اندیشمندان معاصر با تأکید بر آراء امام موسی صدر
-استاد مشاور
-
تبیین تعالی عزت نفس در فرزندپروری براساس آموزه های دینی و ارائه چارچوب نظری
-استاد مشاور
-
تبیین پرسشگری در قرآن کریم و ارائه راهکارهایی برای یاددهی - یادگیری در دوره دوم کودکی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی معرفت شناسی ممثبت اندیشی در متون اسلامی و دلالت های تربیتی آن
-استاد مشاور
-
تبیین و تحلیل تربیت رهایی بخش با تاکید بر نظریه انتقادی(فریره و فوکو) و مدلول های آن در برنامه درسی
-استاد مشاور
-
تبیین فلسفی چگونگی شکل گیری عمل صالح بر مبنای ایمان از نظرگاه علامه طباطبایی (ره) به منظورتدوین چارچوب نظری تربیت دینی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی فلسفی تربیت معنوی و ارائه الگوی معنوی مبتنی بر رویکرد صحیفه سجادیه در دوره متوسطه اول
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی تربیت دینی بر اساس دیدگاه آیت الله صفایی حائری و دلالت های آن از حیث اصول و روش ها
-استاد داور
-
فلسفه تربیت اخلاقی با تاکید بر آثار تفسیری صدرالمتالهین
-استاد داور
-
مبانی معرفت شناختی و زوایای تربیتی روش گفتگو در قرآن کریم
-استاد داور
-
بررسی کارکرد تربیتی خانواده از منظر قرآن کریم
-استاد داور
-
فلسفه خوش نویسی اسلامی و دلالت های آن در تربیت زیبایی شناختی
-استاد داور
-
تبیین رویکرد ادب محور در آیات و روایات به منظور ارائه راهکارهایی برای پرورش آن(ادب)
-استاد داور
-
فلسفه تربیت حقوقی براساس رساله حقوق امام سجاد علیه السلام
-استاد داور
-
تبیین راهبردهای تربیتی #یش گیرانه در تربیت دینی کودکان از دیدگاه نهج البلاغه
-استاد داور
-
تدوین الگوی آموزش صبر برای معلمان دوره ابتدایی براساس آیات قرآن کریم
-استاد داور
-
تبیین مبانی فلسفی انسان صبور در قرآن کریم و ارائه راهکارهای تقویت صبر در معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد داور