حمیدرضا مقامی
فعالیتها
-
طراحی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK و بررسی اثربخشی آن بر یادگیری مفهوم در مبحث اندازه گیری و عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر آموزش موزه ای مبنی بر نمایش و داستان بر تفکر کارآفرینی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی آموزشی مبتنی بر واقعیت افزوده و تاثیر آن بر انگیزش دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اموزشی
-استاد راهنما
-
طراحی بازی اموزشی مبتنی بر برنامه فلسفه
-استاد راهنما
-
طراحی و تاثی یادگیری خرد بر مفهوم آموزی و خلاقیت در دانش آموزان پایه پنجم شهر رشت در درس ریاضی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش بر خط مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی و تعیین انطباق آن با اهداف یادگیری طبقه بندی فینک
-استاد راهنما
-
پیش بینی سبک یادگیری دانش آموزان با استفاده از سیستم شناسایی خودکار مبتنی بر شخصی سازی یادگیری
-استاد راهنما
-
طراحی یادگیری مشارکتی آنلاین وتاثیر آن برسطوح یادگیری در دانش آموزان پایه دوم
-استاد راهنما
-
تاثیربازی وارسازی برخلاقیت کلامی و تصویری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه برخودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ایتدائی
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی آموزشی دیجیتال آموزش فارسی برتوجه و یادگیری نوآموزان کم توان ذهنی دوره آمادگی تکمیلی
-استاد راهنما
-
تاثیر عامل آموزشی با تاکید بر قومیت بر تسهیل سازی و انگیزش یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی منتورینگ الکترونیکی به منظور بهبود عملکرد کارکنان آموزش شرکت ملی نفت ایران
-استاد راهنما
-
طراحی محیط اجتماع یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر یادگیری مهارت های زندگی و ارتقای سلامت روان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی بسته یادگیری برندسازی شخصی مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال و تاثیر آن بر روحیه و قصد کارآفرینی
-استاد راهنما
-
تاثیر تئاتر کاربردی بر رشد زبان و مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری محصیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر یادگیری سازگار با مغز و تعیین اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان
-استاد راهنما
-
بررسی تأثیر افزودن جلوه های صوتی منطبق با گفتار معلم بر توجه، پردازش شنیداری و پردازش مفهومی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در تدریس درس فارسی
-استاد راهنما
-
طراحی بسته یادگیری الکترونیکی علوم تجربی مبتنی بر سکوی H۵P و تاثیر آن بر یادگیری خودتنظیمی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم دبستان
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی وارسازی بر عملکرد و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی شهرستان بناب
-استاد راهنما
-
طراحی محیط یادگیری انطباقی هوشمند و بررسی تاثیر آن بر انعطاف پذیری شناختی و مهارت برنامه ریزی دانشجویان با فناوری ردیاب چشمی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی درس قرآن مبتنی بر بازی وارسازی با تاکید بر داستان اجتماعی و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی، کارکردهای اجرایی و روخوانی قرآن دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تاثیر راهبرد یادگیری مبتنی بر پروژه الکترونیکی بر کارکردهای اجرایی دانش¬آموزان پایه¬ی پنجم ابتدایی در درس علوم
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی وارسازی هوشمند بر توجه و انعطاف پذیری شناختی برای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی غنی سازی محیط یادگیری با داستان سرایی در فیلم های آموزشی تعاملی و تاثیر آن بر یادگیری عمیق و مشارکت دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر استفاده از پادکست آموزشی بر بهبود مهارت های شنیداری دانش آموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص دوره اول ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
عنوانعنوان تحقیق به زبان فارسی:طراحی محیط یادگیری دیجیتال خلاق با استفاده از هوش مصنوعی و تاثیر آن بر شایستگی دیجیتال معلمان دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تأثیر آن بر میزان یادگیری مهارت آموزان با آسیب بینایی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب با استفاده از بازی وارسازی و تعیین اثربخشی آن بر توانمندسازی روانشناختی مدیران میانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
-استاد راهنما
-
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده توسعه یافتگی آموزش ترکیبی در دانشگاه های تخصصی سطح یک استان تهران
-استاد مشاور
-
رابطه شناخت والدین از خود مراقبتی جنسی با سوء استفاده جنسی کودکان ۵ تا ۷ سال
-استاد مشاور
-
اثربخشی یادگیری سازنده گرا در آموزش مجازی برخود تنظیمی دانش آموزان پایه پنجم شهر ایذه
-استاد مشاور
-
طراحی محیط یادگیری آموزش مجازی مبتنی بر روش های خلاقانه سنجش و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر غنی سازی برنامه درسی ریاضی به کمک فناوری بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی شهرستان اسفراین
-استاد مشاور
-
ارزشیابی عملکرد کارکنان شرکت بیمه البرز بر اساس الگوی ارزیابی ۳۶۰ درجه
-استاد مشاور
-
تاثیر استفاده از سیستم تدریس خصوصی هوشمند شخصی سازی شده (ITS) بر انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی ارزشیابی سواد آموزش نوشتاری آموزگاران دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی آسیب شناسی سنجش الکترونیکی مورد استفاده معلمان دوره ابتدایی در دوران کرونا و ارائه مدل
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه کاپور و اثربخشی آن بر حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
-استاد مشاور
-
مقایسه ی تاثیر آموزش حل مسئله به روش خردآموزی (میکرولرنینگ) با روش سخنرانی بر اشتیاق تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی راهبردهای سنجش کلاسی آنلاین در دوران کرونا در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان دوره ی اول ابتدایی شهرستان تنکابن
-استاد مشاور
-
تدوین مدل مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش آگاهی معلمان از ارزشیابی تکوینی: یک مطالعه آمیخته
-استاد مشاور
-
تدوین بسته ی آموزشی ذهن آگاهی با استفاده از بازیوارسازی(گیمیفیکیشن) و تاثیر آن بر اشتیاق تحصیلی و سبک های تصمیم گیری دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی محیط یادگیر ی تلفیقی مبتنی بر سبک یادگیر ی و تاثیرآن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدا یی در درس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی داربست سازی پویا در آموزش ضمن خدمت مبتنی بر وب معلمان
-استاد داور
-
طراحی الگوی محیط یادگیری غنی شده و بررسی تاثیر آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان متوسطه مدارس استعداد درخشان
-استاد داور
-
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی عملکرد مربیان اکادمی یاسان با رویکرد ۳۶۰ درجه
-استاد داور
-
تاثیر بازی اموزشی دیجیتال بر ادراک دیداری دانش اموزان نارا نویس پایه اول ابتدایی
-استاد داور
-
تاثیر یادگیری تلفیقی برحضور اجتماعی ،شناختی ، تدریس و عاطفی دانش آموزان بایه بنجم ابتدایی در درس علوم
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و بررسی تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد داور
-
طراحی الگوی آموزش تفکر طراحی و ارزشیابی آن بر عملکرد دانش جویان تکنولوژی آموزشی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنی بر فناوری برای مربیان
-استاد داور