محبوبه خسروی
فعالیتها
-
طراحی و اعتباریابی الگو برنامه درسی دانش فناوری برای رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر بازی برای دوره پیش از دبستان
-استاد راهنما
-
شناسایی ادراک معلمان ازبرنامه درسی به عنوان یک متن زیبایی شناختی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدلی برای حمایت از شکل گیری ( پی سی کی ) در میان نومعلمان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل ترکیبی ( پی سی کی) با تجربه روانی تدریس برای دانشجو معلمان رشته شیمی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر توسعه پایدار در دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه سبک های تفکر معلمان باسطح دغدغه و سطح استفاده آنها از نوآوریهای برنامه درسی
-استاد راهنما
-
بررسی میزان برخورداری معلمان ابتدایی شهرستان اردل از شایستگی های مورد نیاز تدریس با استفاده از فاوا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی کار و فناوری دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی مولفه¬های محیط¬های یادگیری مناسب دانش آموزان بومیان دیجیتال
-استاد راهنما
-
روایت تجربه زیسته معلمان برای ایجاد انگیزه در اموزش الکترونیکی درس ریاضی از طریق شبکه شاد
-استاد راهنما
-
بررسی نظرات دانش آموزان در مورد مردم سالاری و بازنمایی آن در کتاب های درسی دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-استاد راهنما
-
بررسی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در رابطه با بازیگوشی معلم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامه آموزشی حقوق کودک برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
امکان سنجی کاربرد سیستمهای بیومتریک در توسعه یاددهی-یادگیری
-استاد راهنما
-
بررسی ارتباط برنامه درسی دانشکده های فنی و مهندسی و نیاز واحدهای صنعتی
-استاد راهنما
-
بررسی مفهوم بازی از منظر معلمان دور ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر سواد فناوری معلمان بر پذیرش نوآوری در برنامه درسی و ارزش آفرینی دانش آموزان هنرستانی شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر هنر پست مدرن با تاکید بر هنر مفهومی در دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آشکار سازی و اشتراک گذاری دانش ضمنی معلمان در جهت ارتقای صلاحیتهای حرفه ای آنان
-استاد مشاور
-
شناسایی دانش ضروری فناوری استادان دانشکده روانش ناسی و علوم تربیتی
-استاد مشاور
-
واکاوی باورهای جنسیتی متخصصان زن برنامه درسی در ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه اثر گیمینیکیش کتاب علوم تجربی بر روی انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پسر
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش شهروند نقاد در دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت دینی در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی صلاحیت های حرفه ای در آموزش و پرورش دوره ابتدائی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره دوم متوسطه در نظام آموزشی ایران
-استاد مشاور
-
بروز رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان ابتدایی جنو شهر تهران از منظر برنامه درسی پنهان
-استاد مشاور
-
نقش بازیهای آموزشی در افزایش علاقه و یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش چندفرهنگیگرایی در ارتقاء همبستگی اجتماعی
-استاد مشاور
-
تببین ایده های متخصصانتعلیموتربیت درباره مدرسه مطلوب ایرانی
-استاد مشاور
-
مطالعه اثر بازی گونه سازی کتاب ریاضی در میزان یادگیری دانشآموزان پسر پایه چهارم شهر گرگان
-استاد مشاور
-
بازنمایی برنامه درسی پنهان در رسانه های اموزشی انلاین حین تعاملات اجتماعی کلاس درس
-استاد مشاور
-
" واکاوی تجارب زیسته ی آموزگاران دوره ی اول ابتدایی از چالش های آموزش حضوری در دوران پساکرونا"
-استاد مشاور
-
واکاوی پیامدهای پدیده تدریس برای آزمون های خطیر در درس زیست شناسی دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
دیدگاه کارشناسان محیط زیست نسبت به مولفه ای زیست محیطی در کتب درسی دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی تجارب زیسته معلمان از موانع ، چالش ها و مشکالت اجرایی سند تحول بنیادین در مقطع ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی اثر ازمون های سراسری در برنامه درسی گروه ریاضی فنی دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
میزان کاربردمولفه های سواد ازدیدگاه یونسکو
-استاد مشاور
-
شناسایی مولفه های دانش فرهنگی موردنیاز معلمان ابتدایی
-استاد داور
-
واکاوی عناصر برنامه درسی آموزش در خانه با رویکرد شخصی سازی یادگیری
-استاد داور
-
امکان سنجی حضور دستیارمعلم در کلاس های فراگیر
-استاد داور
-
طراحی واعتباریابی الگوی ترکیبی دانش معلمان مبتنی بر دانش فرهنگی
-استاد داور
-
ارزشیابی برنامه درسی رشته نقشه کشی صنعتی از منظر پاسخگویی به نیاز های بازار کار
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی نیازسنجی در برنامه ریزی درسی شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای ایران
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت عقلانی دوره دوم متوسطه بر اساس تفسیر تسنیم
-استاد داور
-
مطالعه وضعیت موجود آموزش مهارتهای زندگی در کتاب های درسی مطالعات اجتملعی دوره ابتدایی به منظور پیشنهاد چارچوب مطلوب
-استاد داور
-
مطالعه کاربست ها وب کوئیست در آموزش درس علوم سوم ابتدایی
-استاد داور
-
شناسایی قابلیت های متاورس در آموزش زبان انگلیسی به بومیان دیجیتال
-استاد داور