حسین اسکندری
                آخرین بهروزرسانی
۱۶ مهر ۱۴۰۴
فعالیتها
- 
                                        اثربخشی درمان متمرکز مبتنی ب پذیرش وتعهد کیفیت زندگی 
-استاد راهنما
 - 
                                        بازنگری فرصت ها وتهدیدهای مقاومت دربرابر تغییر با استفاده ازرویکرد کیفی اتو اتنو گرافی
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی برنامه اصلاح رفتار پایدار براساس بازاریابی اجتماعی اجتماع محور و بررسی اثربخشی آن بر میزان مصرف انرژی الکتریکی مشترکان خانگی شهر تهران
-استاد راهنما
 - 
                                        اثر ضمنی راه انداز پول و نیازهای بنیادین روانشناختی بر تصمیم گیری تبیین تحلیلی راه انداز و اندازه گیری ضمنی محض
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین الگوی علی بازگشت اعتیاد بر اساس مولفه های شیوه های فرزند روری ادراک شده، سبک های مقابله ای، یشایندهی در بهبود یافتگان بدون بازگشت 
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بین فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهن آگاهی مبتنی بر پذیرش و تعهد با توجه به اثر تفاوت های زبانی و قومیتی اعضای تیم ملی فوتسال بانوان و  اثربخشی آن روی انسجام گروهی و وظیفه ای آنها
-استاد راهنما
 - 
                                        مقایسه روان آسیب شناختی سرگردانی ذهنی و فعالیت حالت استراحت مغزی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال دوقطبی
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش عصب روانشناختی اینترنتی و اثربخشی آن بر بازداری پاسخ، توجه پایدار، توجه انتخابی و تکانشگری کودکان ۵ و ۶ ساله مبتلا به اختلال کم توجهی- بیش فعالی
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و آزمون مدل علی سبک های تصمیم گیری در وسواس براساس باورهای ناکارآمد، استدلال ناکارآمد با میانجی گری ترس از خود و ترس از گناه در جمعیت غیر بالینی 
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباربی برنامه درمانی مبتنی بر رویکرد سیستم های خانواده درونی ( IFS) و اثربخشی آن بر کاهش نشانه های اعتیاد به اینترنت
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی شایستگی های حرفه ای (عمومی واختصاصی ) اعضای هیات علمی رشته روانشناسی دردانشگاههای دولتی تهران
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی الگوی خود در زنان با رگه اختلال شخصیت مرزی 
-استاد راهنما
 - 
                                        پیکربندی و اعتباریابی روایتی هویت نوجانوان پسر ایرانی
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی استعدادهای اجتماعی پایه در کودکان ۶ تا ۱۲ ساله تهران
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین مدل علی رفتارهای خود آسیب رسان، خودکشی و رفتارهای پر خطر براساس صفات تاریک و آسیب پذیر شخصیت و صفات شخصیتی مرضی پیشنهادی با واسطه گری ظرفیت شرم و احساس گناه 
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی عوامل تسهیل کننده مصرف مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی و قومی استان گیلان 
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته روانشناسی کم خویش بینی مبتنی بر نظریه پدیده های کم خویش بینی ( هایپوایگوییک) و تاثیر آن بر میزان افسردگی و بهزیستی روانی مراجعان افسرده متوسط 
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین پروتکل روان درمانی سیستمی فردی و اثربخشی آن بر تعلیق خود بیماران افسرده 
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل یابی رابطه آسیب های دوران کودکی با سازمان سخصیت و سبک های دفاعی در افراد با سابقه خیانت زناشویی با میانجی گری نیرومندی ایگو و ظرفیت ذهنی سازی
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و آزمون مدل علی رفتارهای خودآسیب رسان در دنشجویان، براساس سرشت عاطفی و هیجانی با واسطه گری آسیب های دوران کودکی، تکانشگری و نارسایی تنظیم هیجان
-استاد راهنما
 - 
                                        "مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی بامادران مبتنی برپذیرش وتعهد باتمرکز برعوامل مشترک برعزت نفس افراد دلبسته ناایمن   
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش شناخت اجتماعی با تاکید بر ادراک حالات ذهنی و بازشناسی هیجانات چهره ای و تعیین اثربخشی آن بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اجرای کانون ارزیابی تشخیصی بعد محور مدیر گروه های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل تشخیصی جذب معلمان ابتدایی بر اساس ویژگی های روان شناختی
-استاد راهنما
 - 
                                        پیکر شناسی مفهوم خود بر اساس روایت شخصی، غالب و ضد روایت افراد افسرده»
-استاد راهنما
 - 
                                        اثر بخشی روایت درمانی STAIR بر تنظیم هیجان و عملکرد بین فردی در نوجوانان با تجربه سوءاستفاده جنسی
-استاد راهنما
 - 
                                        پیکربندی هویت شغلی نسل زد بر اساس روایت شخصی، کلان روایت و روایت جایگزین
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی نفش احساس تنهایی درهویت روایی 
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی بسته درمانی مبتنی بر پویایی عدم قطعیت و اثربخشی آن بر کاهش علائم و نشانه های ترومای جنسی
-استاد راهنما
 - 
                                        اثربخشی درمان  گروهی  مبتنی بر روایت بر کاهش سوگ و پیامدهای ناشی از آن در  افرادی با تجربه از دست دادن فردی به واسطه ابتلا به ویروس کوید۱۹
-استاد راهنما
 - 
                                        اثربخشی مشاوره گروهی بر اساس رویکرد تلفیقی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و واقعیت درمانی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به سرطان پستان"
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی خرد و تعیین اثربخشی آن بر اعتماد، همدلی، انسجام تیمی و رضایت شغلی در مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی پدیدارشناسانه رویای زنان افسرده خو به منظور فهم هویت روایی آنان
-استاد راهنما
 - 
                                         مقایسه رضایت شغلی، فرسودگی شغلی و تعادل کار و زندگی در زنان شاغل افسرده و غیرافسرده
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر صمیمیت و اثربخشی آن بر بهبود مقابله های زناشویی و کاهش پریشانی بیماران مبتلا به سرطان و همسران آنان
-استاد راهنما
 - 
                                        روایت شکست عاطفی زنان ۴۰-۲۵ ساله ایرانی
-استاد راهنما
 - 
                                        نقش زبان در بهزیستی روانشناختی با نقش واسطه ای هیجان
-استاد راهنما
 - 
                                        دگردیسی کلان روایت های نسل زد در حوزه ازدواج 
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی برنامه خود مراقبتی مبتنی بر شناسایی عوامل موثر بر خشونت خانگی به منظور کاهش خشونت خانگی علیه زنان ایرانی دارای همسر مهاجران افغانستانی
-استاد راهنما
 - 
                                        پیکربندی روایت شخصی ، غالب وضد روایت زنان مطلقه
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی -درمانی احیای اعتماد معرفت شناختی براساس درمان مبتنی بر ذهنی سازی و اثربخشی آن بر ذهنی سازی، اعتماد معرفت شناختی و سطح عملکرد شخصیت افراد دارای صفت شخصیت مرزی
-استاد راهنما
 - 
                                        انطباق پذیری شغلی براساس روایت افراد از زندگی خود
-استاد راهنما
 - 
                                        پیشبینی رشد پس از ضربه بر اساس تاب آوری و سبکهای مقابله در زنان مبتلا به سرطان پستان
-استاد راهنما
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی الگوی بومی مراقبت رواشناختی در کاهش پریشانی روانی- وجودی مراقبین و بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته تحت مراقبت تسکینی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر تبعیض و تحقیر (توهین) بر انتقام
-استاد راهنما
 - 
                                        اثربخشی مداخله
-استاد راهنما
 - 
                                        مقایسه 
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی کیفی مولفه های تاب آوری شغلی در کار آفرینان
-استاد راهنما
 - 
                                        اثر بخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر عزت نفس کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی نطام تصمیم گیری افراد 
-استاد راهنما
 - 
                                        اثربخشی روایت درمانی بر روایت  های شخصی کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای با اثر واسطه ای نظریه ذهن
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی رابطه ی میان ذهن آگاهی و استرس ادراک شده  با نقش تعدیل کننده ی هویت روایی در نوجوانان
-استاد راهنما
 - 
                                        پدیدارشناسی معنای فرزند در نگاه زنان متاهل  با وبدون علاقه به  فرزندآوری
-استاد راهنما
 - 
                                         اثر بخشی درمان فراشناختی  به صورت گروهی برقدرت ایگو وخود تنظیمی هیجانی دانشجویان  اضطرابی
-استاد مشاور
 - 
                                        ""مقایسه اثر طرد و پذیرش اجتماعی بر انعطاف پذیری شناختی و هیجانی "
-استاد مشاور
 - 
                                        اثربخشی بازی جدی موسیقیایی رایانه ای در کودکان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی: طرح آزمایشی موردی
-استاد مشاور
 - 
                                        مقایسه بازشناسی هیجانهای چهرهای و سوگیریهای شناختی درافراد مبتلا به اختلال بدشکلی بدن و افراد بهنجار
-استاد مشاور
 - 
                                        ساخت و اعتباریابی اپلیکیشن نظریه ذهن TOM و سنجش اثربخشی آن بر بهبود نظریه ذهن و تشخیص فریب کودکان پیش دبستانی یا کنترل حافظه کاری
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه ارزش افزوده برند کارفرما 
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی برنامه فراتشخیصی مبتنی بر پذیرش و تهعد و تعین اثربخشی آن بر میزان افکار منفی تکراری و اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس فکری- عملی
-استاد مشاور
 - 
                                        "اثربخشی طرح واره درمانی غنی شده با تکنیک های نمایش درمانی در کاهش نشانه های اعتیاد به اینترنت
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی الگوی مشاوره ای شادجانی مبتنی بر دیدگاه مولانا
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و رواسازی بسته درمانی مبتنی بر الگوی پویشی تجربه ای و اثربخشی آن بر ابراز گری هیجانی و مشکلات بین فردی در افراد مبتلا به افسردگی
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی بسته درمان شناختی-رفتاریمبتنی بر تصویر ذهنی و تعیین اثربخشی آن بر علائم افسردگی و حافظه اتوبیوگرافیک نوجوانان 
-استاد مشاور
 - 
                                         اثربخشی آموزش توانمند سازی در پیشگیری از سوء استفاده جنسی کودک بر دانش، نگرش و عملکرد والدین کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر توسعه پایدار در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
 - 
                                        "مطالعه ی پدیدارشناختی الگوی ارتباطی درخانواده های بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی  "
-استاد مشاور
 - 
                                        تبیین الگوی ساختاری رابطه بین اخلاق حرفه ای مدیران با بهزیستی سازمانی کارکنان با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و شایستگی های مدیریتی
-استاد مشاور
 - 
                                        "تحلیل ساختار ومحتوای حافظه اتوبیوگرافیک سالمندان بااضطراب مرگ بالاوپایین     "
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوهای زبانی دربیماران افسرده خفیف یک مطالعه کیفی
-استاد مشاور
 - 
                                        مقایسه رابطه نظریه ذهن و پایش خود در افراد خودشیفته خود بزرگ بین و آسیب پذیر با افراد غیر خودشیفته و نقش تعدیل کننده عزت نفس پنهان
-استاد مشاور
 - 
                                        پیکرشناسی مفهوم خود بر اساس روایت شخصی، غالب و ضدروایت در اختلال سوگ پیچیده
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر راه انداز روایت قدرت برمهارت استدلال رابطه ای 
-استاد مشاور
 - 
                                        مقایسه ی پیامدهای روان شناختی شکست عاطفی در دختران و پسران جوان دانشجو
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی رشد پس از ضربه ( PTG) و اثربخشی آن بر تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان خون
-استاد مشاور
 - 
                                        مطالعه تجربه زیسته ی مادری در زنان تحت درمان اعتیاد به مواد مخدر
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و اعتباریابی برنامه درمانی سوگ مبتنی بر نظریه سیستم های خانواده ی درونی ( IFS) و اثربخشی آن بر رشد پس از ضربه، شفقت به خود و بهزیستی معنوی در افراد مبتلا به سوگ طولانی مدت
-استاد مشاور
 - 
                                        تدوین و اعتبارسنجی مدل شجاعت اخلاقی سازمان های دولتی (مورد مطالعه : مدیران و کارکنان شهرداری بابلسر)
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه بین توانمندی های منش و ویژگیهای شخصیتی شریک ایدهآل با میانجیگری عامل نگرش افراد به ازدواج
-استاد مشاور
 - 
                                        مطالعه عوامل روان شناختی موثر در تجربه زیسته زوجین با ازدواج زیر هجده سال
-استاد مشاور
 - 
                                        شناسایی پیامدهای روانی ورشکستگی معامله گران روزانه در بازار های مالی جهانی  : یک بررسی کیفی
-استاد مشاور
 - 
                                        مطالعه پیامدهای روان شناختی بدرفتاری از سوی معلمان و کارکنان مدرسه در نوجوانان
-استاد مشاور
 - 
                                        مقایسه سبک زندگی حمایت اجتماعی 
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه معنویت محیط کار و سلامت معنوی با عملکرد شغلی در معلمان مقطع متوسطه: نقش میانجی اشتیاق شغلی
-استاد مشاور
 - 
                                        پیش بینی ترس از مجرد ماندن براساس فشار ناشی از انتظارات جامعه، خانواده و دوستان برای ورود به رابطه عاشقانه با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده عزت نفس
-استاد داور
 - 
                                        اثرالقای استرس حاد برتفسیر وتصمیم گیری درموقعیت های اجتماعی ونقش تعدیل کننده استرس رویدادهای زندگی 
-استاد داور
 - 
                                        پیش بینی سلامت روان بر اساس ویژگی های شخصیتی و سواد سلامت روان با میانجیگری رفتار کمک جویی سلامت روان
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر سطح برداشت فاصله اجتماعی (CLT)ممکن ومجازبودن برنحوه قضاوت کودکان وبزرگسالان شهرتهران
-استاد داور
 - 
                                        تأثیر  نورپردازی  با واقعیت مجازی بر نشانگرهای خودکشی  درنوارمغزافراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی 
-استاد داور
 - 
                                        اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر کاهش نشانگان اختلال استرس پس از ضربه در کادر پرستاری درگیر مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-۱۹ بیمارستان بقیه الله عج تهران
-استاد داور
 - 
                                        اثربخشی آموزش توان¬مندی¬های منش¬ مبتنی بر ذهن¬آگاهی(MBSP) بر بهزیستی و پریشانی¬های روان-شناختی دانش آموزان
-استاد داور
 
