مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | محسن کریم زندی | اسماعیل سعدی پور, فریبرز درتاج | حسن اسدزاده هرائی | محمد علی اسلامی, صغرا ابراهیمی قوام | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
ساخت و اعتباریابی اپلیکیشن چند رسانه ای هانا و اثربخشی آن در تقویت مهارت های ارتباطی کودکان پیش دبستان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | نسترن اعجازی | اسماعیل سعدی پور | حسن اسدزاده هرائی | فریبرز درتاج | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
طرح هدایت تحصیلی مبتنی بر تحلیل پروفایل روانشناختی دانش آموز پایه نهم با استفاده از هوش مصنوعی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | علیرضا بوربور | فریبرز درتاج | اسماعیل سعدی پور | کامران شیوندی چلیچه | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | جاری | علی محمد فلاحتی اوشیبی | کامران شیوندی چلیچه, حسن اسدزاده هرائی | صغرا ابراهیمی قوام, اسماعیل سعدی پور | نورعلی فرخی, فریبرز درتاج | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | جاری | هانیه یاوری | سعید رضایی, حسن اسدزاده هرائی | کامران شیوندی چلیچه, فریبرز درتاج | حسین زارع, صغرا ابراهیمی قوام, اسماعیل سعدی پور | ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر درگیری تحصیلی، سبک های اسنادی و کم رویی دانش آموزان با خانواده های دارای سرمای? فرهنگی پایین | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه اصغری | اسماعیل سعدی پور | صغرا ابراهیمی قوام | محمد علی اسلامی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |
طراحی بسته آموزشی معنا درمانی بر اساس رویکرد آیت الله علی صفایی حائری و تعیین اثر بخشی آن بر هویت دینی و خودکارآمدی تحصیلی | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | فاطمه سادات سجادی نیا | فریبرز درتاج | محمد علی اسلامی | اسماعیل سعدی پور | ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی، حل مسئله اجتماعی و همدلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر کرج | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | ساجده خزائیان | صغرا ابراهیمی قوام | اسماعیل سعدی پور | کامران شیوندی چلیچه | ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |
اثربخشی آموزش مکمل مبتنی بر چت بات هوش مصنوعی بر یادگیری خودراهبر، درگیری تحصیلی و گرایش به تفکر نقادانه | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | کارشناسی ارشد | خاتمه یافته | ارمان مهری | فریبرز درتاج | اسماعیل سعدی پور | کامران شیوندی چلیچه | ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان | روانشناسي و علوم تربيتي | روانشناسي تربيتي | روانشناسي تربيتي | دکتری تخصصی PhD | خاتمه یافته | مجید فیروزکوهی برنج ابادی | نورعلی فرخی, اسماعیل سعدی پور | حسن اسدزاده هرائی, صغرا ابراهیمی قوام | کامران شیوندی چلیچه, فریبرز درتاج | ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |