مرتضی طاهری
فعالیتها
-
تدوین و طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان جوان در دبیرستانهای تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل لایه ای علی وضع سیاست در مدارس ابتدایی ایران، طراحی سناریوهای بدیل با تاکید بر ارزشیابی کیفی-توصیفی
-استاد راهنما
-
طراحی و پیاده سازی الگوی دوره های برخط آزاد گسترده برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی مدل قیمت گذاری خدمات آموزشی با رویکرد مبتنی بر ارزش در دبیرستان های غیرانتفاعی تهران
-استاد راهنما
-
مقایسه و تحلیل انگاره های دانشجویان بین المللی دانشگاه علوم پزشکی از آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه انگیزش و مهارت استفاده از فناوری آموزشی در تدریس با رضایت تحصیلی دانش آموزان غیرحضوری
-استاد راهنما
-
رابطه مثبت اندیشی با باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
اقدام پژوهی برای پیاده سازی طرح پسملند صفر با رویکرد مدیریت تغییر
-استاد راهنما
-
فراارزشیابی نظام رتبه بندی معلمان استان تهران
-استاد راهنما
-
بررسی مدیریت اجرایی در سازمانها
-استاد راهنما
-
اثر تفکر سیستمی مدیر بر اثربخشی مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش آموز: نقش میانجی کارآمدی جمعی و هشیاری سازمانی
-استاد راهنما
-
رهبری یادگیری محور مدیران و تمرکز معلمان بر بیشرفت یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی :نقش میانجی تاکید تحصیلی و رفتار تسهیم دانش
-استاد راهنما
-
اثر فرهنگ سازمانی، یادگیری غیر رسمی و رفتار کنشگرانه بر مشارکت کاری کارکنان
-استاد راهنما
-
کاوش تجارب معلمان و والدین دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری از آموزش آنلاین
-استاد راهنما
-
فرصت ها و کاستی ها آموزش آنلاین با تمرکز براثربخشی آموزشی در دوران کرونا
-استاد راهنما
-
کاوش روابط و فرایند پاسخگویی مدیران مدارس به والدین و معلمان
-استاد راهنما
-
رهبری اخلاقی و بهزیستی حرفه ای معلمان : پاداش های مالی و غیرمالی
-استاد راهنما
-
واکاوی اثر اجرای رتبه بندی بر ادراک معلمان از عدالت سازمانی
-استاد راهنما
-
پیش بینی تقلب در امتحانات انلاین براساس ویژگی های شخصیتی هگزاکو رفتارهای اخلاقی و هیجانات دانشجویان
-استاد راهنما
-
بررسی انتظارات والدین از مدارس استعداد های درخشان
-استاد راهنما
-
مطالعه نقش فرصت مطالعاتی در شبکه سازی ارتباطات میان دانشگاهی برای ارتقای کیفیت دانشگاههای علوم پزشکی
-استاد راهنما
-
«اثر استقلال شغلی و کیفیت روابط بین فردی بر روش های یادگیری غیر رسمی کارکنان»
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد جذب و توسعه استعدادهای دانشگاهی ، مطالعه موردی: شرکت مشانیز
-استاد راهنما
-
معنا سازی مدیران مدرسه در فرایند تغییرات، مقایسه رهبری تغییر دربحران و اصلاحات آموزشی
-استاد راهنما
-
نیازسنجی آموزشی کادر درمان بیمارستانهای بوشهر و رابطه آن با بهبود عملکرد براساس پرسشنامه سازمان جهانی بهداشت
-استاد راهنما
-
اثر استفاده از شبکه های اجتماعی بر سرمایه اجتماعی و خلاقیت معلمان دوره ابتدایی در ایام شیوع کرونا
-استاد راهنما
-
شناسایی و تحلیل رفتارهای انحرافی کاری کارکنان اداری دانشگاهها
-استاد راهنما
-
اثر رهبری تحول آفرین بر رفتار تسهیم دانش و یادگیری سازمانی در اجتماع یادگیری حرفه ای
-استاد راهنما
-
اثر چالش ها و حمایت های نو معلمان بر اشتیاق شغلی آن ها
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی توسعه رهبری مدیران گروههای آموزشی در دانشگاهها
-استاد راهنما
-
اثر امادگی مدارس برای اموزش انلاین خود مختاری و عدم امنیت شغلی بر قصد یادگیری مستمر معلمان
-استاد راهنما
-
ارزشیابی کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای نظام آموزش و #رورش
-استاد راهنما
-
اثر سبک رهبری مدیر مدرسه بر بهزیستی معلمان ابتدایی در محیط کار: نقش میانجی خودکارآمدی معلم
-استاد راهنما
-
کاوش عوامل مرتبط با ترک خدمت معلمان در مدارس ابتدایی
-استاد راهنما
-
تصمیم گیری و حل مساله در مدیران حج و زیارت
-استاد راهنما
-
واکاوی رهبری مخرب و پیامدهای آن در مدارس
-استاد راهنما
-
اثر رهبری توزیع شده بر ایجاد و حفظ اجتماع یادگیری حرفه ای در مدارس ابتدایی دولتی استان البرز
-استاد راهنما
-
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین برای دانشگاههای دولتی افغانستان با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک
-استاد راهنما
-
نوآوری در حل مسائل آموزشی مدرسه مبتنی تفکر طراحی: مطالعه موردی مدرسه مفید
-استاد راهنما
-
نیازسنجی آموزشی نو معلمان مبتنی بر شایستگی
-استاد راهنما
-
اقدام پژوهی طرح آموزش مبتنی بر پرورش و شکوفایی استعداد در آموزش غیر رسمی مطالعه موردی مسجد مدرسه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی های کارکردی دانش آموختگان دکتری تخصصی آموزش عالی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی مشارکت والدین در فرآیند آموزش مجازی مقطع ابتدایی در دوران همه گیری ویروس کوید ۱۹
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی شایسته گزینی و حفظ و نگهداشت معلمان دوره ابتدایی ، استان لرستان
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی توسعه نگرش کارآفرینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
اسیب شناسی اجرای ساحت های تربیتی سند تحول اموزش و پرورش از دید مدیران مدارس دولتی شهر تهران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدارس
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای برنامه توسعه فردی مدیران مدارس دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
تحلیل توسعه دانش عملی کاروان توسعه منابع انسانی در محیط کار
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی مدیریت استعداد در نظام آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
عوامل بسترساز بکارگیری استانداردهای رهبری آموزشی مدارس دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
راهکارهای ارتقا نظارت اموزشی مدیران دوره ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل موثر بر سکوت سازمانی معلمان دوره آموزش ابتدایی شهر تهران
-استاد مشاور
-
بررسی راهکارهای ارتقاءرضایت شغلی دبیران دوره متوسطه اول اهواز
-استاد مشاور
-
طراحی مدل ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و شبکه عصبی مصنوعی مطالعه موردی ، سازمان صنایع هوایی کشور
-استاد مشاور
-
تدوین الگوی مفهومی سنجش سواد مالی مدیران مدارس دوره آموزش ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی مدل ساخت و رواسازی ابزار سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران دانشگاه ها
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی الگوی جذب اعضای هیئت علمی بر اساس رویکرد کانون ارزیابی
-استاد مشاور
-
تدوین مدل شایستگی های معاونین مدارس دولتی ایران
-استاد مشاور
-
آسیب شناسی آموزش های غیرحضوری و تاثیر آن بر کیفیت تدریس دبیران دوره دوم متوسطه نظری در زمان بحران کووید۱۹
-استاد مشاور
-
تاثیر مسئول یت اجتماعی داخلی بر حمایت کارکنان از شرکت در رسانه ها ی اجتماعی و نقش میانجی روابط جمعی و رفتار شهروند ی سازمانی و نقش تعد یلگر آموزش و توسعه رفتار ی
-استاد مشاور
-
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش برعملکرد کاری و توسعه شغلی با نقش میانجی انگیزه در کارکنان شرکت صنعتی بهشهر
-استاد مشاور
-
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد کارکنان با نقش تعدیل کننده رهبری تحول افرین
-استاد مشاور
-
طراحی و اجرای کانون ارزیابی با رویکرد توسعه مربیان مدرسه
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه یادگیری الکترونیکی و ابعاد توسعه ی حرفه ای معلمان دوره ی ابتدایی شهرستان پیرانشهر
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل کلیدی در موفقیت مدیران جوان مراکز پیش دبستانی شهر تهران
-استاد مشاور
-
رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین مدیران با آمادگی تغییرمعلمان
-استاد مشاور
-
بررسی نقش رهبری اصیل در ترویج اشتراک دانش نومعلمان با نقش میانجی عدالت سازمانی ادراک شده
-استاد مشاور
-
ادراک عدالت در آموزش الکترونیک (تجربه زیسته دانشجویان ایرانی دانشگاه دویسبورگ اسن المان
-استاد مشاور
-
الگوی بومی حفظ و نگهداشت منابع انسانی اصلی( مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
-استاد مشاور
-
طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر مدیریت دانش در پارک های علم و فناوری و شرکت های مستقر عضو در آنها
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه حرفه ای کارکنان آموزش در دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد مشاور
-
مقایسه تاثیر ارائه پاداش های شخصی سازی شده بر پاداش عمومی بر رضایت شغلی کارکنان شرکت ملی نفت ایران
-استاد مشاور
-
ارزیابی وضعیت آموزش منابع انسانی بر مبنای استاندارد ۳۴۰۰۰در سازمان بورس و اوراق بهادار و ارائه برنامه عملیاتی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش ابتدایی مبتنی بر فناوری های نوظهور
-استاد مشاور
-
تاثیر عدالت سازمانی و حمایت سازمانی روی رفتار خلاقانه ی کارکنان ستادی وزارت نیرو
-استاد مشاور
-
رابطه سبک رهبری مدیران با میزان آمادگی دبیران برای تغییر در مدارس متوسطه شهر قزوین
-استاد مشاور
-
توسعه ی فرهنگ کوچینگ در یک سازمان دانش بنیان
-استاد مشاور
-
الگوی توسعه مشارکت اعضای هیات علمی در مدیریت و رهبری دانشگاههای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
واکاوی ساز و کارهای انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ایران
-استاد مشاور
-
چالش های مدیران آموزشی مدارس ابتدایی در بحران کرونا
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی فردی سازی آموزش کارکنان ستادی شرکت ملی نفت ایران
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی چارچوب ارزیابی مسئولیت اجتماعی دانشگاه با استفاده از تجارب دانشگاههای منتخب جهان
-استاد مشاور
-
رابطه مدیریت عملکرد و اموزش انطباقی با افزایش بهره وری سازمانی کارکنان در شرکت های وارد کننده موبایل
-استاد مشاور
-
ارائه الگوی توسعه استعداد مدیران استارتاپی با رویکرد شایستگی محور، مورد: استارتاپ های فاوا
-استاد مشاور
-
تجزیه و تحلیل بلوغ تحول دیجیتال در آموزش و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه نفت
-استاد مشاور
-
مطالعه چگونگی صورت بندی اهداف و تدوین برنامه درسی حوزه های تربیت و یادگیری در سه سطح برنامه درسی آرمانی، قصد شده و عملیاتی شده در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگو برای مرکز یادگیری اعضای هیات علمی دانشگاه علامه در راستای توانمند سازی آنان
-استاد مشاور
-
ارائه مدل ارتقای بهره وری منابع انسانی دانشگاه افسرس خاتم الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی آجا بر اساس یادگیری و فرهنگ سازمانی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی تجاری سازی پژوهش ها در دانشگاه علامه
-استاد مشاور
-
طراحی مدل بومی خود رهبری سازمانی با تاکید بر آموزش در سازمانهای غیر دولتی، مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی سواد دیجیتالی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی شایستگی مدیران موسسات و تشکل های قرآنی مردمی کشور
-استاد داور
-
واکاوی تجارب فرهنگ پذیری دانشجویان بین المللی در دانشگاههای ایران
-استاد داور
-
نقش فرهنگ یادگیری سازمانی با خلاقیت کارکنان و اخلاق حرفه ای
-استاد داور
-
ارائه مدل مدیریت استراتژیک برای دانشگاه تعلیم و تربیت کابل
-استاد داور
-
تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان( دانشگاههای دولتی شهر کابل)
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی وظایف و تکالیف شغلی معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد داور
-
بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار پرسه زنی اجتماعی کارکنان با نقش میانجی دانش ضمنی و صریح آنان
-استاد داور
-
تاثیر رهبری دیجیتال بر شایستگی های دیجیتال سرمایه های انسانی با میانجیگری فرهنگ دیجیتال در آموزش عالی ایران
-استاد داور
-
تأثیر نشاط سازمانی بر اثربخشی مدرسه با میانجیگری عملکرد شغلی
-استاد داور
-
ارزیابی اثربخشی برنامه¬های آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت راه اندازی و بهره¬برداری صنایع نفت (OICO) بر اساس استاندارد ISO۱۰۰۱۵
-استاد داور
-
تفکر انتقادی و سواد اطلاعاتی در میان دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه تهران
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی مدل ذهن آگاهی برای مدیران آموزشی مدارس
-استاد داور