حسن ملکی
فعالیتها
-
بررسی میزان و چگونگی استفاده کتاب های هدیه های آسمانی دوره های ابتدایی از آموزه های تربیتی صحیفه سجادیه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آشکار سازی و اشتراک گذاری دانش ضمنی معلمان در جهت ارتقای صلاحیتهای حرفه ای آنان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی برنامه درسی در تربیت اقتصادی بر اساس تفسیر قرآن تسنیم و کاربرد آن در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی زیبایی شناختی بر مبنای مثنوی معنوی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بین فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی سرمایه اجتماعی در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هویت دینی مبتنی بر تفسیر المیزان در دوره اول متوسطه
-استاد راهنما
-
شناسایی مهارت های برنامه ریزی درسی موردنیاز دبیران دوره اول متوسطه باتاکید بر برنامه درسی علوم تجربی
-استاد راهنما
-
چگونگی روشها و فنون غنی سازی ابعاد هنری و زیبایی شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی الگوهای تلفیق برنامه درسی دینی با درس علوم تجربی در دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل بر نقاط تحلیلی نقاط قوت و ضعف رویکردهای بین المللی سازی برنامه درسی و ارائه راهکارهای مناسب به طراحان برنامه درسی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی فرزند پروری، دوره قبل از تولد، ویژه والدین
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش شهروند نقاد در دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت دینی در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر توسعه پایدار در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی صلاحیت های حرفه ای در آموزش و پرورش دوره ابتدائی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره دوم متوسطه در نظام آموزشی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی برنامه درسی تکوین هویت جنسیتی در آموزش عمومی
-استاد راهنما
-
امکان سنجی تربیت عقلانی دانش آموزان از طریق برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
رابطھ سرانھ مطالعھ مادران و فرزندان آنان : مورد مطالعھ اعضای کتابخانھ عمومی شھرستان ایذه
-استاد راهنما
-
تبیین چالشها و راهکارهای اجرایی برای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
ارزیابی اهداف و محتوای کتب مطالعات اجتماعی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی یادگیری مبتنی بر کار در آموزشهای رسمی فنی و حرفه ای ایران
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی بومی بین المللی سازی برنامه درسی آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی واعتباریابی الگوی ترکیبی دانش معلمان مبتنی بر دانش فرهنگی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی نیازسنجی در برنامه ریزی درسی شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت عقلانی دوره دوم متوسطه بر اساس تفسیر تسنیم
-استاد راهنما
-
صلاحیتهای حرفه معلمی با رویکرد تربیت دینی در سه سال اول دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
ارزیابی مهارتهای اجتماعی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
ررسی میزان آگاهی معلمان از مولفه های آموزش صلح در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی شاخص های عدالت آموزشی برپایه اسناد بالادستی و بررسی وضع موجود عدالت گرائی معلمان دوره ابتدایی شهرزاهدان براساس شاخص ها
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای برنامه درسی علوم دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های سواد زیست محیطی و ارائه راهکارهای لازم جهت غنی سازی برنامه درسی
-استاد راهنما
-
بررسی مبانی معرفت شناختی و دلالت های تربیتی آن بر اساس دیدگاه استاد صفایی حائری
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی مولفه های اخلاق حرفه ای اعضای هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگا علامه طباطبایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان کارشناسی
-استاد راهنما
-
واکاوی تربیت سیاسی بر محور نظریه ولایت اجتماعی در اسلام به منظور ارائه الگوی "دیپلماسی تربیتی"
-استاد راهنما
-
مطالعه چگونگی صورت بندی اهداف و تدوین برنامه درسی حوزه های تربیت و یادگیری در سه سطح برنامه درسی آرمانی، قصد شده و عملیاتی شده در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد راهنما
-
شناسایی تجارب زیسته معلمان در مواجهه با تغییر برنامه درسی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر بازی برای دوره پیش از دبستان
-استاد مشاور
-
دلالت های تربیتی انسان شناسی قرآنی بر تعلیم و تربیت رده سنی ۷ - ۱۴ سال
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی تربیت فناورانه برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه
-استاد مشاور
-
بررسی ارزیابی گتب فارسی دوره دوم ابتدایی براساس شاخص های کرامت انسانی
-استاد مشاور
-
واکاوی عناصر برنامه درسی آموزش در خانه با رویکرد شخصی سازی یادگیری
-استاد مشاور
-
ارزیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی از منظر معلمان
-استاد مشاور
-
ادراک کنشگران مدرسه در مواجهه با گفتمان برنامه درسی
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتاب¬های هدیه¬های آسمانی دوره ابتدائی بر اساس نظریه رشد تفکر دینی رونالد گلدمن
-استاد مشاور
-
انتخاب و سازماندهی قصه های قرآنی برای دوره ی پیش دبستانی از منظر رویکرد اسلامی عمل
-استاد مشاور
-
تبیین نظام تربیت اخلاقی کودک بر اساس دیدگاه های آیت الله احمد بهشتی به منظور تدوین چارچوب نظری
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی برمبنای مولفه های شهروند مطلوب اسناد بالادستی
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای برنامه درسی هنر دوره اول ابتدایی بر اساس رویکرد دیسیپلین محور
-استاد مشاور
-
تاثیر طراحی آموزشی حکمی (حکمت بنیان) برهویت فرهنگی وتربیت رسانه ای دانش آموزان متوسطه
-استاد مشاور
-
نگاه دانش آموزان پایه هفتم شهرستان شاهین شهر نسبت به کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر هنر پست مدرن با تاکید بر هنر مفهومی در دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل ترکیبی ( پی سی کی) با تجربه روانی تدریس برای دانشجو معلمان رشته شیمی
-استاد داور
-
چالش های تدوین برنامه درسی تربیت جنسی دوره ابتدایی ایران
-استاد داور
-
بررسی چالش های تربیت کودکان دارای والدین دو مذهب در استان کرمانشاه
-استاد داور
-
طراحی بسته یادگیری صرفه جویی و پس انداز برای دانش آموزان سال سوم ابتدایی با رویکرد بازی وارانه
-استاد داور
-
امکان سنجی آموزش زبان انگلیسی در دوره دوم ابتدایی ایران
-استاد داور
-
" واکاوی تجارب زیسته ی آموزگاران دوره ی اول ابتدایی از چالش های آموزش حضوری در دوران پساکرونا"
-استاد داور
-
بررسی مفهوم بازی از منظر معلمان دور ابتدایی
-استاد داور
-
تبیین مبانی ولایت در قرآن و سنت به منظور ارائه الگوی تربیت ولایی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی
-استاد داور
-
تحلیل و نقد زیرساخت های فلسفی و دیدگاه های تربیتی لیبرالیسم براساس آرای شهید مطهری
-استاد داور
-
تبیین فلسفه تربیت دخترانه با تاکید بر اندیشه های آیت الله جوادی آملی و تطبیق سند تحول با آن
-استاد داور