مصطفی قادری
آخرین بهروزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
مطالعات برنامه درسی |
|
فعالیتها
-
تدوین استانداردهای برنامه درسی پیش دبستانی با استناد به دیدگاه مربیان مدیران و والدین
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگو برنامه درسی دانش فناوری برای رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی زیبایی شناختی بر مبنای مثنوی معنوی
-استاد راهنما
-
شناسایی دانش ضروری فناوری استادان دانشکده روانش ناسی و علوم تربیتی
-استاد راهنما
-
شناسایی دانش محتوای تربیتی PCK معلمان کلاس های چند پایه دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی دانش ضروری معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم توان ذهنی
-استاد راهنما
-
شناسایی تجارب زیسته معلمان در مواجهه با تغییر برنامه درسی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر بازی برای دوره پیش از دبستان
-استاد راهنما
-
واکاوی باورهای جنسیتی متخصصان زن برنامه درسی در ایران
-استاد راهنما
-
شناسایی دانس ضروری فناوری معلمان علوم دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدلی برای حمایت از شکل گیری ( پی سی کی ) در میان نومعلمان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی فرزند پروری، دوره قبل از تولد، ویژه والدین
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل ترکیبی ( پی سی کی) با تجربه روانی تدریس برای دانشجو معلمان رشته شیمی
-استاد راهنما
-
شناسایی مولفه های دانش فرهنگی موردنیاز معلمان ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی مولفه های رو ادای و چگونگی طرح ان در کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
امکان سنجی حضور دستیارمعلم در کلاس های فراگیر
-استاد راهنما
-
طراحی واعتباریابی الگوی ترکیبی دانش معلمان مبتنی بر دانش فرهنگی
-استاد راهنما
-
ارزشیابی برنامه درسی رشته نقشه کشی صنعتی از منظر پاسخگویی به نیاز های بازار کار
-استاد راهنما
-
ادراک کنشگران مدرسه در مواجهه با گفتمان برنامه درسی
-استاد راهنما
-
تحلیل گفتمان حاکم بر پایان نامه های دوره ی کارشناسی ارشد رشته ی برنامه ریزی درسی
-استاد راهنما
-
مفهوم سازی نقش کنشگران ایرانی در نوبستر سازی برنامه درسی تربیت جنسی خانواده- مدرسه
-استاد راهنما
-
تببین ایده های متخصصانتعلیموتربیت درباره مدرسه مطلوب ایرانی
-استاد راهنما
-
بازنمایی برنامه درسی پنهان در رسانه های اموزشی انلاین حین تعاملات اجتماعی کلاس درس
-استاد راهنما
-
امکان سنجی کاربرد هوش مصنوعی در فرآیند یاددهی_یادگیری دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی چارچوبی برای برنامه درسی تربیت معلم فنی و حرفه ای بومی مبتنی بر چارچوب tawocx
-استاد راهنما
-
امکان سنجی آموزش زبان انگلیسی در دوره دوم ابتدایی ایران
-استاد راهنما
-
" واکاوی تجارب زیسته ی آموزگاران دوره ی اول ابتدایی از چالش های آموزش حضوری در دوران پساکرونا"
-استاد راهنما
-
مطالعه کاربست ها وب کوئیست در آموزش درس علوم سوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
فهم نومعلمان شهرتهران از مفهوم اموزش چندفرهنگی
-استاد مشاور
-
شناسایی و تبیین موانع گسترش تفکر انتقدی در مدارس ابتدایی شهر فردیس
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی برنامه درسی در تربیت اقتصادی بر اساس تفسیر قرآن تسنیم و کاربرد آن در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسایی مهارت های برنامه ریزی درسی موردنیاز دبیران دوره اول متوسطه باتاکید بر برنامه درسی علوم تجربی
-استاد مشاور
-
چگونگی روشها و فنون غنی سازی ابعاد هنری و زیبایی شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسایی الگوهای تلفیق برنامه درسی دینی با درس علوم تجربی در دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی صلاحیت های حرفه ای مورد نیاز معلمان دوره آموزش ابتدایی شهرستان بهبهان
-استاد مشاور
-
شناسایی ادراک معلمان ازبرنامه درسی به عنوان یک متن زیبایی شناختی
-استاد مشاور
-
تحلیل بر نقاط تحلیلی نقاط قوت و ضعف رویکردهای بین المللی سازی برنامه درسی و ارائه راهکارهای مناسب به طراحان برنامه درسی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی شایسته گزینی و حفظ و نگهداشت معلمان دوره ابتدایی ، استان لرستان
-استاد مشاور
-
بررسی خوانش پست مدرن از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و لیوتار و الزامات آن بر عناصر برنامه درسی
-استاد مشاور
-
الگوهای بازنمایی نمادهای فرهنگ تالشی در کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی نقش معلمان دوره ابتدایی شهر خرم آباد در باز پیوند دانش آموزان طرد شده جماعت (کولی) به کلاس درس
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه میان چندفرهنگی گرایی دانش آموزان دختر دوره متوسطه با سبک های هویتی و سبک های دلبستگی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر در طرد با پذیرش دانش آموزان جماعت (غربتی ها) در مدارس شهر ساری
-استاد مشاور
-
میزان و چگونگی بازتاب نمادهای هویت ملی در کتابهای فارسی
-استاد مشاور
-
واکاوی فرایند تحصیل دانش اموزان
-استاد مشاور
-
سنجش میزان هویت ملی دانش آموزان رشته های ریاضی تجربی و انسانی مدارس پسرانه سمپاد شهرستان اراک به منظور تدوین برنامه های درسی مکمل و فوق برنامه
-استاد مشاور
-
ادراک معلمان و دانش آموزان ایرانی از تحصیل دانش آموزان افغانستانی در مدارس ایران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی یادگیری مبتنی بر کار در آموزشهای رسمی فنی و حرفه ای ایران
-استاد مشاور
-
بررسی نحوه انتخاب مولفان کتاب های درسی در نظام آموزشی ایران
-استاد مشاور
-
شناسایی مولفه¬های محیط¬های یادگیری مناسب دانش آموزان بومیان دیجیتال
-استاد مشاور
-
روایت تجربه زیسته معلمان برای ایجاد انگیزه در اموزش الکترونیکی درس ریاضی از طریق شبکه شاد
-استاد مشاور
-
تبیین فرهنگ مدرسه ای در میان دانش آموزان شهر شازند
-استاد مشاور
-
مطالعه وضعیت موجود آموزش مهارتهای زندگی در کتاب های درسی مطالعات اجتملعی دوره ابتدایی به منظور پیشنهاد چارچوب مطلوب
-استاد مشاور
-
طراحی بسته یادگیری صرفه جویی و پس انداز برای دانش آموزان سال سوم ابتدایی با رویکرد بازی وارانه
-استاد مشاور
-
مطالعه و شناسایی مولفه های برنامهی درسی زائد دانشگاه فرهنگیان از منظر دانشجویان (مورد مطالعه، دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی)
-استاد مشاور
-
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه آموزشی حقوق کودک برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
ارزیابی مهارتهای اجتماعی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی برنامه درسی علوم انسانی دیجیتالی در نظام دانشگاهی ایران
-استاد مشاور
-
ررسی میزان آگاهی معلمان از مولفه های آموزش صلح در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
امکان سنجی کاربرد سیستم¬های بیومتریک در توسعه یاددهی-یادگیری
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی فلسفی دیل=الوگ در دیدگاه مارتین بوبر به منظور ارائه راهکارهایی در مدیریت کلاس درس
-استاد مشاور
-
واکاوی اثر آزمون های سراسری در برنامه درسی درس ادبیات فارسی دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
شناسایی شاخص های عدالت آموزشی برپایه اسناد بالادستی و بررسی وضع موجود عدالت گرائی معلمان دوره ابتدایی شهرزاهدان براساس شاخص ها
-استاد مشاور
-
تحلیل گفتمان تعلیم و تربیت دوره ابتدایی در دوران مشروطه به منظور واکاوی انگاره ی انسان مطلوب
-استاد داور
-
طراحی روش تدریس مبتنی برفرهنگ در مبحث آمار و احتمال کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران
-استاد داور
-
بررسی نظرات دانش آموزان در مورد مردم سالاری و بازنمایی آن در کتاب های درسی دوره دوم ابتدایی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی نیازسنجی در برنامه ریزی درسی شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای ایران
-استاد داور
-
صلاحیتهای حرفه معلمی با رویکرد تربیت دینی در سه سال اول دوره ابتدایی
-استاد داور
-
مطالعه اثر بازی گونه سازی کتاب ریاضی در میزان یادگیری دانشآموزان پسر پایه چهارم شهر گرگان
-استاد داور
-
بررسی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در رابطه با بازیگوشی معلم
-استاد داور