پرویز شریفی درآمدی
فعالیتها
-
تدوین و اعتبار یابی برنامه ذهن آگاهی مبتنی بر آموزه های اسلامی- ایرانی و اثربخشی آن بر سلامت روان مادران کودکان با اختلال طیف درخودماندگی
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه مداخله ای فعالیت های حرکتی ریتمیک بر توجه انتخابی و توجه پایدار کودکان مبتلا به اختلال اتیسم عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مهارت های نظم بخشی بر خود پنداره تحصیلی و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان با نقص توجه - بیش فعالی
-استاد راهنما
-
رابطه بهزیستی ذهنی و تاب اوری با چشم انداز زمان در مادران دارای کودک با نقص توانای ذهنی
-استاد راهنما
-
اثر بخش اموزش خود ارزنده سازی بر خود در امد۴۱۰
-استاد راهنما
-
بررسی اثر بخشی اموزش مهارت های هیجانی مبتنی برنظریه همدلی بر تنظیم هیجان وکفایت اجتماعی نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش غلبه بر درماندگی بر سلامت روان مادران کودکان نقص توجه - بیش فعال
-استاد راهنما
-
تدوین واعتباریابی برنامه هنر درمانی دونفره مادر- کودک و اثبخشی آن بر مولفه های دلبستگی، تعامل مادر-کودک و نشانه های اختلال نافذمانی مقابله ای در کودکان ۷ تا ۹ساله
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه آموزشی تعامل مادر- کودک مبتنی بر سبک دلبستگی ایمن و بررسی اثربخشی آن بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال های اضطرابی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتتباریابی الگوی آموزشی نظام ارتباطی مبادله تصویر مبتنی برفناوری و بررسی تاثیرآن بر مهارت های اجتماعی، ارتباطی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال درخودماندگی با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل محیط یادگیری چند رسانه ای سیا روتاثیر آن بر یادگیری و انتقال یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی در حیط بازی رایانه ای و تاثیر آن بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان در خودمانده با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری بر علائم وسواس فکری عملی مادران کودکان مبتلا بھ اختلال طیف اتیسم
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
مقایسه
-استاد راهنما
-
اثر بخشی اموزش دفاع های انطباقی بر عزت نفس و استحکام من مادران کم توان ذهنی
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر سن بالغ و اثربخشی آن بر خود تاملی، کفایت اجتماعی و مسیولیت پذیری نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مهارت های تفکر نقاد به شیوه مسئله محور بر مهارت های اجتماعی و کنترل تکانه در نوجوانان دچار اختلال سلوک
-استاد راهنما
-
اتربخشی اموزش تحلیل رفتار متقابل مبتنی بر من بالغ بر تاب آوری و آزار کلامی در مادران کودکان با اختلال یادگیری خاص
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه آموزش مولفه های سرمایه روانشناختی و اثربخشی آن بر راهبردهای مقابله ، تنظیم هیجان وتعامل والد- کودک در مادران دارای کودک با نقص توانایی هوشی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه تلفیقی مداخله ای بازی های زبانی و ادراکی -دیداری و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش آموز دیرآموز
-استاد راهنما
-
بررسی اثر بخشی برنامه راهبردهای خود نظم دهی بر درک خوان داری و روان خوانی در دانش آموزان دچار اختلال خواندن
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامه اموزشی پذیرش و تعهد بر رفتارهای غیر متحرک خاص و علایم افسردگی در نوجوانان با اختلال سلامتی (چاقی )
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی افراد نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دارای لکنت
-استاد راهنما
-
طراحی برنامه آموزشی مبتنی بر فناوری ربات اجتماعی و تاثیر آن بر مهارت های اجتماعی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دچار اختلال اوتسیم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی و پرخاشگری کودکان با ناتوانی هوشی
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی های مداخله ای رایانه ای بر مهارتهای دیداری- حرکتی ، توجه انتخابی و سرعت پردازش محرکهای دیداری دانش آموزان ناشنوا
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش مدیریت هیجان بیش ابراز شده با استفاده از رویکرد بوم شناختی تعاملی بر خستگی روانی ناشی از بحران کووید ۱۹ و کیفیت تعامل مادر – کودک در مادران کودکان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی
-استاد راهنما
-
رابطه مشکلات خواب و تنظیم هیجانی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش مولفه های دلبستگی ایمن بر خودآگاهی هیجانی و افسردگی در کودکان دچار اختلال کم توجهی و بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه روانی آموزشی بر آسایش روانی و احساس گرفتاری در مادران کودکان دچار ناتوانی هوشی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر پاسخ های مقابله ای و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان با ناتوان هوشی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی آموزش هنر تجسمی طبیعت محور بر تنظیم هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش مهارتهای حل مسئله و بررسی اثر بخشی آن بر مهارتهای تنظیم هیجان و اضطراب اجتماعی در نوجوانان دچار اختلال اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه مداخله مبتنی بر حل تعارض ادراک شده مادر- کودک بر هیجان بیش ابراز شده و کیفیت زندگی مادران کودکان طیف اوتیسم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی بازی های مشارکتی بر مهارت ارتباطی و پرخشاگری دانش اموزان با ناتوان هوشی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و روابط بین فردی در نوجوانان با آسیب بینایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر هیجان ابراز شده و انعطاف پذیری روان شناختی در مادران کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه توانبخشی حسی- حرکتی و تدتکی فضایی مبتنی بر تعامل والد-کودک و اثربخشی آن بر ترس از حرکت و فعالیت های مستقل در کودکان با آسیب بینایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی برنامه آموزش تنظیم شناختی هیجان بر تبادلات زناشویی مخرب و کاهش تنبیه بدنی در مادران کودک دچار اختلال نقص توجه- بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی برنامه اموزشی دو ساهو بر اختلالهای برون نمود کودکان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش نظریه ذهن مبتنی بر شناخت اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و کفایت اجتماعی و رفتارهای مخرب در نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی های تعاملی بر مهارت های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان اتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
اثربحشی آموزش گروهی شناختی رفتاری بر تنطیم هیجان و حساسیت اضطرابی نوجوانان با اختلال سلوک
-استاد راهنما
-
مبانی معرفت شناختی خودآگاهی نزد ویتگشتاین به منظور ارائه الگوی آموزشی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه مداخله ای مبتنی بر پردازش اطلاعات هیجانی و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین واعتباریابی برنامه تصویرسازی ذهنی حرکتی فضایی و اثربخشی آن بر تصویر بدنی و تعادل یابی افراد با آسیب بینایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی و تاثیر آن بر درگیرسازی و یاگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسیم با عملکرد بالا در دوره اول ابتدایی
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی های زبانی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی مبتنی بر مدل مک کلوسکی و اثربخشی آن بر بدتنظیمی هیجانی، تحریک پذیری و نشانه های افسردگی در کودکان دچار اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی والدگری مبتنی بر واقعیت درمانی و اثربخشی آن بر باورهای غیر منطقی، انعطاف پذیری روانشناختی و مهار خشم در مادران کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای
-استاد راهنما
-
اثربخشی بازی درمانی ادلری بر مشکلات رفتاری و ارتباطی در دانش اموزان دچار ناتوانی هوشی.
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد تلفیقی و بررسی تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه یادگیری با ابهره گیری از هوش مصنوعی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت حل مسئله دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی توانبخشی شناختی رایانه یار بر نیمرخ عصب شناختی دانش اموزان تیز هوش
-استاد مشاور
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس کامپیوتری سنجش نیمرخ حسی کودکان با اختلال طبف اوتیسم
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی مداخله های مبتنی بر تجسم حرکتی و زنجیره حرکتی بر دستخط، روانی زمانی گفتار و نشانه های حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی تحولی
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه همراه با و بدون تحریک فرا جمجمه ای بر ردیابی چشمی و کارکردهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال اوتیسم عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و اثربخشی آن بر زمان واکنش، بازشناسی اشکال و حافظه دیداری-فضایی نوجوانان پسر اوتیستیک با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی تمرینات حسی عمقی بر جهت یابی و تن آگاهی افرادبا اختلال اتیسم نابینا
-استاد مشاور
-
تدوین و تعیین اثربخشی برنامه ت.انمند سازی حس حرکتی بر بازداری و فعال سازی رفتاری و انسجام مرکزی کودکانبا اختلال نقص توجه - بیش فعالی
-استاد مشاور
-
طراحی برنامه مداخله ای حسی حرکتی شناختی و اثر بخشی آن بر حس های پراکزیمال و نیم رخ عصب روانشناختی کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
-استاد مشاور
-
طراحی برنامه آموزش داستان های اجتماعی و مطالعه اثربخشی آن بر بهره همدلی و بهره نظام مندی کودکان اتیستیک
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی و تاثیر آن بر میزان یادگیری دانش آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی
-استاد مشاور
-
تدوین یک الگوی آموزشی کاهش اختلال خواندن در مقطع ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی مبتنی بر تعامل و تاثیر آن بر درگیری تحصیلی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی با آسیب بینایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش ریاضی مبتنی بر بازی دیجیتال و تاثیر آن بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان با آسیب شنوایی
-استاد مشاور
-
تدوین بسته توانمند سازی شناختی مبتنی بر ترسیم خلاقانه و بررسی تاثیر آن بر نظریه ذهن و ذهن خوانی کودکان با اختلال رفتاری نافرمانی مقابله ای
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی
-استاد داور
-
تدوین واعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن برحساسیت شنیداری، حافظه شنیداری و آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن
-استاد داور
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
تاثیر نقاشی درمانی با رویکرد مبادله تصویر پکس برمهارت های ارتباطی زبانی کودکان با اختلال اتیسم
-استاد داور
-
تدوین برنامه توانبخشی تمرینات حرکتی درشت و ارزیابی اثربخشی آن بر کاهش رفتارهای کلیشه ای و بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانبخشی عصبشناختی مبتنی بر حس های پایه همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمه ای( تی دی سی اس) و تعیین اثربخشی آن بر نیمرخ حسی و عصب روانشناختی کودکان با اختلالات عصب تحولی
-استاد داور
-
بررسی اثربخشی تربیت جنسی بر شکل گیری هویت جنسی و خودپنداره و تصویر بدنی نوجوانان با آسیب شنوایی
-استاد داور