مهدی واحدی
فعالیتها
-
آسیب شناسی مدارس هوشمند در ایران و ارائه راهکار
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیادهسازی آموزش الکترونیکی در دوره متوسطه اول از دیدگاه اساتید و معلمان
-استاد راهنما
-
بررسی توانمندی معلمان دوره ابتدایی در استفاده از ابزارها و روش های آموزش سیار بمنظور ارائه راهنمایی کاربردی در شبکه اجتماعی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر بازی وارسازی مفهوم کسر برانگیزش و سطوح یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و تولید بسته یادگیر در حوزه موسیقی محلی ایران و اثربخشی آن بر حیطه های شناختی و عاطفی در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی محتوای اموزشی سواد مالی برای دانش اموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
ارزیابی محیط یادگیری اموزشی مجازی دانشگاه علامه طباطبایی از دیدگاه دانشجویان
-استاد راهنما
-
بررسی کاربردهای تدریس فعال و مدیریت اثر بخش کلاس در آموزش الکترونیکی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی محیط اجتماع یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر یادگیری مهارت های زندگی و ارتقای سلامت روان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی درس قرآن مبتنی بر بازی وارسازی با تاکید بر داستان اجتماعی و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی، کارکردهای اجرایی و روخوانی قرآن دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تاثیر استفاده از سیستم تدریس خصوصی هوشمند شخصی سازی شده (ITS) بر انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما
-استاد راهنما
-
کاوشگرانه درس علوم با فناوری سیار تاثیر تلفیق آموزش
-استاد راهنما
-
تأثیر بازی آموزشی سین سین بر سرعت پردازش دانش آموزان پایه اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر چت بات به عنوان دستیار آموزشی بر بهبود عملکرد معلمان دوره دوم ابتدایی.
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر تربیت فناورانه و تاثیر آن بر سواد رسانه ای و اطلاعاتی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مسئله محور مبتنی بر استیم و تاثیر آن بر یادگیری و حس حضضور اجتماعی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
نرم افزار آموزش هندسه بر سطوح یادگیری و مشارکت دانش آموزان پسر پایه هفتم شهر گله در استان فارس
-استاد راهنما
-
"طراحی پادکست آموزشی علوم تجربی و اثربخشی آن بر سطوح یادگیری شناختی و عاطفی دانش آموزان پایه چهارم ابتدائی
-استاد راهنما
-
طراحی یادگیری سیار بر رویکرد اتیسم و تاثیر ان بر یادگیری درس ریاضی دانش اموزان
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از منظر انطباق با نیازهای یادگیری و مهارت های فناوری دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی زبان کردی در بهبود گفتار کودکان ۳ تا ۴ سال دارای تاخیر کلامی
-استاد راهنما
-
تاثیر طراحی آموزشی مساله محور غنی شده با هوش مصنوعی بر مهارت حل مسئله دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش موسیقی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر دانش موسیقایی و مهارت نوازندگی دانش آموزان با هوش دوره اول متوسطه
-استاد راهنما
-
شناسایی دانس ضروری فناوری معلمان علوم دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی تربیت دینی بر اساس دیدگاه آیت الله صفایی حائری و دلالت های آن از حیث اصول و روش ها
-استاد مشاور
-
طراحی دوره آموزش الکترونیکی شهروند دیجیتال و تاثیر آن بر روی انگیزش و خودتنظیمی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرتهران
-استاد مشاور
-
تاثیربازی وارسازی برخلاقیت کلامی و تصویری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی وارسازی بر عملکرد و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی شهرستان بناب
-استاد مشاور
-
تاثیر یادگیری تلفیقی برحضور اجتماعی ،شناختی ، تدریس و عاطفی دانش آموزان بایه بنجم ابتدایی در درس علوم
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی غنی سازی محیط یادگیری با داستان سرایی در فیلم های آموزشی تعاملی و تاثیر آن بر یادگیری عمیق و مشارکت دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
تحلیل کیفی نقش بازی وارسازی در بهبود مدیریت یادگیری دانش اموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی بازی حسابدار کوچک و تاثیر آن بر سواد مالی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تبیین خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های فرزندپروری والدین و سبک های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهر خرم آباد
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی دیجیتال بر تفکر رایانشی کودکان
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و راهنمای معلم مربوط، براساس مهارت های فرایند علمی و ارائه راهکارهای کاربردی برای تقویت مهارت ها
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی تربیت معلم در جوزه تکنولوژی آموزشی کشور های فنلاند سنگاپور و ایران
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای تفاسیر مرتبط با قصص قرآن جهت تدوین روش تدریس مبتنی بر قصه گویی و اعتباریابی آن از سوی صاحبنظران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی و تاثیر آن بر درگیرسازی و یاگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسیم با عملکرد بالا در دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تأثیر آن بر میزان یادگیری مهارت آموزان با آسیب بینایی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی سواد دیجیتالی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه
-استاد مشاور
-
فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی مولد در تربیت فرزند
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی منتورینگ الکترونیکی به منظور بهبود عملکرد کارکنان آموزش شرکت ملی نفت ایران
-استاد داور
-
طراحی بسته یادگیری الکترونیکی علوم تجربی مبتنی بر سکوی H۵P و تاثیر آن بر یادگیری خودتنظیمی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم دبستان
-استاد داور
-
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه کاپور و اثربخشی آن بر حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
-استاد داور
-
تاثیر طراحی اجتماع کاوشگر در بستر شبکه آموزشی دانش آموز برعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه دوم ابتدائی در درس علوم
-استاد داور
-
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر تئوری انتخاب و تاثیر آن برخودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی
-استاد داور
-
تاثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی رفتاری ،عاطفی و شناختی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در ردس ریاضی
-استاد داور
-
طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی و تاثیر آن بر اضطراب یادگیری دانش آموزان پایه پنجم
-استاد داور
-
بازنمایی و ارزیابی مفهوم صلح درمجموعه کتاب های تصویری¬داستانی «صلح و دوستی» برای آموزش صلح
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر میزان یادگیری دانش آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی محیط یادگیری به منظور بهبود عملکرد کار آموزان با توجه به چالش های آموزش بالینی رشته مامایی
-استاد داور
-
طراحی و پیاده سازی مرکز یادگیری الکترونیکی مبتنی بر اجتماع کاوشگر و تاثیر آن بر یادگیری حاصل از تجرب? آموزشی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای و تاثیر آن بر مهارت های تفکر نقادانه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد داور