عباس عباس پور
فعالیتها
-
طراحی الگوی مفهومی و ساخت ابزاری برای سنجش شایستگی عمومی مدیران حرفه ای آموزش عالی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ستاد دانشگاهی شایسته بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی
-استاد راهنما
-
الگوی کیفیت پژوهش های دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر مدیریت جانشین بر کارکنان شرکت ملی نفت ایران
-استاد راهنما
-
واکاوی منتورینگ آکادمیک به منظور اشتغال پذیری دانشجویان رشته مدیریت
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی توسعه قطبهای بین المللی آموزش در نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
ارزشیابی انگیزشی کیفیت در آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی واعتباریابی الگوی دانشگاه تراز جهانی پرادایم رتبه بندی نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت عملکرد در نظام دانشگاهی بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد، مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی شایستگی های مدیران دبیرستان های ایران
-استاد راهنما
-
خودکارآمدی ادراک شده مدیران مدارس از شایستگی های مدیریتی و ارتباط آن با میزان رضایت از وضعیت آموزش و یادگیری در مدارس
-استاد راهنما
-
امکان سنجی پیاده سازی برنامه توسعه فردی کارکنان برمبنای یادگیری در محیط کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی توانمند سازی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای استان کرمان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاست انتقادی نظام ارتقای اعضای هیات علمی
-استاد راهنما
-
جایگاه علوم انسانی در نسل سوم دانشگاه، تحلیلی پدیدار شناسانه بر کارآفرینی دانشگاهی در ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل لایه ای علی وضع سیاست در مدارس ابتدایی ایران، طراحی سناریوهای بدیل با تاکید بر ارزشیابی کیفی-توصیفی
-استاد راهنما
-
تحلیل انتقادی سیاستهای گسترش گونه های مدارس در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و پیاده سازی الگوی دوره های برخط آزاد گسترده برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تصمیم گیری مدیران آموزشی مدارس
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدارس
-استاد راهنما
-
تحلیل توسعه دانش عملی کاروان توسعه منابع انسانی در محیط کار
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاست انتقادی انطباق سازمانی در دانشگاههای دولتی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی شایستگی مدیران موسسات و تشکل های قرآنی مردمی کشور
-استاد راهنما
-
تدوین مدل شایستگی های مدیریت در شرکت های دانش بنیان
-استاد راهنما
-
ارائه الگویی برای آموزش و بهسازی منابع انسانی در اندیشکده ها
-استاد راهنما
-
واکاوی تجارب فرهنگ پذیری دانشجویان بین المللی در دانشگاههای ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل قیمت گذاری خدمات آموزشی با رویکرد مبتنی بر ارزش در دبیرستان های غیرانتفاعی تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاستهای حاکم بر موسسه های آموزش عالی غیردولتی غیر انتفاعی و ارائه راهبردهایی برای ساماندهی آنان
-استاد راهنما
-
الگوی نظام جبران خدمات قضات مبتنی بر الزامات آموزشی و بهسازی سرمایه انسانی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی مدیریت استعداد در نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبار بخشی برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی آموزش کارآفرینی برای دانشگاههای علوم انسانی در چارچوب قابلیتهای تحول دیجیتال: مورد مطالعه دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
الگوی بین المللی شدن در خانه( آی آ اچ) دانشگاه های تخصصی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی سیاست های اخلاق دانشگاهی در آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان( دانشگاههای دولتی شهر کابل)
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد جذب و توسعه استعدادهای دانشگاهی ، مطالعه موردی: شرکت مشانیز
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی توسعه آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
الگوی بومی حفظ و نگهداشت منابع انسانی اصلی( مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر مدیریت دانش در پارک های علم و فناوری و شرکت های مستقر عضو در آنها
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بومی اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی در نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی صلاحیت های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی با استفاده از روش فراترکیب
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی رهبری تحول آفرین برای بهبود کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاههای کابل( مطالعه موردی: دانشگاه کابل)
-استاد راهنما
-
شناسایی و تحلیل رفتارهای انحرافی کاری کارکنان اداری دانشگاهها
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه حرفه ای کارکنان آموزش در دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
مقایسه تاثیر ارائه پاداش های شخصی سازی شده بر پاداش عمومی بر رضایت شغلی کارکنان شرکت ملی نفت ایران
-استاد راهنما
-
ارزیابی وضعیت آموزش منابع انسانی بر مبنای استاندارد ۳۴۰۰۰در سازمان بورس و اوراق بهادار و ارائه برنامه عملیاتی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب
-استاد راهنما
-
مدل کنترل اجتماعی فراروی از درستکاری دانشگاهی در میان اعضای هیات علمی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش ابتدایی مبتنی بر فناوری های نوظهور
-استاد راهنما
-
تاثیر عدالت سازمانی و حمایت سازمانی روی رفتار خلاقانه ی کارکنان ستادی وزارت نیرو
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی توسعه حرفه ای معلمان دوره ابتدایی بر اساس فناوری های نوظهور و خودکارآمدی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با رویکرد دانشگاه حکمت بنیان
-استاد راهنما
-
الگوی توسعه مشارکت اعضای هیات علمی در مدیریت و رهبری دانشگاههای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
تاثیر رهبری دیجیتال بر شایستگی های دیجیتال سرمایه های انسانی با میانجیگری فرهنگ دیجیتال در آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
توسعه مدل شایستگیهای دیجیتال معلمان ابتدایی
-استاد راهنما
-
واکاوی زمینه های اجتماعی و فرهنگی قلدری دانشگاهی در تعاملات بین استاد و دانشجو
-استاد راهنما
-
ارائه مدل #یش بینی ظرفیت آزمون #ذیرش دستیار تخصصی #زشکی ایران بر اساس تحلیل عرضه و تقاضای #زشک در کشورهای منتخب oecd
-استاد راهنما
-
تأثیر نشاط سازمانی بر اثربخشی مدرسه با میانجیگری عملکرد شغلی
-استاد راهنما
-
ارزیابی اثربخشی برنامه¬های آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت راه اندازی و بهره¬برداری صنایع نفت (OICO) بر اساس استاندارد ISO۱۰۰۱۵
-استاد راهنما
-
شناسایی راهبردها و تکنیک های رهبری تحول آفرین در در پارک های علم وفناوری
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل ذهن آگاهی برای مدیران آموزشی مدارس
-استاد راهنما
-
واکاوری نوآوری آموزشی مدیران مدارس متوسطه شهریار با رویکرد پدیدارشناسی
-استاد راهنما
-
طراحی الگویی برای رهبری آموزشی اثربخش در مدارس متوسطه شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی الگو برای مرکز یادگیری اعضای هیات علمی دانشگاه علامه در راستای توانمند سازی آنان
-استاد راهنما
-
ارائه مدل ارتقای بهره وری منابع انسانی دانشگاه افسرس خاتم الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی آجا بر اساس یادگیری و فرهنگ سازمانی
-استاد راهنما
-
بررسی رفتار رهبری اصیل مدیران مدارس ابتدایی در شهر اصفهان با روش های پژوهش چندگانه
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی مسئولیت اجتماعی دانشگاههای نسل چهارم
-استاد راهنما
-
پدیدار شناسی تجارب مدیران مدارس متوسطه از رهبری امور دانش آموزان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی تجاری سازی پژوهش ها در دانشگاه علامه
-استاد راهنما
-
ارائه واعتباریابی مدل توانمند سازی منابع انسانی با تاکید بر آموزش در صنعت سنگ ساختمانی و تزیینی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل بومی خود رهبری سازمانی با تاکید بر آموزش در سازمانهای غیر دولتی، مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزایابی عملکرد مدیران سازمان بازرسی کل کشور
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل پیش برنده و بازدارنده حوزه آموزش در تحقیق بیانیه گام دوم انقلاب
-استاد مشاور
-
آینده پؤوهی توسعه کیفی دانشگاههای دولتی شهر تهران مبتنی بر رویکرد دانشگاه تراز جهانی
-استاد مشاور
-
آینده نگاری همکاری های علمی بین المللی در دانشگاههای دولتی کشور
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای توسعه مربیگری و مرشدگری در بین اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
بررسی نقش تربیتی آموزشی برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام در شناسایی چالش های نوجوانان و توسعه مهارتهای زندگی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت دینی در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی الگوی صلاحیت های حرفه ای در آموزش و پرورش دوره ابتدائی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره دوم متوسطه در نظام آموزشی ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی برنامه درسی تکوین هویت جنسیتی در آموزش عمومی
-استاد مشاور
-
تببین و نقد رویکرد پارادایمی اندیشه های تربیتی غرب در دوره مدرن و پسا مدرن
-استاد مشاور
-
تدوین و طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان جوان در دبیرستانهای تهران
-استاد مشاور
-
بررسی عرضه و تقاضای معلمان دوره آموزش و پرورش عمومی کشور ایران (افق ۱۴۰۴)
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی انتقال آموزش معلمان دوره ابتدایی خراسان شمالی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری تحول گرا در دانشگاههای دولتی
-استاد مشاور
-
بررسی اثربخشی آموزش با استفاده از روش بازی وارسازی برمهارت کار تیمی کارکنان مورد مطالعه گروه صنعتی انتخاب اصفهان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای برنامه توسعه فردی مدیران مدارس دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
مقایسه و تحلیل انگاره های دانشجویان بین المللی دانشگاه علوم پزشکی از آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
تدوین مدل شایستگی برای انتصاب فرماندهان و مدیران ارشد فراجا: اعتباریابی و اجرای ابزارهای شبیه سازی شده کانون ارزیابی
-استاد مشاور
-
ارائه مدل مدیریت استراتژیک برای دانشگاه تعلیم و تربیت کابل
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه پژوهی در دانشگاههای وابسته به جهاد دانشگاهی
-استاد مشاور
-
معنا سازی مدیران مدرسه در فرایند تغییرات، مقایسه رهبری تغییر دربحران و اصلاحات آموزشی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی برای دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط بحرانی همچون کرونا و پیامدهای آن در پسا کرونا
-استاد مشاور
-
بررسی نیازهای آموزشی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بیرجند براساس روش دیکوم
-استاد مشاور
-
نیازسنجی آموزشی کادر درمان بیمارستانهای بوشهر و رابطه آن با بهبود عملکرد براساس پرسشنامه سازمان جهانی بهداشت
-استاد مشاور
-
یادگیری از تجارب برتر بین المللی برای آموزش معلمان در ایران
-استاد مشاور
-
اثر استفاده از شبکه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و خلاقیت معلمان دوره ابتدایی در ایام شیوع کرونا
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار پرسه زنی اجتماعی کارکنان با نقش میانجی دانش ضمنی و صریح آنان
-استاد مشاور
-
پدیدارشناسی تجربی اعضای هیئت علمی و روسای دانشکده ها از ارزش های نهادی دانشگاه.
-استاد مشاور
-
ارائه چهارچوبی برای سیاست گذاری چند فرهنگی در نظام آموزش و پرورش عمومی ایران
-استاد مشاور
-
مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی
-استاد مشاور
-
تأثیر انگیزه کاری و رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان با توجه به نقش واسطه ای مشارکت آتش نشانان شهر رشت
-استاد مشاور
-
واکاوی ساز و کارهای انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی توسعه رهبری مدیران گروههای آموزشی در دانشگاهها
-استاد مشاور
-
ارزشیابی کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای نظام آموزش و #رورش
-استاد مشاور
-
اثر سبک رهبری مدیر مدرسه بر بهزیستی معلمان ابتدایی در محیط کار: نقش میانجی خودکارآمدی معلم
-استاد مشاور
-
کاوش عوامل مرتبط با ترک خدمت معلمان در مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی آموزش وبهسازی مبتنی بر شایستگی برای مدیران گروه آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
-استاد مشاور
-
تحلیل سیاست برنامه ها و عملکرد توانمند سازی سرمایه انسانی در دانشگاه سازمانی دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی های کارکردی دانش آموختگان دکتری تخصصی آموزش عالی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی مشارکت والدین در فرآیند آموزش مجازی مقطع ابتدایی در دوران همه گیری ویروس کوید ۱۹
-استاد مشاور
-
طراحی مدل توسعه مهارتهای نرم برای اشتغال پذیری تخصصی دانش آموختگان فناوری نانو
-استاد مشاور
-
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس ابتدایی
-استاد داور
-
آینده آموزش عالی پسا انبوه گرا در ایران
-استاد داور
-
تاثیر آموزش برعملکرد کاری و توسعه شغلی با نقش میانجی انگیزه در کارکنان شرکت صنعتی بهشهر
-استاد داور
-
آینده #ژوهی حکمرانی آکادمیک در آموزش عالی ایران بر مبنای زیست بوم نوآوری با رویکرد سناریونگاری
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش HSE براساس مدل انتقال یادگیری هالتون در شرکت ملی گاز ایران
-استاد داور
-
اثر رهبری تحول آفرین بر رفتار تسهیم دانش و یادگیری سازمانی در اجتماع یادگیری حرفه ای
-استاد داور
-
رابطه سبک رهبری مدیران با میزان آمادگی دبیران برای تغییر در مدارس متوسطه شهر قزوین
-استاد داور
-
توسعه ی فرهنگ کوچینگ در یک سازمان دانش بنیان
-استاد داور
-
اثر چالش ها و حمایت های نو معلمان بر اشتیاق شغلی آن ها
-استاد داور
-
اثر امادگی مدارس برای اموزش انلاین خود مختاری و عدم امنیت شغلی بر قصد یادگیری مستمر معلمان
-استاد داور