اسمعیل زارعی زوارکی
فعالیتها
-
طراحی دوره آموزش الکترونیکی شهروند دیجیتال و تاثیر آن بر روی انگیزش و خودتنظیمی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرتهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتتباریابی الگوی آموزشی نظام ارتباطی مبادله تصویر مبتنی برفناوری و بررسی تاثیرآن بر مهارت های اجتماعی، ارتباطی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال درخودماندگی با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل محیط یادگیری چند رسانه ای سیا روتاثیر آن بر یادگیری و انتقال یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای به کارگیری فناوری در برنامه فلسفی برای کودکان و تاثیر آن بر تفکر انتقادی در دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی در حیط بازی رایانه ای و تاثیر آن بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان در خودمانده با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان آموزش ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر یادگیری مشاکت تلفیقی بردرک مفهوم متون زبان انگلیسی دانش آموزان پایه هشتم
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر انگیزش پیشرفت تحصیل، یادگیری و رضایت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر محیط های یادگیری سیار و تاثیر آن بر عملکرد معلمان آموزش ویژه
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی اموزشی دیجیتال بر ادراک دیداری دانش اموزان نارا نویس پایه اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر غنی سازی برنامه درسی ریاضی به کمک فناوری بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی شهرستان اسفراین
-استاد راهنما
-
تاثیر یادگیری تلفیقی برحضور اجتماعی ،شناختی ، تدریس و عاطفی دانش آموزان بایه بنجم ابتدایی در درس علوم
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی غنی سازی محیط یادگیری با داستان سرایی در فیلم های آموزشی تعاملی و تاثیر آن بر یادگیری عمیق و مشارکت دانش آموزان دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر فناوری واقعبت افزوده بر یادگیری و یاد داری دانش آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی برنامه آموزشی مبتنی بر فناوری ربات اجتماعی و تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دچار اختلال اوتسیم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر رایانشی مبتنی بر ایجاد بازی در محیط نرم افزار اسکرچ و تاثیر آن بر بهبود مهارت حل مسئله ریاضی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه ششم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی رایامه ای بر بازشناسی هیجانات چهره ای در دانش آموزان بااسیب شنوایی دوره ابتدایی شهرستان اراک
-استاد راهنما
-
تعیین اثربخشی پلتفرم گراسپ بر مهارت تفکر طراحی دانش آموزان تیزهوش پایه هفتم.
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط بحرانی همچون کرونا و پیامدهای آن در پسا کرونا
-استاد راهنما
-
تاثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی رفتاری ،عاطفی و شناختی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در ردس ریاضی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مبتنی بر تربیت فناورانه و تاثیر آن بر سواد رسانه ای و اطلاعاتی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری مسئله محور مبتنی بر استیم و تاثیر آن بر یادگیری و حس حضضور اجتماعی دانش آموزان با استعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر میزان یادگیری دانش آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی و تاثیر آن بر درگیرسازی و یاگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسیم با عملکرد بالا در دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیریادگیری سیار بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی در ایام کرونا
-استاد راهنما
-
طراحی و پیاده سازی مرکز یادگیری الکترونیکی مبتنی بر اجتماع کاوشگر و تاثیر آن بر یادگیری حاصل از تجرب? آموزشی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای و تاثیر آن بر مهارت های تفکر نقادانه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
تاثیر محتوای الکترونیکی تولیدشده توسط دانش آموزان بر یادگیری مشارکتی آنلاین درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی مبتنی بر تعامل و تاثیر آن بر درگیری تحصیلی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با آسیب بینایی
-استاد راهنما
-
طراحی یادگیری خرد و تاثیر آن بر مهارت تولید محتوای الکترونیکی مبتنی بر بستر سیار در معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش ریاضی مبتنی بر بازی دیجیتال و تاثیر آن بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد راهنما
-
مقایسه تاثیر نرم افزارهای اموزش کامپیوتر
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تأثیر آن بر میزان یادگیری مهارت آموزان با آسیب بینایی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش موسیقی مبتنی بر یادگیری سیار و تاثیر آن بر دانش موسیقایی و مهارت نوازندگی دانش آموزان با هوش دوره اول متوسطه
-استاد راهنما
-
طراحی محیط یادگیر ی تلفیقی مبتنی بر سبک یادگیر ی و تاثیرآن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدا یی در درس ریاضی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و بررسی تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه یادگیری با ابهره گیری از هوش مصنوعی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی داربست سازی پویا در آموزش ضمن خدمت مبتنی بر وب معلمان
-استاد مشاور
-
طراحی آموزشی مبتنی بر واقعیت افزوده و تاثیر آن بر انگیزش دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی محیط یادگیری غنی شده و بررسی تاثیر آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان متوسطه مدارس استعداد درخشان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری الکترونیکی تلفیقی و تاثیر آن بر عملکرد و درگیری تحصیلی دانشجویان دانشکده فرهنگیان استان همدان
-استاد مشاور
-
طراحی و پیاده سازی الگوی دوره های برخط آزاد گسترده برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر بازی وارسازی مفهوم کسر برانگیزش و سطوح یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری معکوس و تعیین تاثیر آن بر تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم
-استاد مشاور
-
طراحی و تولید بسته آموزشی درس علوم و تاثیر آن بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پنجم ابتدایی منطقه ۱۴ شهرتهران
-استاد مشاور
-
طراحی و عتبار یابی الگوی یادگیری الکترونیکی برای دانش اموزان دبستانی دارای بیماری های مزمن بستری در بیمارستان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی سنجش بر خط مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی و تعیین انطباق آن با اهداف یادگیری طبقه بندی فینک
-استاد مشاور
-
ویژگی های برناه درسی فناروی اطلاعات و ارتباطات دوره توسطه دوم ا زمنظر ادراک معلمان و دانش آموزان به منظور ارائه الگوی پیشنهادی
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه برخودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ایتدائی
-استاد مشاور
-
تاثیر بازی آموزشی دیجیتال آموزش فارسی برتوجه و یادگیری نوآموزان کم توان ذهنی دوره آمادگی تکمیلی
-استاد مشاور
-
تاثیر عامل آموزشی با تاکید بر قومیت بر تسهیل سازی و انگیزش یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی منتورینگ الکترونیکی به منظور بهبود عملکرد کارکنان آموزش شرکت ملی نفت ایران
-استاد مشاور
-
طراحی بسته یادگیری برندسازی شخصی مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال و تاثیر آن بر روحیه و قصد کارآفرینی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری محصیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر یادگیری سازگار با مغز و تعیین اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی وارسازی هوشمند بر توجه و انعطاف پذیری شناختی برای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
-استاد مشاور
-
عنوانعنوان تحقیق به زبان فارسی:طراحی محیط یادگیری دیجیتال خلاق با استفاده از هوش مصنوعی و تاثیر آن بر شایستگی دیجیتال معلمان دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش ابتدایی مبتنی بر فناوری های نوظهور
-استاد مشاور
-
تاثیر چت بات به عنوان دستیار آموزشی بر بهبود عملکرد معلمان دوره دوم ابتدایی.
-استاد مشاور
-
"طراحی پادکست آموزشی علوم تجربی و اثربخشی آن بر سطوح یادگیری شناختی و عاطفی دانش آموزان پایه چهارم ابتدائی
-استاد مشاور
-
تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی زبان کردی در بهبود گفتار کودکان ۳ تا ۴ سال دارای تاخیر کلامی
-استاد مشاور
-
تحلیل چند سطحی و مدل سازی روابط آموزش حضوری ،الکترونیکی و تلفیقی مبتنی بر سبک های یادگیری وارک با یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دارای دو معلم
-استاد مشاور
-
شناسایی ظرفیت های فناوری های نوین یادگیری برای پذیرش تنوع فرهنگی میان دانش آموزان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر بازی وارسازی درس هنر و بررسی اثربخشی آن بر خلاقیت دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی آموزشی مبتنی بر داستان گویی دیجیتال و بررسی تاثیر آن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان #ایه چهارم ابتدایی شهرستان مریوان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوا در محیط واقعیت افزوده و تاثیر آن بر بارشناختی و پیشرفت تحصیلی
-استاد مشاور
-
تاثیربازی دیجیتال برادراک دیداری دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی مدل آینده نگاری بهبود آموزش الکترونیکی در دوره ابتدایی با رویکرد برنامه ریزی سناریو مبنا و پویایی سیستم
-استاد مشاور
-
مقایسه ی تاثیر یادگیری مبتنی بر بازی با بازی سازی بر تعلل ورزی تصمیم گیری، مهارت های حل مسئله و مدیریت زمان دانش آموزان ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی انطباق پذیر بازی محور در محیط یادگیری سیار و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه دوم با اختلال یادگیریر ریای
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی یادگیری سیار و ارزشیابی تاثیر آن بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس با رویکرد تدریس محور و اثربخشی آن بر سبک های حل مسئله و یادگیری خودراهبر متقاضیان آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد ارتباط گرایی جهت افزایش سواد مالی دانشجو- معلمان
-استاد داور
-
بررسی تاثیر استفاده از پادکست آموزشی بر بهبود مهارت های شنیداری دانش آموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص دوره اول ابتدایی شهر تهران
-استاد داور
-
مطالعه تطبیقی برنامه درسی تربیت معلم در جوزه تکنولوژی آموزشی کشور های فنلاند سنگاپور و ایران
-استاد داور
-
طراحی یادگیری سیار بر رویکرد اتیسم و تاثیر ان بر یادگیری درس ریاضی دانش اموزان
-استاد داور
-
تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر توجه پایدار دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری
-استاد داور
-
مقایسه اثربخشی یادگیری تلفیقی و حضوری برسطوح یادگیری ،انگیزش بیشرفت تحصیلی ،خودکارآمدی و خودبنداره تحصیلی دانش آموزان در کلاسهای چندبایه
-استاد داور
-
طراحی الگوی آموزش تفکر طراحی و ارزشیابی آن بر عملکرد دانش جویان تکنولوژی آموزشی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی زیبایی شناسی یادگیری الکترونیکی با تاکید بر تجربه کاربری و حس حضور
-استاد داور